Урок у 5 класі з німецької мови як другої іноземної на тему "Die Familie"

Про матеріал

Урок формування навичок і вмінь у 5 класі з німецької мови як другої іноземної на тему "Die Familie" (за підручником Сотникова С.І. "Hallo, Freunde")

Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 м. Копичинці

 

 

 

 

 

 Die Familie

Урок формування навичок і вмінь у 5 класі

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

учитель німецької мови

Душніцька І.І.

 

 

 

 

 

 

Das Thema:  Die Familie.

Der Zweck: Увести основні ЛО теми «Родина».

Вчити учнів розповідати про свою родину.

Учити порівнювати інформацію про назви родичів у німецькій та англійській мовах.

Ознайомити з особовими займенниками.

Пояснити утворення кількісних числівників від 13 до 19.

Lehr- und Hilfsmittel: магнітофон, касета, картки з

особовими займенниками (додаток 11)

Хід уроку

  1.            Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1)Повідомлення теми та мети уроку.

L.: Guten Tag! Wie geht es euch, Kinder? Heute haben wir ein neues Thema. Es heißt «die Familie». Wir werden viele interessante Wörter und Redewendunge während dieses Thema lernen.

2) Фонетична зарядка.

На дошці заздалегідь записаний текст вірша. Учні читають вірш вголос, учитель перекладає незнайомі слова.

Tsch, tsch, tsch, die Eisenbahn

Wer will mit zur Oma fahrn?

Alleine fahren mag ich nicht

Drum nehm ich mit die Pia mit.

2. Основна частина уроку.

  1.           Робота над лексикою.

L.: До кого ми їдемо ( про це говорилося у вірші)? Zur Oma – до бабусі. Ihr sprecht heute über die Familie. Was ist die Familie? Wie heißt das Wort auf englisch (the family)? Хто належить до вашої родини? (Звертаючись до окремих учнів.) Hast du eine Mutter? Hast du einen Vater? Hast du einen Bruder? Hast du eine Schwester? Hast du eine Großmutter? Hast du einen Großvater?

На основі знань англійської мови та схожості у звучанні цих слів у двох мовах досягається розуміння сказаного (Muttermother, Vaterfather, Bruderbrother, Schwestersister, Großmuttergrandmother, Großvattergrandfather).

  1.           Читання.

LB (Lehrbuch)1. Lies den Brief. Erzähle dann über deine Familie.

L.: Andrij schreibt an Tim. Er erzählt über seine Familie. Lest und erzählt dann.

Текст учні читають спочатку самостійно, потім один з них зачитує його класу. Далі діти розповідають про свої родини.

AB (Arbeitsbuch) 2. Was ist richtig (+), was ist falsch (-)?

L.: Versteht ihr den Text? Macht die Aufgaben zum Text.

Учні читають речення та повідомляють, чи відповідають вони змістові тексту.

Lösung: 1f, 2f, 3r, 4r, 5f, 6r, 7f.

LB 3. Welche Familie hat Andrij? Bilde Sätze.

L.: Versteht ihr den Tex gut? Bildet Sätze.

Учні складають речення та читають їх класу.

LB 4. Ordne zu.

L.: Mein oder meine? Ordnet die Substantive richtig zu.

Учні називають словосполучення із займенниками mein, meine.

3)Розвиток навичок аудіювання.

AB Hör die Erzählung von Klaus, Tims Freund, auf der Kassette. Ergänze die fehlenden Wörter.

Учні слухають розповідь про Клауса, потім доповнюють речення словами за змістом.

Transkript

Und das ist meine Familie. Das ist mein Opa. Er heißt Michael. Das ist meine Oma. Sie heißt Sandra. Und das ist mein Vater Alexander. Meine Mutter heißt Ursula. Mein Bruder heißt Lukas und meine Schwester heißt Lea.

Lösung: Und das ist meine Familie. Das ist mein Opa. Er heißt Michael. Das ist meine Oma. Sie heißt Sandra. Und das ist mein Vater Alexander. Meine Mutter heißt Ursula. Mein Bruder heißt Lukas und meine Schwester heißt Lea.

4) Граматика.

1. Учитель пояснює граматичний матеріал: особові займенники.

L.: Was heißt „ich, sie, du“? Ці слова англійською мовою називаютьсяI, you, she. Це особові займенники.

Діти, зверніть увагу на однакове звучання та різне значення і – частково – різний правопис займенників sie (Sg.), sie (Pl.), Sie (Höfflichkeitsform).

2. Гра «Особові займенники» (SpielPersonalpronomen“).

L.: Jetzt spielen wir. Wie heißt das auf Deutsch? Ich sage die Wörter auf ukrainisch, und ihr zeigt die Karten mit deutschen Wörtern.

Робота в парах. Учитель роздає картки (додаток 11), кожна пара отримує комплект з 9 карток.

Учитель називає особові займенники українською мовою. Кожна пара учнів піднімає картки з відповідними німецькими займенниками. Перемагає та пара, яка була найшвидшою на найточнішою.

3. SpielEr oder sie?“

L.: Ist das er oder sie? Ist das Maskulinum oder Femininum? Ich nene die Wörter, und ihr zeigt die Karten mit den Pronomen „er“ oder „sie“.

Учитель роздає по дві картки (додаток 11).

Учитель називає слова, учні повинні підняти відповідну картку, в залежності від граматичного чи біологічного роду названих істот. Виграє той, хто найшвидше і без помилок піднімає картки.

Wörter: der Junge, die Mutter, Tim, Kerstin, die Schwester Helen, der Bruder, die Oma, der Opa, der Vater, Klaus, Sabine, die Familie.

L.: Und wie sind eure Familien? Beschreibt die Fotos.

Redemittel: Das ist meine Familie. Das ist meine Mutter/ mein Vater/ mein Opa/ meine Oma, mein Bruder/ meine Schwester. Er/ sie heißt...

4. Пояснення граматичного матеріалу: кількісні числівники від 13 до 19

L.: Розповідаючи про своїх рідних, ми можемо назвати не тільки їхні імена, але й вік. Що нам для цього потрібно? (Числівники). Ви вже знаєте деякі. Які саме? (0-12). Але коли ви називаєте вік старших братів чи сестер, цих числівників тепер замало. Сьогодні ви вивчите числівники від 13 до 19.

Числівники 13-19 утворюються так:

drei

vier

fünf

sechs +  zehn

sieb

acht

neun

Учні повторюють числівники за вчителем.

5. Граматичні вправи.

1) LB Ergänze die Zahlen.

L.: Із числівників навіть складається вірш. Lest das Gedicht und ergänzt es. Учні читають вірш, вставляючи цифри.

L.: Тепер спробуємо без книги полічити від 1 до 19 та навпаки. Хто зробить це краще?

Учні, змагаючись, лічать від 1 до 19 та навпаки.

2) AB Verbinde richtig die deutschen und ukrainischen Zahlwörter.

L.: Kennt ihr die Zahlwörter gut? Wie heißen sie auf ukrainisch? Verbindet und lesst dann vor.

Учні з’єднують німецькі та українські слова, потім читають їх «ланцюжком».

3) AB Schreib in Wörtern.

L.: Математичні операції додавання та віднімання вам добре знайомі. А як назвати ці дії німецькою мовою? Rechnet und schreibt.

Учні записують результат і читають приклади вголос.

4) LB Welche Zahlen kommen weiter?

L.: Чи любите ви відгадувати загадки? А математичні загадки? Macht Übung 6. Welche Zahlen kommen weiter? Aber zu zweit.

Учні в парах продовжують «ланцюжок» із чисел і читають результати вголос.

3. Заключна частина уроку.

1) Hausaufgabe.

Arbeitsbuch, Üb. 1, 5.

2) Zusammenfassung.

L.: Was könnt und wisst ihr schon? Welche Wörter habt ihr gelernt? Welche Zahlen kennt ihr? Welche Personalpronomen habt ihr gelernt? Ihr habt heute sehrr fleißig gearbeitet und bekommt heute folgende Noten... Danke für die Stunde. Auf Wiedersehen!

 

 

doc
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку