Конспект уроку інформатики для 8 класу на тему: "Практична робота 8. Створення об'єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення". Конспект підготовлено за підручником Інформатика, 8 клас, Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шокотько В.В.
Урок № 8 клас
Тема. Практична робота 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Цілі:
Тип уроку: формування умінь та навичок
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Щоб хороші результати мати.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Інтерактивна вправа «Допуск»
Учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підводяться тільки ті учні, які не змогли відповісти на запитання. Після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів. Учитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді. Важливо, щоб вправа проводилась без тиску, створювала ситуацію успіху, зміцнювала в дітей переконаність, що їм це під силу.
Орієнтовні питання:
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота в парах
Заповнити таблицю «Властивості форми»
Caption |
|
Color |
|
Height |
|
Width |
|
Left |
|
Top |
|
Робота в групах
Для форми Form1 Завдання:
1 група – Створити команду, яка змінить колір форми
2 група – Створити команду, яка збільшить ширину вікна на 100 пікселів
3 група - Створити команду, яка відкриває вікно повідомлень з текстом «Завдання 1»
IV. Мотивація, тема, мета, завдання уроку
Ви вже маєте уявлення про основні властивості та події форми на даному уроці ми з вами навчатимемось задавати значення властивостей форми, створювати і використовувати найчастіше застосовувані елементи керування на формі.
V. Формування вмінь та навичок
Практична робота 8.Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Робота за комп’ютером
Вправа “Так чи ні”.
- Заходити до класу натовпом, штовхаючи один одного.
- При роботі з комп’ютером руки можуть бути мокрими, брудними.
- Сидіти рівно, на відстані 50см.
- Класти підручник, зошит тощо на монітор, клавіатуру.
- Не доторкатись до проводів, розеток, кнопок клавіатури, з якими тебе не знайомив учитель.
- Починати роботу тільки за рекомендацією вчителя.
1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.
2. Закрити очі на рахунок „раз-два”, відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок „три-чотири”.
3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.
VIІ. Підсумки уроку
Учням пропонується закінчити речення: "Для мене сьогодні важливим було...", "Сьогодні я навчився...", "Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись …".
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 5.2
Завдання практичної роботи