Урок у 8 класі "Давньогрецький театр"

Про матеріал

Урок разом з мультимедійною презентацією містить інтерактивні вправи, що :збагатять і розширять знання про давньогрецький театр та його вплив на світову літературу і мистецтво; мають на меті розвивати навички зв'язного мовлення, творчу уяву, робити логічні висновки; • розвивати навички виразного читання; • формувати в учнів навички групової взаємодії та ефективного спілкування , • сприяти самостійному знайомству з культурою та мистецтвом Стародавньої Греції.

Перегляд файлу

Тема: Давньогрецький театр

Мета:     збагатити і розширити знання про давньогрецький театр та його вплив на світову літературу і мистецтво;

  •  розвивати навички зв’язного мовлення, творчу уяву, робити логічні висновки;
  •  розвивати навички виразного читання;
  •  формувати в учнів навички групової взаємодії та ефективного спілкування ,
  •  сприяти самостійному знайомству з культурою та мистецтвом Стародавньої Греції.

Епіграф:

Життя – це великий театр,

І ми всі без винятку,

Граючи свої ролі,

Повинні взяти позитивний урок .

З висловлювань давніх греків

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

  • Через палітру настрою покажіть своє самопочуття, готовність працювати на уроці, бажання пізнавати нове.
  •   Кожен учень вибирає відповідний колір

ІІ. Актуалізація опорних знань

Робота в парах

  • Перед вами конверти з опорними словами, що характеризують  давні цивілізації. Відберіть ті з них, котрі допоможуть вам розповісти про  Давню Грецію.
  • гори, Сідон, Тір, Бібл, торгівля, ремесло, ліс, пурпур, скло, пірати, раби, колонії, Карфаген, Азія, алфавіт, Африка, ієрогліфи, Афіни, Ніл, папирус, виноград,землеробство, пустеля, маслини, кораблебудування, Тигр, Вавилон, шумери, демократія, глина, Хаммурапі, Інд, Ганг, намул, Хуанхе, Янцзи, Європа, сніг, Мемфіс, Зевс, Олімп, фараон, піраміди, клинопис, Євфрат, Діоніс, фінікова пальма,  Середземне море, мореплавці.

ІІІ .Вивчення нового матеріалу

2. Ключові питання

Чому бог виноробства Діоніс був один із найшанованіших богів?Як це пов’язано з господарством греків?

Як виникли театральні вистави?

Чому театр був улюбленим місцем видовищ?

 

  1. Робота з підручником

Учні записують ключові поняття у таблицю:

 

Знаю

Нове

 

 

 

  1. Словникова робота

Орхестра – кругла площадка, на якій діє (співає, танцює, грає) хор античного театру

Скене – будівля позаду орхестри, куда актори йшли для зміни масок та париків

Парод – прохід, що розділяє сектори амфітеатру (друге значення: пісня хору)

Проскеній – вузька площадка між скеною та орхестрою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Закріплення знань, умінь та навичок
  1. Використовуючи отримані на уроці знання та нові поняття, заповнити схему (один учень біля дошки записує, решта класу допомагають ).

 

 

  1. скене; 2- орхестра;  3 –місця для глядачів; 4 – парод.

2. Робота з літературознавчими поняттями (записи в зошитах)

ТРАГЕДІЯ - драматичний твір, в якому зображено гострий конфлікт, що веде до загибелі героя

КОМЕДІЯ - драматичний твір,у якому засобами гумору та сатири відтворюються негативні суспільні та побутові явища, розкривається смішне навколишній дійсності чи людині.

  1. Систематизація та узагальнення знань
  1. Складання грона  «Давньогрецький театр»

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання

 

  1. Підготувати повідомлення про Есхіла 
  2. Повторити міф про Прометея

     3. Вивчити визначення трагедії

    4.Скласти сенкан до слова “Театр”

       VII. Рефлексія

Підберіть на палітрі кольорів ваш настрій у кінці уроку. Якщо відбулися зміни, то як ви вважаєте, чому?

  Якщо зміни не відбулися, то що найбільше вразило, запам’яталося на уроці?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку