План-конспект уроку в 6 класі
Тема: Спорт
Підтема: Cпорт.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Повторити граматичний матеріал: теперішні та минулі часи дієслів. Розвивати комунікативні вміння учнів. Прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.
Обладнання: підручник
Дата: 25.10.19
Етап. Мета. Прийом |
Зміст роботи |
Greeting
Warming up Speaking
Reading
Summarizing |
Т: Hello! Nice to see you! Ps: Nice to see you, too! 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we'll continue our talk about sports and games and particularly about sport clubs. You'll also practise in reading and besides revise the vocabulary on the topic in texts, games and exercises. 3. Перевірка домашнього завдання. 1) РЗ, впр. 2 (с. 51). Учні ланцюжком читають складені запитання. 2) РЗ, впр. З (с. 53). Учні по черзі виходять до дошки та записують речення. Клас перевіряє. 4. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «А Pencil». Діти стають у коло, в центрі якого — учень із заплющеними очима. Учні передають олівець, доки учень у центрі кола не скаже: «Stop!». Потім учень у центрі називає якусь літеру англійського алфавіту, а той учень, у якого в цей момент знаходиться олівець, називає будь-яке слово за темою, яке починається з цієї літери. Якщо учень, який тримає олівець, не може пригадати вид спорту на зазначену літеру, він займає місце учня в колі. а) Бесіда в режимі Ї"-+Р(->Р,-»Р,.
T: Look at tho picture on page and answer my questions. Who can we see in the picture? Where are the boys? What are they wearing? Щ sport do you think they go in for? б) Презентація нового лексичного матеріалу. HO.: Учні отримують картки, на яких — нові словп тексту та їхній переклад. Завда^ учнів — дібрати переклад до слів. Потім учитель називає слово українською, уц ланцюжком дають його англійський еквівалент. Далі учні записують слова зц^ кладом у словнички. Match the words with their translation. 2) Етап читання. Т: Let's read and translate the text now. Учні no черзі читають і перекладають текст. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Бесіда в режимі T->P(->PJ->/,3. Т: Who are the characters of the text? What did Tom change into after school? Who did he and Dan meet? What was the coach's name? What did the coach want from sportsmen? What can help a sportsman to get the best results? б) Впр. 3a (c. 97). Учні в парах обговорюють подані запитання. в) Впр. ЗЬ (с. 97). Учні самостійно складають речення з одним із поданих словосполучень. Учитель просить шістьох-сімох учнів вголос прочитати свої речення. Клас слухас та виправляє можливі помілки. г) Закріплення лексики тексту. Гра «Find the Partner*. Учитель роздає картки з частинами словосполучень. 1) Впр. 4 (с. 97). Т: Look at the pictures and say what sport clubs children can attend in their schools. Учні письмово в зошитах складають речення до малюнків на с. 95. Потім ланцюжком читають речення до кожного з малюнків. Учитель перевіряє правильність виконання завдання. 2) Гра «Mime Game». .Учні по черзі зображують, яким видом спорту вони займаються, а інші ставлять запитання, аби відгадати цей вид спорту. Наприклад, учень зображує, що він грає в теніс. Р,: Are you playing golf? Leader: No, I am not. Ps: Are you playing badminton? Leader: No, 1 am not. Ps: Are you playing ping pong? Leader: No, I am not. P4: Are you playing tennis? Leader: Yes, I am. 4. Повторення граматичного матеріалу: теперішні та минулі часи дієслів. 1) Впр. 5 (с. 97). Учні розкривають дужки: ставлять інфінітив у дужках у відповідну часову форму (усно) та ланцюжком читають речення. 2) РЗ, впр. З (с. 52). Учні самостійно обирають й обводять відповідну часову форму дієслова. Потім по черзі читають речення та пояснюють свій вибір. |