Урок у 5 класі . Модуль"Волейбол".

Про матеріал
Даний урок спрямований на те, щоб закріпити техніку передачі м’яча двома руками зверху. Навчити прийому - передачі м’яча двома руками знизу. Сприяти розвиткові стрибучості. Виховати стійкий інтерес до занять спортом.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 5  класу

(Модуль «Волейбол»)

 

C:\Users\Administrator\Desktop\1.jpeg 

 

                                                    

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Підготував

                                                                      вчитель фізичної культури

    Куркодим Андрій Миколайович

 

 

 

 

 

 

 

Завдання уроку:

  1. Ознайомити з основними жестами суддів у волейболі.
  2. Закріпити техніку передачі м’яча двома руками зверху.
  3. Навчити прийому - передачі м’яча двома руками знизу.
  4. Сприяти розвиткові стрибучості.
  5. Виховати стійкий інтерес до занять спортом.

Інвентар:   волейбольні м’ячі,  волейбольна сітка, свисток, навчальні картки, секундомір.

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дозува

ння

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (15 хвилин)

1.

Шикування класу. Організуючі вправи. Команди: “Рівняйсь!” “Струнко!” “Вільно!”

1 хв.

Фронтальний метод

2.

Привітання з класом. Повідомлення задач уроку.

1 хв..

3.

Визначення ЧСС за 10 сек.

 

1 хв.

Запам‘ятати ЧСС за

10 сек. на початку уроку.

4.

Правила техніки безпеки під час занять спортивними іграми.

1хв

Звернути  увагу  на  важливість Звернути  увагу  на  важливість

5.

Перешикування з однієї шеренги в колону.

1 хв.

 

6.

Різновиди ходьби:

  •         навшпиньки, руки вгору долонями до середини; 
  •         на п’ятках, руки за голову;
  •         на зовнішній та внутрішній стороні стопи руки на поясі; у напівприсіді, руки на поясі; у присіді, руки на коліна.

        1,5 хв

Стежити за темпом ходьби, дихати носом. Тулуб тримати рівно, не нахиляти

Темп середній, дихання довільне.

Повторити різновиди бігу:

  •     рівномірний біг;
  •     біг з високим підніманням стегон;
  •     біг із закиданням гомілок;
  •     біг з прискоренням по діагоналі;
  •     біг приставними кроками в середній і високій стійці волейболіста з хлопками в долоні знизу, над головою, перед собою, за спиною;

 

.

1,5 хв

 

Дистанція 1 м. Темп бігу задається сигналом свистка. Виконувати за командою вчителя. Нагадати та показати правильність виконання різновидів бігу. Помилки: робота рук, положення стопи, положення тулуба, голови. 

Вправи для відновлення дихання в русі.

1) а.  Руки догори, голова вперед, вверх -  вдих;

    б.  Руки донизу, голова підборіддям донизу – видих.

2) а. Руки назовні догори, голова вперед-вверх – вдих;

    б. Руки донизу, голова вниз – видих.

1хв.

Дихання довільне. При глибокому вдиху спочатку вирячується живіт а потім, розширюється грудна клітка. При вдиху – навпаки.

7.

Перешикування в 3 шеренги. «Клас! На місці кроком! Стій! Ліворуч! Розрахуватися на 1-3! Другі номери-два, треті-чотирі кроки руш!»

 

Виконувати відповідно до команд, слідкувати за дистанцією.

8.

 

Комплекс загальнорозвиваючих  вправ у русі:

1). Вихідне положення (В.п.) - руки на пояс. 1- нахил голови вперед; 2- в.п; 3- нахил голови назад; 4- в.п. 

2). В.п.- права рука  витягнута вгору, ліва  вниз. Кисті зігнуті в кулак. 1-2 – відведення рук назад; 3-4 – те саме зі зміною положення рук.

3). В.п.- руки витягнуті в сторони, кисті зігнуті в кулак. 1-2 – колові оберти рук вперед; 3-4 – колові оберти рук назад. 4) В.п.- руки на пояс. 1- руки в сторониназад; 2 – сплеск прямими руками над головою;  3 – руки в сторони; 4 – в.п. 5). В.п.- руки витягнуті вперед; 1 – напружене стискання пальців у кулак; 2 – В.п. 3 – ; 4 – напружене стискання пальців у кулак.

6). В.п.- захват рук (ліва спереду, права ззаду). 1-2 – розтягування кистей рук убік; 3-4 – те ж саме зі зміною положення рук.

7). В.п. – руки перед грудьми  в           

«замок». 1-4 – робота  рук у вигляді «хвилі».

8). В.п. – руки в «замок» перед грудьми.

  1.   – руки витягнути вперед; 
  2.   – в.п.; 3 – руки вгору; 4 – в.п.

9). В.п.- руки на пояс. 1-4 – стрибки на правій нозі; 5-8 – на лівій нозі; 9-12 – на двох ногах.

10). Ходьба з потеранням рук знизувверх.

 

   5 хв.

 

 

 

Формувати поставу, правильне дихання. Темп і ритм середній.

Фронтальний спосіб діяльності учнів.

9.

Визначення ЧСС за 10 сек.

 1 хв.

Фронтальний метод

ІІ. Основна частина ( 25 хв.)

1.

Розвиток рухових якостей і технічних елементів:

Швидкість, спритність.

«Човниковий» біг від лицевої до кожної з ліній волейбольного майданчика.

 

3 хв.

Груповий метод.

Вправу виконують одразу 4-5 учнів.

2.

Передача

1. Кидки ігрового м'яча в стіну:

а) виконати  кидки прямими руками згори з ловом у кисті;

б) виконати  кидки з кроком убік;

в) кидок м'яча в підлогу з відскоком від стіни;

г) у парах: перший партнер після одного-двух кидків м'яча в стіну відходить швидко вбік, інший партнер ловить м'яч, виконує свої кидки і знову поступається місцем партнерові.

2. Передача в парах: гравець у сітки акуратно, з середньої висоти робить накидання м'яча гравцеві, що виходить на верхню передачу, який її і відпрацьовує. Для закріплення положення пальців і руху ніг можна ловити м'яч і викидати його над собою без передачі.

 

 

   9 хв.

Фронтальний метод

а,б

 

в,г

Позмінний метод Звернути увагу на торкання м’яча. Звернути увагу на роботу ніг.

 

Подача - Нижня пряма подача:

  1.    нижня пряма подача тенісного м'яча в парах;
  2.    те ж в стіну;
  3.    нижня пряма подача в стіну і прийом м'яча, що відскочив;
  4.     подача м'яча через сітку, поступово збільшуючи відстань з 4 до 9 м.

 

 

8 хв.

Можливі помилки

  •         - неправильне початкове положення;
  •         - неточне підкидання м'яча;
  •         - згинання руки в ліктьовому суглобі при ударі.

3.

Гра «Мисливці»

Мисливці-гравці розташовуються по периметру з м’ячами в руках. Інші гравці пересуваються по майданчику. За сигналом вони зупиняються там, де їх застала команда. Мисливці кидають м’яч, намагаються попасти в гравців.

5 хв.

Нагадати техніку безпеки при пересуванні по майданчику.

ІІІ. Заключна частина (5 хв.)

1.

Шикування в колону по одному.  Вправи на розслаблення м’язів та відновлення дихання у русі..

1 хв.

В одну шеренгу.

2.

Визначення  ЧСС учнів за 10 сек.

    1 хв..

Фронтальний метод

3.

Підведення  підсумків уроку,

    1 хв.

Оцінка діяльності учнів

4.

Завдання додому: Реферат на тему:

«Правила гри у волейбол».

 

1 хв..

Пояснити

5.

Організуючі вправи. Подяка учням.

30 сек.

Фронтальний метод

6.

Організований вихід із зали. Правила техніки безпеки при виході із зали.

30 сек.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку