Урок у 5 класі з теми " Розв'язування задач на рух"

Про матеріал
Конспект уроку з математики у 5 класі допоможе удосконалити вміння учнів розв'язувати задачі на рух; розвивати пам’ять, увагу, вміння логічно мислити і правильно та чітко виражати свої думки;використовувати свої знання в нових ситуаціях ; виховувати наполегливість, ,культуру спілкування,віру у власні сили.
Перегляд файлу

 

Степанівська загальноосвітня школа I-II № 2

Сумської районної ради Сумської області

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок  у 5 класі  з теми:

0004-007-Razrjady-chastits « Розвязування задач»

 

 

Підготувала і провела

Варуха Марина Станіславівна

 

 

 

 

 

Мета:

  • удосконалити вміння учнів розв'язувати задачі на рух;
  • розвивати пам’ять, увагу, вміння логічно  мислити і правильно та чітко виражати свої думки;використовувати свої знання в нових ситуаціях ;
  • виховувати наполегливість, ,культуру спілкування,віру у власні сили.

 

Тип уроку: застосування знань, вмінь та навичок

Обладнання: квітка, комп’ютер, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

▪ Привітання

▪ Перевірка присутності учнів: кількість за списком, кількість присутніх на уроці, відсутніх .

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку.

Багато дітей вважають математику тяжкою, сухою наукою, адже ви любите гратися, слухати казки. ( слайд 1) Ось тому наш урок буде незвичайний, а урок-казка «Чарівна  квітка» ( слайд 2).

В математичному царстві, в арифметичній державі, в місті Натуральні числа  жила дівчинка. Вона одержала завдання приготувати запитання і вправи для уроку. Дівчинка виконала його, але вранці йдучи до школи була не уважною, читала бігборди, то ворон рахувала і загубила підготовлені завдання. Вона засмутилась і заплакала. І звідки не візьмись з’явилась Математика – цариця наук. І каже до дівчинки: «Не плач я тобі допоможу. Ти дівчинка добра, хоч і не уважна. Ось тобі квітка,але це не проста квітка, а чарівна. Вона допоможе тобі».

Цю квітку дівчинка передала нам, щоб ми змогли урок провести, здобути знання, їх повторити і закріпити. Потрібно відірвати пелюстку, прочитати завдання і виконати його.

За правильні та чіткі відповіді ви одержите фігури, які в кінці уроку підрахуємо і визначимо активних учнів.

II. Перевірка домашнього завдання

Перша пелюстка червона. Відірве її … Читає завдання: «Диктант математичний, усім нам добре звичний, пелюстку відірвемо, гуртом усі розпочнемо» ( слайд 3).

 

 

 

 

 

 

 

Умова математичного диктанту на два варіанти:

 

 

 

ВаріантI.

1.Швидкість позначається …                               

2. Запишіть формулу знаходження часу.           

3. Відстань, на яку віддаляються обєкти  за одиницю часу, називається…                     

4. Швидкість зближення обчислюється за формулою…  

 

Варіант II.

 1. Відстань позначається…

2 . Запишіть формулу знаходження швидкості.

3. Відстань, на яку зближаються об’єкти за одиницю часу, називається…

4. Швидкість віддалення обчислюється за формулою….

 

 

Поміняйтеся зошитами і перевірте правильність відповідей за таблицею на дошці. Поставте «+» біля правильної відповіді і «–»   біля неправильної відповіді ( слайд 4 ).

Завдання першої пелюстки виконано. Підніміть руки, хто виконав 4завдання правильно.

III. Актуалізація опорних знань

Друга пелюстка жовта. Відірве її … Читає завдання: «Рахуєм швидко, правильно. Пелюстку відриваємо – гуртом починаємо.»

На дошці записані приклади. Учні  записують відповіді

  1. 27 4 = 108
  2. 126: 3= 42
  3. 2400:10= 240
  4. 27+48= 75
  5. 36 4= 144
  6. 720:6= 120
  7. 39-35= 4

За правильні відповіді одержують фігуру. Молодці і з цим завданням справились.

IV.Повторення вивченого матеріалу

Третя пелюстка зелена. Відірве її … Читає завдання: «Говорила мені мати, науку потрібно здобувати»

 ( слайд 5-7)

V. Фізкультхвилинка ( слайд 8)

Четверта пелюстка помаранчева.  Відірве її … Читає завдання: «Відпочити є хвилинка, то для нас усіх розминка, пелюстку відриваємо, гуртом всі починаємо».

Хто ж там, хто вже так стомився і наліво похилився,

Діти треба дружно нам всім встати фізкультхвилинку розпочати:


Руки вище підніміть,

І спокійно опустіть.

Руки вгору, руки вбоки

І зробіть чотири кроки.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вище підніміть

І спокійно опустіть.

Розведіть їх в сторони

Плесніть, діти, кілька раз

За роботу - 

все гаразд.


 

 

VI. Застосування знань, вмінь та навичок

П’ята пелюстка синя. Відірве її … Відірве її … Читає завдання: «Підручник то наш помічник і книга незвичайна, його ми розкриваємо, завдання виконуємо. Пелюстку відірвемо, гуртом усі розпочнемо»( слайд 9 ).

Робота з підручником


 

 

 

           VII. Підсумок уроку

А як ви думаєте ми використали свої пелюстки марно чи корисно?

Ми з вами всі сім пелюсток використали для того, щоб зробити ще один крок на шляху до нових знань.

Давайте згадаємо, що таке швидкість віддалення та швидкість зближення

Сьогодні дуже добре попрацювали всі учні:

 

VIII. Домашнє завдання: (слайд 10)

 

(слайд 11)

   

 

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
2966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку