Урок разом з мультимедійною презентацією містить інтерактивні вправи, що :збагатять і розширять знання про давньогрецький театр та його вплив на світову літературу і мистецтво; мають на меті розвивати навички зв'язного мовлення, творчу уяву, робити логічні висновки; • розвивати навички виразного читання; • формувати в учнів навички групової взаємодії та ефективного спілкування , • сприяти самостійному знайомству з культурою та мистецтвом Стародавньої Греції.
Тема: Давньогрецький театр
Мета: збагатити і розширити знання про давньогрецький театр та його вплив на світову літературу і мистецтво;
Епіграф:
Життя – це великий театр,
І ми всі без винятку,
Граючи свої ролі,
Повинні взяти позитивний урок .
З висловлювань давніх греків
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності
ІІ. Актуалізація опорних знань
Робота в парах
ІІІ .Вивчення нового матеріалу
2. Ключові питання
Чому бог виноробства Діоніс був один із найшанованіших богів?Як це пов’язано з господарством греків?
Як виникли театральні вистави?
Чому театр був улюбленим місцем видовищ?
Учні записують ключові поняття у таблицю:
Знаю |
Нове |
|
|
Орхестра – кругла площадка, на якій діє (співає, танцює, грає) хор античного театру
Скене – будівля позаду орхестри, куда актори йшли для зміни масок та париків
Парод – прохід, що розділяє сектори амфітеатру (друге значення: пісня хору)
Проскеній – вузька площадка між скеною та орхестрою
2. Робота з літературознавчими поняттями (записи в зошитах)
ТРАГЕДІЯ - драматичний твір, в якому зображено гострий конфлікт, що веде до загибелі героя
КОМЕДІЯ - драматичний твір,у якому засобами гумору та сатири відтворюються негативні суспільні та побутові явища, розкривається смішне навколишній дійсності чи людині.
3. Вивчити визначення трагедії
4.Скласти сенкан до слова “Театр”
VII. Рефлексія
Підберіть на палітрі кольорів ваш настрій у кінці уроку. Якщо відбулися зміни, то як ви вважаєте, чому?
Якщо зміни не відбулися, то що найбільше вразило, запам’яталося на уроці?