Урок у 1 класі на тему "Світ навколо мене. Мандри до зоопарку."

Про матеріал
Конспект уроку у 1 класі на тему "Світ навколо мене. Мандри до зоопарку." Під час уроку учні повторюють і активізовують лексичний матеріал теми. Ознайомлюються з новими ЛО теми та закріплюють їх уживання в усному мовленні. Також учні повторюють числа від 1-10, вивчені літери та знайомляться з літерами Ll та Mm.
Перегляд файлу

Form: 1

Topic: Світ навколо мене. Мандри до зоопарку.

Aims: Повторити і активізувати лексичний матеріал теми;

Ознайомити учнів з новими ЛО теми та закріпити їх уживання в усному мовленні;

Практикувати учнів у вживанні чисел 1-10;

Повторити вивчені літери;

Ознайомити учнів із літерами Ll та Mm та навчити їх писати;

Навчити учнів читання;

Тренувати увагу;

Виховувати любов до тварин.

Equipments: картки, малюнки, іграшки, опорні схеми.

Procedure

  1. Introduction

Greeting and Aims: Вчитель та учні вітаються.

T: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

T: How are you?

Ps: We are fine! Thanks!

T+ Ps: (poem) Good morning, good morning,

                  Good morning to you!

                 Good morning, good morning,

                 I am glad to see you!

T: Сонечко прокидається раненько і каже всім….

Ps: Good morning!

T: Сонечко світись високо на небі і раде нас всіх бачити і говорить…

Ps: Good afternoon!

T: Стало темніти сонечко готується до сну і говорить нам….

Ps: Good evening!

T: Стало темно-темно і сонечко лягає спати і всім говорить…

Ps: Good night!

T: Сьогодні, як завжди незвичайний урок. Ми будемо мандрувати, познайомимось з новими друзями, вивчимо нові літери та слова, повторимо вивчений матеріал та дізнаємось багато нового та цікавого.

Ось і герой нашого уроку! Children, who is this?

Ps: This is a monkey!

T: Давайте познайомимось з нашим героєм і подивимось, що ж нам він підготував цікавенького.

Warming up:

Ps: (Діти задають питання щоб дізнатись більше інформації про героя) What is your name?

Monkey: My mane is Mr. Monkey.

Ps: Where do you live?

Monkey: I live at the Zoo.

Ps: How old are you?

Monkey: I’m 6.

Ps: Nice to meet you!

Monkey: Nice to meet you too!

T: Mr. Monkey підготував нам цікавий вірш. Ви його послухаєте, подивитесь на дошку і скажете куди сьогодні ми будемо мандрувати з нашим героєм. (підручник ст..43, 1.читає Mr. Monkey, 2.Mr. Monkey+діти повторюють з рухами)

Mr. Monkey+Ps: Let's go to the zoo

One, two,

Let's go to the zoo.

Three, four,

Open the door.

Five, six,

Lions do tricks.

Seven, eight,

Monkeys are great.

Nine, ten,

Home again.

  1. Main Part

Revision of Letters

T: Як ви уже зрозуміли ми сьогодні будемо мандрувати до зоопарку і нашим гідом буде Mr. Monkey. Кожна тваринка в зоопарку підготувала для вас цікаві завдання і якщо ми виконаємо їх належним чином, всіх в кінці уроку чекатимуть подарунки від наших нових друзів. Отже, Let’s start!!! Look at the first animal and say “Who is this?”.

Ps: This is a tiger.

T: Яке ж завдання Mr. Tiger приготував нам у конвертику? Отже, з’єднайте велику літеру з маленькою, назвіть її, назвіть її звук та пригадайте будь-яке слово яке розпочинається на подану літеру.

Ps: N   U   S   T   A   K   C   H   G

      s    t    u     n    a    c    h    k    g 

Літера - N n (ен), звук - [n](н), слово – nine, nut, nice, not…

T:  Good job!!!

Present.of Letters

T:  Рухаємось далі. Наступна наша зустріч… “Who is this?”

Ps: This is a lion.

T: Завдання від Mr. Lion – вивчити літеру Ll – [l] – lion. (підручник ст..44, учні дивляться як пишеться літера; зош.ст.37. Перед тим як прописувати літеру у зошит учні тренеруються писати її у повітрі)

T: Great!!! Наступна наша зупинка…“Who is this?”

Ps: This is a monkey.

T: Завдання від Mr. Monkey – вивчити літеру Mm – [m] – monkey (підручник ст..44, учні дивляться як пишеться літера; зош.ст.37. Перед тим як прописувати літеру у зошит учні тренеруються писати її у повітрі).

Physical activity

T: Excellent!!! Мандруємо далі! Від кого і які ж завдання на нас ще чекають? Let’s look! “Who is this?”

Ps: This is a giraffe.

T: Mr. Giraffe не полюбляє сидіти на одному місці, він любить рухатись. Тому він нас просить показати рухавку яку ми вчили раніше. (1.Вчитель – учні, 2.учень - учні)

Ps: 1, 2, 3! Look at me!

Hands up! Hands down!

Hands on hips!

Sit down!

T: Perfect!!!

Reading:

T: Рухаємось далі. Наступна наша зустріч… “Who is this?”

Ps: This is a dolphin.

T: Як ви знаєте – dolphin is a very clever animal! Тому і завдання тяжке. Давайте разом почитаємо! (підручник ст..44 – 1.вчитель – учні, 2.учні читають ланцюжком)

T: Good work!!!

New vocabulary:

T: Мандруємо далі! Від кого і які ж завдання на нас ще чекають? Let’s look! “Who is this?”

Ps: This is a bear.

T: Подивіться на картинки і скажіть які дії виконують діти.

Ps: Діти бігають, плавають, стрибають, граються, лазять по деревам.

T: Exactly right!!!Отже, завдання від  Mr. Bear – вивчити нові слова. (run, swim, climb, jump, play- підручник ст..45) (1.Вчитель читає – учні повторюють, 2.вчитель показує картинку – учні називають дію англійською мовою)

Mime

T: Mr. Bear полюбляє порухатись і наступне завдання яке він приготував – показати назване слово та промовити його у реченні вживаючи вираз I can(вчитель називає слово – учні його показують промовляючи його в реченні I can … ). Наприклад: вч. –run, уч. – I can run, run, run.

T:That’s good!!!

Poem

T: І на кінець Mr. Bear з всіма нашими друзями приготували вірш з виразом I can… Давайте послухаємо, подивимось на картинки і здогадаємось про що цей вірш.(підручник ст..45)

I can swim like a fish,

I can jump like a lion,

I can run like a hare,

I can climb like a bear.

And sometimes …

I can play just like a little monkey!

Ps: (уважно слухають і здогадуться про що цей вірш)

1.Вчитель читає та перекладає, 2.вчитель читає – учні повторюють, 3.вчитель читає – учні повторюють та показують рухами дієслова з вірша.

T: That’s great!!!

  1. Summarizing

Sum.up:

T: Прийшов час повертатись до школи. Надіюсь наша подорож до зоопарку вам сподобалась. Давайте разом пригадаємо з якими новими друзями ми познайомились і що вони для нас підготували.

Ps:

Evaluate

T: Ваша робота в класі була чудова. Всі брали активну участь. Всім нашим друзям сподобалось з нами працювати, тому вони для вас підготувати невеличкі сюрпризи – смайлики. (всі учні в подарунок отримують смайлики)

The lesson is over! Goog-bye!

Ps: Goog-bye!

 

1

doc
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку