1 клас Я ДОСЛіДЖУЮ СВіТ |
3 клас ПРИРОДОЗНАВСТВО |
Тема: ЧОМУ БУВАЄ ДЕНЬ І НІЧ? Мета: ознайомити здобувачів освіти із явищем зміни дня і ночі; Продовжити формувати вміння спостерігати. Розвивати науковий світогляд, пізнавальний інтерес, спостережливість, кмітливість, наполегливість, охайність у робочому зошиті. Виховувати толерантні товариські стосунки у роботі, бережливе ставлення до природи. Обладнання: відео «Земля, зміна дня і ночі», плакат «Правила роботи на уроці», глобус, настільна лампа, робочий зошит, підручники, ілюстрації до уроку, мікрофон. Тип уроку: інтегрований.
|
Тема: Риби Мета: формувати уявлення про поняття «Риби», вдосконалювати вміння описувати риб, визначати їх за істотними ознаками. Виховувати пізнавальний інтерес, дбайливе ставлення до тварин, охайність при виконанні практичних робіт у зошиті. Розвивати уміння порівнювати, систематизувати знання, спостережливість, мовлення, мислення, пам'ять. Підручник: Грущинська I.В. Природознавство. 3 клас, — К.: Освіта, 2013. — 176 с. Тип уроку: комбінований
|
Методи і прийоми роботи: бесіда, самостійна робота, гра, пояснення, дослідження.
Компетентності:
Хід уроку
Стали, дітки, підтягнулись
Одне одному всміхнулись
На урок старання не забудьте взяти,
Сіли всі рівненько
Починаємо працювати.
Сьогодні 10 лютого 2020 року
Температура повітря – +20С
Стан неба – похмуро
В народі цей день називали Юхимом. Якщо сьогодні вітряно, то літо буде мокрим, бо «Юхим приніс вітер на сире літо». Спостережливий український селянин з самого ранку стежив за погодою. Гуси ховають дзьоби під крило чи стоять на одній нозі – на холод. Голуби воркують – на відлигу. Ще одне народне прислів’я радило: «Якщо мокре літо, то тримай корівку, а як сухе – купуй бджілку».
Учитель підводить учнів до нової теми, запропонувавши їм загадку. Чорна корова всіх поборола, а білий віл усіх звів (День і ніч) (Підказкою до відгадки можуть бути малюнки дня і ночі)
Оголошення теми дня.
Обговорення з дітьми
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Змоделюємо зміну дня і ночі за допомогою глобуса (м’ячика) і джерела світла (ліхтарика, свічки). Проблемне питання.
Власну відповідь обгрунтуйте.
Доба – це ніч і день. Добу поділяють на 4 частини: ранок, день, вечір, ніч. Гра з LEGO: ранок- оранжева цеглинка, день-жовта, вечір-голуба, ніч-синя.
Вирізання і наклеювання об’єктів живої та неживої природи на зображення ілюстрацій «День», «Ніч».
ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ Рефлексія. «Мене найбільше вразило…» (35хвилин) |
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ Самостійна робота На минулому уроці ви вивчали найчисленнішу групу тварин – це комахи. Отож перевіримо, чи засвоїли ви матеріал. Зараз ви виконаєте тестові завдання (їх5), 6 завдання треба дописати.
А)рослиноїдні, всеїдні, «санітари» Б) «санітари», хижі, рослиноїдні
А) рослинними і тваринними решками Б)рослинами, павутиною
А) муха, метелик, орел Б)сонечко, джміль, мураха
А) у лісі Б) на водоймах
А) 6 Б) 8
Голова, груди, черевце
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 2. РОБОТА В ЗОШИТАХ (самостійно) Заповніть таблицю, наведіть приклади 1.Записати основні зовнішні ознаки риби (Усі риби___________________________________________________)
2. Зєднати стрілками морські і прісноводні риби з зображеннями.
Перевірка самостійної роботи VІ. ПІДСУМОК УРОКУ 1. ГРА «ЯКА ТВАРИНА ЗАЙВА?»
2. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА «СЕНКАН» (Самостійно) Риба Швидка, слизька Плаває, розмножується, живе Має своєрідну будову тіла Тварина
ГРА «Упіймай рибку» Зараз я буду називати тварин, якщо це комаха, то плескайте в долоні. Карась(+), соловей(-), щука(+), короп (+), лось (-), змія (-), лящ(+), білка(-), акула(+)
3. ЗАВДАННЯ ДОДОМУ:
(40 хвилин) Використані джерела: Мій конспект, Харків, Вид. група «Основа» 2015р., урок №39 стор.87 |
БИРИНСЬКИЙ НВК
Урок у класі-комплекті (Я досліджую світ-1кл, природознавство-3 клас)
Провела вчитель початкових класів Шлапак Марина Олександрівна |
|
|
|