Урок. "У комп'ютерному класі".

Про матеріал

Знайомство з казковими героями, які поведуть дітей у цікаву подорож по країні « Інформатика». Формування

здоров'язбережувальної компетентності: техніка безпеки при роботі з комп'ютером , правила поведінки в комп'ютерному класі.

Перегляд файлу

2 КЛАС УРОК №1 У КОМП’ЮТЕРНОМУ КЛАСІ

 

Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі.

Мета. Ознайомити дітей із завданнями курсу, підручником «Сходинки до інформатики». Формувати знання основних правил безпеки життєдіяльності і правил поведінки в комп’ютерному класі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати  інтерес до предмета.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Матеріали до уроку. Підручники  «Сходинки до інформатики», робочі зошити, слайди «Як поводитися із комп’ютером, листівки від Мудрунчика, таблиця з числами

 

Хід уроку

І. Організаційна частина. (2хв)

Вчитель. – Діти, як називається клас в якому ми знаходимося?

  • А чому він так називається?
  • Що в ньому незвичайного?
  • Чи зможете ви зразу працювати за комп’ютером? Чому?
  • На уроках «Сходинки до інформатики»ми з вами навчимося працювати за комп’ютерами, дізнаємось з чого він складається, його можливості. Але спочатку нам необхідно познайомитись із правилами поводження в цьому незвичайному класі, правилами безпечної роботи за комп’ютерами.

ІІ. Робота над темою уроку. (6хв)

1.Зустріч з гномиком Мудрунчиком, дівчинкою Ганнусею та інопланетянином Елзіком (3хв)

Добрий день, малята!

Я Мудрунчик, а тому все знаю

І діткам маленьким це розповідаю.

Вам допоможу комп’ютерну грамоту вивчати,

 «Сходинками до інформатики»впевнено крокувати.

Я інопланетянин, Елзіком звуся,

У своїх друзів усьому я вчуся,

А що вже знаю, вам розкажу,

Багато нового вам покажу.

Я звичайна українка, Ганею звуся,

Своїм українським корінням, дуже горджуся.

Разом з вами «Сходинками»буду крокувати,

Невідому науку старанно вивчати.

 

Казкові герої:

Чи сподобалось вам у комп’ютерному класі?

А хочеться навчитись працювати на комп’ютері?

Не засмучуйтесь. Ми разом з вашим вчителем навчимо вас цьому.

2. Ознайомлення з правилами поведінки та безпечної роботи в класі)

Казкові герої:

Ми приготували вам  подарунки. Ці листівочки із правилами безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі допоможуть вам у роботі. А тому ви їх уважно прочитайте, запам’ятайте і завжди дотримуйтесь під час занять.

Ти роботу починай, коли вчитель лиш дозволить.

AIRENVLPСтіл в порядку тримай, зайвим речам там не місце.

За столом сиди рівненько, спину ти не вигинай,

І відстань до монітора раз у раз перевіряй.

Ти за провід не тягни, не чіпай розеток, кнопок,

А працюй лиш з тим, чим знайомив вчитель.

Перш ніж сісти працювати, всі ці правила згадай,

Ні одного не забувай!

 

ІІІ. Розминка (6хв)

1. У зайчика було 7 морквин. Він з’їв усі, крім 3.Скільки морквин залишилось? (3)

2.У порожніх квадратах запишіть числа, яких не вистачає.

7

5

2

9

 

6

8

1

 

 

5

5

6

 

0

відповідь(3, 7,10,6)

3. Завдання 2 (робочий зошит)

IV. Продовження роботи над темою уроку (6хв)

1. Читання статті в підручнику «У комп’ютерному класі»

2. Повторення правил безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі.

3. Робота з малюнками (с.4). Уважно розгляньте пару малюнків в підручнику та скажіть, що трапилось з Елзіком і чому? Що тут не так? (коментування учнів, доповнення вчителя).

V. Робота за комп’ютерами (15хв)

1. Ознайомлення з найдовшою  клавішею «пропуск».

Цю клавішу легко відшукати на клавіатурі, бо вона найдовша за всі інші клавіші.

Клавішу найдовшу ти запам’ятай,

І наступний слайд, нею відкривай!

2. Перегляд слайд-шоу «Як поводитися з комп’ютером» з коментуванням вчителя.

3. Фізкультхвилинка.

Ми світ комп’ютерний пізнаємо,

Бо знати все бажаємо.

Ну а зараз пострибаємо,

Потім трохи політаємо.

Руки вгору, опустили,

Й за столи тихенько сіли.

4. Самостійний перегляд слайдів. (Удосконалюють вміння користуватися клавішею «пропуск» для переходу до наступного слайду).

5. Релаксація.

  • Вибрати найдальшу точку. Швидко поморгати і заплющити очі. (4-5разів).
  • Уявити коло. Очима водимо по колу за годинниковою стрілкою, проти годинникової стрілки (по 3 рази)

6. Продовження роботи за комп’ютерами.

Робота в парах. Один учень показує слайд, інший коментує, потім навпаки.

IV. Підсумок уроку (3хв)

  • Чи сподобалось вам у комп’ютерному класі?
  • Як треба вести себе в комп’ютерному класі?
  • Діти, чи сподобавсь вам сьогоднішній урок?
  • Діти, які з речей здатний замінити комп’ютер у повсякденному житті? (Завдання 1, робочий зошит для 2 класу)
  • Знайдіть комп’ютер, до якого приєднали мишу (Завдання 3)

 

        «Мікрофон». «Ваші враження від першого уроку»

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 червня 2018
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку