Урок. "Столи бувають різні"

Про матеріал

Розвиток компететності з ІКТ:Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.Розширення знань дітей про види столів, їх призначення. Ознайомлення із поняттями «робочий стіл» комп'ютера, «піктограми».

Перегляд файлу

СТОЛИ БУВАЮТЬ РІЗНІ

 

Тема. Види столів. Їх призначення.

Мета. Розширювати знання дітей про види столів, їх призначення; ознайомити із поняттями «робочий стіл» комп’ютера, «піктограми»; вчитись виносити піктограми на робочий стіл; розвивати гнучкість мислення, творчу уяву, пам'ять; виховувати бажання дізнаватись нове, незвідане.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Матеріали до уроку. Малюнки столів, програма «Розгорни серветку», геометричні фігури

Хід уроку

І. Повторення правил безпечної роботи в комп’ютерному класі (1хв)

«Вибери правильні твердження»

* торкайся пальцями монітора;

* не принось їжу та сторонні предмети до комп’ютерного класу;

* бігай і штовхайся в комп’ютерному класі;

* якщо помітив якусь несправність – швидко полагодь її;

* не працюй довго за комп’ютером;

* пил – ворог комп’ютера, а тому роби вологе прибирання;

* сидячи за комп’ютером, слідкуй за своєю осанкою.

ІІ. Розминка (6хв)

 1. У кожний із стовпчиків вмістіть трикутник, круг або квадрат так, щоб у жодному стовпчику й рядку не було фігур однакової форми та кольору.

 

 

 

 

 

 

 

?               ?                  ?

(Відповідь: Жовтий квадрат, зелений трикутник, синій круг)

 2. Одна білочка Изображение 98834 назбирала 9 сироїжок Изображение 98832 та 6 підберезниківИзображение 98833 і поділилася з другою – дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати друга білочка? (Найменше число сироїжок друга білочка одержить, якщо перша віддасть їй усі зібрані підберезники. Отже, це буде 2 сироїжки, 8-6=2)

 3. «Пригадай казку»

Завдання 3 (робочий зошит)

ІІІ. Актуалізація опорних знань (3хв)

  1. Гра «Слідопити».Завдання 4 (робочий зошит)
  • Яку функцію виконує пристрій, що заховався в українському прислів’ї?

           2. «Хто швидше?» Завдання 2 (робочий зошит)

ІV. Перевірка домашнього завдання (4хв)

  1. Завдання «Для розумників і розумниць» (с.23)
  • Які склади пропущено в словах?
  • Як ви допомогли кухареві?
  • На якому музичному інструменті грала Тетянка?
  1. Розповідь дітей про види столів і їх призначення.
  2. «Що було закодовано за допомогою стрілок?»

V. Робота над темою уроку (8хв)

1. Вчитель. – Діти, сьогодні ви прослухали дуже цікаві розповіді своїх однокласників про види столів і їх призначення. Столи поділяються на види, в залежності від їх призначення: (Див. додаток) стіл, який стоїть у вашій вітальні (1); стіл, за яким ви збираєтесь всією родиною (2); стіл, за яким ви готуєте домашні завдання (3); маленький стіл, або його ще називають журнальний, який стоїть біля крісла (4); стіл, за яким ми кожного дня обідаємо (5); зручний відкидний стіл, який використовуємо час від часу (6); комп’ютерний стіл (7). За всіма цими столами проходить дійство, тобто виконується певна робота. Отже їх можна назвати робочими.

         Екран WINDOWS включає в себе робочий стіл та піктограми. Отже комп’ютер також має робочий стіл.

2. Проблемне запитання: Що ж таке робочий стіл комп’ютера?

Робочий стіл комп’ютера – це фон, на якому відображаються всі решта вікон.

Давайте ввімкнемо комп’ютери і побачимо його на екрані монітора. У кожного з вас з’явився певний малюнок (заставка), який ви можете встановлювати за своїм смаком.

Вам, мабуть, незрозуміло про які вікна йдеться мова. Вікно в комп’ютері – це прямокутна область, яка має кордони, в якій можна переглядати зміст файлів, вміст папок і дисків, піктограми обладнання та інші об’єкти.

На робочому столі ви бачите маленькі картинки (умовні позначення) і надписи. Оце і є піктограми. Ці маленькі картинки зображують (тимчасово замінюють) програми, папки, файли.

Підведіть курсор до піктограми із зображенням стаканчика із пензликами, клацніть двічі лівою кнопкою миші. (діти працюють з комп’ютером)

Комп’ютер відгукнувся на вашу команду, відкрилася біла сторіночка з незрозумілими позначками. Що це за сторінка, як тут працювати, ми дізнаємось на наступному уроці.

А зараз ми повернемось назад, на робочий стіл комп’ютера.

Що для цього треба зробити? (відповіді дітей)

  1. Фізкультхвилинка

Ми зайчатка сьогодні.

Бути ними, діти, згодні?

Тож давайте ми стрибати,

Ніжками чечітку вибивати.

Ніжки ваші вже втомились?

Отже зупинились.

Вліво, вправо повернулись,

Один одному всміхнулись.

Вгору , до сонця потягнулись

І на місце повернулись.

VІ. Робота за комп’ютерами (15хв)

1. Програма «Розгорни серветку».

На екрані монітора ви бачите серветку, яку склали вчетверо і зробили виріз. Ваше завдання, вибрати один із наведених варіантів розгорнутих серветок. Для цього ви повинні подумки розгорнути серветку, уявити її вигляд, а тоді із трьох запропонованих, вибрати одну.

  1.                   Релаксація

* Прикладіть вказівний палець правої руки до носа, а тепер дивитесь то лівим, то правим оком на точку, де стоїть ваш палець (5 разів)

* Знайти очима найдальшу точку, подивитись на неї (рахуємо до 5), закрити очі

(3-4 рази)

3. Продовження роботи за комп’ютером. «Хто вправніший?» (Хто швидше складе серветки)

VІІ. Підсумок уроку (2хв)

1.Бесіда.

  • Що таке вікно комп’ютера?
  • Як називаються маленькі картинки, які розташовані на робочому столі?
  • Що таке робочий стіл комп’ютера?
  1. Гра « Знайди мені пару»

Завдання 1 (робочий зошит)

 

Додаток

1.

 

1 Изображение 98825    2  Изображение 98826   3 Изображение 98828    4 Изображение 98827

5 Изображение 98829   6 Изображение 98830    7.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 червня 2018
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку