Урок у 2 класі. Інтегрована тема «Цінності» «Що об’єднує родину?»

Про матеріал
Мета: • продовжувати формувати у дітей уявлення про сім'ю як спільноту рідних людей, про приналежність кожного учня до певної сім'ї; • розширити знання учнів про родинні цінності; • ознайомити дітей з поняттям «рід», «родина», «сім’я»; • пояснити, що сім’я це осередок збереження і зміцнення здоров’я; • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня; • закріплювати вміння писати власні назви іменників з великої букви;; • активізувати пізнавальну діяльність дітей; • розвивати почуття гордості за сім'ю, критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки, каліграфічні навички письма; • виховувати в учнів розуміння свого місця в сім'ї, вчити шанувати й любити своїх батьків та інших членів родини, надавати їм посильну допомогу у веденні домашнього господарства; розвивати позитивне ставлення до рідної домівки; викликати у дітей бажання до ведення сімейних альбомів, календарів, збагачення й збереження родинних реліквій, бажання поважати один до одного, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
Перегляд файлу

ЯДС 2 клас

Інтегрована тема «Цінності»

«Що об’єднує родину?» (Слайд 1)

 

Мета:

  • продовжувати формувати у дітей уявлення про сім'ю як спільноту рідних людей, про приналежність кожного учня до певної сім'ї;
  • розширити знання  учнів  про родинні цінності;
  • ознайомити дітей з поняттям «рід», «родина», «сім’я»;
  • пояснити, що сім’я це осередок збереження і зміцнення здоров’я;
  • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
  • закріплювати вміння  писати власні назви іменників з великої букви;;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • розвивати розвивати почуття гордості за сім'ю, критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки, каліграфічні навички письма;
  • виховувати в учнів розуміння свого місця в сім'ї, вчити шанувати й любити своїх батьків та інших членів родини, надавати їм посильну допомогу у веденні домашнього господарства; розвивати позитивне ставлення до рідної домівки; викликати у дітей бажання до ведення сімейних альбомів, календарів, збагачення й збереження родинних реліквій, бажання поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Очікуванні результати учіння: (Слайд 2)

- Пояснює, які почуття пов’язують його / її з близькими людьми, висловлює припущення про те, чим вони зумовлені;
- описує традиції своєї родини;
- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;
переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;
- ініціює спільні справи, ігри, розваги;
- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;
- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору;
- висловлює власні думки і почуття з приводу переглянутих простих медіатекстів (світлин);

          - порівнює рукотворні (штучні) об’єкти за певними властивостями;
         - пояснює, як використовувати штучні матеріали (пластмасу, гуму, скло,            метал, папір) на основі їхніх властивостей; - пропонує способи    повторного використання рукотворних об’єктів.

Обладнання:  картки для індивідуальної, парної, групової роботи, цеглинки LEGO , кольорові олівці.

ХІД УРОКУ

 

І.Ранкова зустріч.

            1. Привітання. (Слайд 3)

Пісня «Наше коло, мов сім’я»

Приспів.

 

Наше коло, мов сім'я,

(Плескаєм три рази)

Друзі ми: і ти, і я!

(Плескаєм три рази)

 

Добрий день усім, хто справа! 

Добрий день усім, хто зліва!  

Ми — одна сім'я!              

(Плескаєм п'ять разів)        

 

Приспів.

 

Обійми того, хто справа!      

Обійми того, хто зліва!       

Ми — одна сім'я!              

(Плескаєм п'ять разів)        

 

Приспів.

 

Руку дай тому, хто справа!    

Руку дай тому того, хто зліва!

Ми — одна сім'я!              

(Плескаєм п'ять разів)        

 

Приспів.

 

Посміхнись тому, хто справа!  

Посміхнись тому, хто зліва!   

Ми — одна сім'я!              

(Плескаєм п'ять разів)        

 

Приспів.

 

Пожалій того, хто справа!     

Пожалій того, хто зліва!      

Ми — одна сім'я!              

(Плескаєм п'ять разів)        

 

Приспів.

2. Вітання учнів між собою і побажання.

(Діти в колі. Починає вчитель)

- Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! Передаючи іграшку, діти вітають один одного.

3. Мій настрій. (Слайд 4)

C:\Users\Public\Music\Sample Music\Новая папка (2)\Новая папка\Без названия (3).png

 

ІІ. Обмін інформацією.

  1.  Розв’яжіть ребуси. (Слайд5- 6)

 

                   C:\Users\Public\Music\Sample Music\Новая папка (2)\Новая папка\Rebus15.jpg                        C:\Users\Public\Music\Sample Music\Новая папка (2)\Новая папка\Без названия (8).jpg

 

 

 

  1.  Інтерактивна вправа  «Асоціативний кущ» (Слайд 7)
  •              З чим асоціюється слово сім’я?                                                                                                  

               C:\Users\Public\Music\Sample Music\Новая папка (2)\Новая папка\002.jpg

  • Складання речення із словом СІМ’Я.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. (Слайд 8)

- Тема сьогоднішнього нашого уроку «Що об’єднує родину?»

1.   Словникова робота. (Слайд 9)

Рід – одне або ряд поколінь , які пішли від одного предка.

Сім’я – тато, мама, брат, сестра, ви.

Родина – це група людей або рідня, що складається з батьків, дітей, онуків і близьких родичів.

 

    2.  Вправа «Очікування». (Слайд 10)

- Чи зацікавила вас тема уроку?

- Про що хотіли б дізнатися?

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

 - Яким, на вашу думку, він має бути?

- А якими на уроці мають бути діти?

 - Отже, сподіваюся, ми разом проведемо цікавий, творчий, корисний урок, на якому кожен з вас відкриє для себе багато нового.

3. Заповнення щоденних новин. (Слайд 11)

  • Дата …
  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

 

4.Вступне слово вчителя.

 - У кожного з нас є найдорожчі нам люди. Хто це? Звичайно ж, тато, мама, братик, сестричка – це найрідніші на світі люди, які один одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Сім’я, мов сонечко, зігріває дитину від народження і до кінця днів. Родина – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо дідусь і бабусів. Адже вони – коріння сім’ї, прожили довге життя, багато знають і вміють. Кожна сім’я – це частина великого українського народу.

 

 5. Робота в парах. Вправа «Розкажи про свою родину» (Слайд 12)

-  Мене звуть... (ім’я), але рідні називають мене...

- У моїй родині... (кількість членів родини).

- Разом ми часто…

- Найбільше нам подобається...

 

ІV. Робота з підручником. Частина 2.( с. 9-10) (Слайд 13)

1.  Які ознаки може мати спільнота, щоб назвати її родиною? Познач. (завд.1,стор.9)

  • Спільна тривала діяльність, співпраця.
  • Спільне святкування.
  • Чисельність родини лише зрідка може змінюватися.
  • Перебування на одній території .
  • Спільна мова.
  • Спільні інтереси.
  • Спільні цінності.

2. У родині Захара є традиція:запрошувати на дні народження родичів.Розглянь на малюнку гостей, які вже завітали, та визнач, як кого звати.(завд.2,стор.9)  

3.Гра «Тік-так» (Слайд 14)

— Якщо я промовлятиму правильне твердження, ви казатимете: «Тік-так — це так». А якщо будете не згодні з ним, відповідайте: «Тік-так — зовсім не так».

 Шанувати старших.

 Не дослухатися до порад членів родини.

 Виконувати свої обов'язки.

 Допомагати одне одному.

 Сваритися.

 Не слухати нікого.

 Піклуватися одне про одного.

 Робити, що заманеться.

 Разом відпочивати.

 Піклуватися про менших братиків і сестричок.

 Виконувати всі хатні справи разом.

 Вітати всіх зі святами, днем народження.

 

V.Фізкультхвилинка. (Слайд 15)

 

  1. Гра “Хто з тобою бавиться?” (Слайд 16)

- Давайте подивимось, чим ви любите займатися зі своїми батьками. Ось дві коробочки. Це нехай буде мамина, а це татова. Я називатиму різні домашні справи, а ви кластимете фішки у мамину або татову коробочку, чи в обидві відразу, залежно від того, хто більше займається з цією справою.

- Хто частіше читає тобі?

- Хто частіше читає з тобою?

- Хто найчастіше ходить з тобою на прогулянку?

- Хто найчастіше грає з тобою в рухливі ігри?

- Кому ви любите допомагати?

- З ким ви виконуєте домашні завдання?

- З ким ви любите дивитись телевізор, ходити в кіно?

- Фішки є в одній і в іншій коробці, отже, найвеселіші хвилини бувають тоді, коли ви збираєтесь всі разом.  

 

  1. Гра «Будівельники» (Слайд 17)
  • Діти, з цеглинок LEGO побудуйте дім щасливої родини.

 

 

 

 

 

                  

 

 

 

 

 

V.Розглянь фотографії . Які сімейні цінності вони ілюструють? (завд.2,стор.10)  

 

VI. Підсумок уроку. (Слайд 18)

Що сьогодні я дізнався/лася на уроці?

Що найбільше мене вразило?

Які ознаки повинна мати спільнота, щоб назвати її родиною?

VI І. Заповнення щоденників вражень. Робота  в парах. (Слайд 19-20)

  • Склади частини прислів’їв і запиши у щоденник вражень. Поміркуй над їх змістом.

                                                                                                     

 

 

  

 

 

 

  

 

Гра «Продовж речення». (Слайд 21)

Дочка моєї мами – то ….моя сестра.

Найбільше ласкає свою дитину….мама.

Своїх онуків розуму навчає старенький ….дідусь.

Твою матусю донечкою зве твоя …бабуся.

Син мого дідуся - ….мій тато.

Дочка моєї бабусі – моя ….мама.

Тато мого тата- ….дідусь.

Онук чи онучка моєї бабусі - ….це я.

  • Отже,  цей урок хочу закінчити чудовими словами: (Слайд 22)

Сім’я і родина – два слова єдиних

 Для будь-кого – радість життя.

Сім’я – це затишок у рідній хатині,

В ній кожний з нас – Боже дитя!

C:\Users\Admin\Desktop\МАТЕМАТИКА картинки\Без названия (38).jpg(Слайд 23)

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
4016
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку