Урок у 3 класі «Самопочуття і здоров’я». Я досліджую світ.

Про матеріал
дати учням уявлення про чинники, які впливають на самопочуття і здоров’я; формувати навички спілкування у групі, колективі; розвивати мовлення, вміння формулювати та висловлювати власні думки, робити висновки. Довести до свідомості дітей про значення здоров’я для кожної людини; виховувати здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Я досліджую світ. 3 клас.

Тема. Самопочуття і здоров’я.

Мета. дати учням уявлення про чинники, які впливають на самопочуття і здоров’я; формувати навички спілкування у групі, колективі; розвивати мовлення, вміння формулювати та висловлювати власні думки, робити висновки. Довести до свідомості дітей про значення здоров’я для кожної людини; виховувати здоровий спосіб життя.

Обладнання. Малюнки, листки, кольорові олівці, пазли.

                Хід уроку

 Ранкове коло

1.Привітання.

Придумайте привітання в залежності від того, яка хвороба може бути у людини (кашель-кашляє, хвороба- відповідний рух)

2.Зворотній зв'язок із попереднім заняттям.

Про що ми говорили на попередньому тижні? Ми говорили про ріст та розвиток, дізналися яка тривалість життя тварин, людей, створили таблицю звичок.

3. Вправа на знайомство.

Учні по черзі називають своє ім’я і  стан здоров’я? Наступний учень має назвати одну ознаку хворої людини і сказати про свій стан. Підсумовуємо: Як ви бачите, людина може бути як здоровою, так і хворою.

4. Повідомлення теми  уроку

Сьогодні на уроці поговоримо про самопочуття та здоров’я, об’єднаємося у дві групи і за допомогою малюнка назвемо ознаки здоров’я і хвороби.

Читання вірша

1. Прочитайте вірш і поясніть його зміст.

Здоров’я своє берегти треба свято,

За тебе турбується мама і тато.

Ангел – Хоронитель захистить від біди,

Ти їх настанови виконуй завжди.

Гра «Збери кульки».

Прочитайте прислів’я, яке заховалося у кульках

(В здоровому тілі здоровий дух).

Метод «Мікрофон».

Доповніть речення:

«Я здоровий (ва), коли… .»

Робота в групах

Асоціювання.

Запишіть слова, які асоціюються з словом хвороби.

Коло ідей.

Групи презентують  свої роботи.

Вчитель на дошці записує названі аспекти.

 Розповідь учителя.

Діти часто хворіють на інфекційні захворювання. У структурі дитячої захворюваності їхня частка становить біля 70 %. Хто не дбає про чистоту свого тіла, не додержується правил гігієни, вживає немитими фрукти і овочі, може захворіти .

 Енергізатор «Чотири стихії». Це земля, вода, повітря, вогонь.

Якщо я скажу земля, - потрібно присісти навшпиньки і доторкнутися руками підлоги.

Якщо я скажу вода, - ви, стоячи, витягуєте руки вперед і робите плавальні рухи.

Якщо я скажу повітря, - ви, стоячи, підводитися на носочки й піднімаєте руки вгору.

Якщо я скажу вогонь, - ви, стоячи, крутите руками.

Вправа «Крісло автора».

- Як треба поводитися щоб не заразитися тією чи іншою хворобою? Свої міркування починайте словами: «Я вважаю, що…. .»

 Обговорення проблемної ситуації. Робота в групах.

- Яким чином мікроби можуть потрапити в організм людини?

Учні в групах обговорюють проблему, презентують свої відповіді.

Робота з підручником с.93

Об’єднайтесь у дві групи і за допомогою малюнка назвіть ознаки здоров’я і хвороби.

Об’єднайтесь у пари і пригадайте ситуації, коли ви або хтось із ваших знайомих захворіли.

Обговоріть:

-Що це була за хвороба?

-Які були її ознаки?

-Як довго вона тривала?

-Куди зверталися по допомогу?

 Складання правил «Бережи своє здоров’я».

1. Мити руки після спілкування з хворим.

2. Наносити марлеву пов’язку.

3. Їсти вітаміни.

4. Щодня дбати про чистоту свого тіла.

5. Провітрювати кімнату, робити вологе прибирання.

6. Не користуватися посудом хворого.

Склади пазл. (Додаток 1)

Підсумкові завдання.

Склади пазл. (Додаток2)

Гра «Склади квітку-семицвітку»

Оцінка уроку

Подивитися на «пухнастиків» (додаток 1). У них різний настрій. Розфарбуй «пухнастика» у якого такий самий настрій, як у тебе.

Завершіть урок оплесками (собі, вам та один одному).


                                                                                                                         Додаток № 1

 

                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                              Додаток № 2

 

 

C:\Users\User\Downloads\imgonline-com-ua-Puzzlez6sw90lZTIB4.jpg

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                       Додаток №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Босик Альона
Додано
19 серпня 2023
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку