Тема: У мене є домашній улюбленець
Мета уроку: активізація лексичного матеріалу у межах теми, що вивчається, уведення нових ЛО, вивчення нової фрази: What is this? та уведення її у вживання в усному мовленні, тренувати вживання лексичної структури It is a _____; розвивати навички сприймання англомовного тексту на слух, виховувати любов до тварин.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати:в кінці уроку учні можуть відповідати на питання What is this?, називати тварин, що мешкають із ними, сприймають прослуханий матеріал, реагують усними відповідями.
Обладнання: підручник, робочий зошит, презентація до уроку, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
1.1. Greeting. Привітання.
Учитель вітає учнів, учні вітають учителя.
T.: Good morning, children. I am so glad to see you.
Ps.: Good morning, teacher. We are glad to see you too.
Circle Time Routine
Стаємо в коло та співаємо вітальну пісню.
Hello song audio
Для цього етапу уроку використовуємо кольорові долоньки, учні під час привітання, використовують їх. В середині кожної долоні - імя учня.
1.2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку
Слайд 1 T.: Today we are going to speak about pets. Сьогодні ми з вами поговоримо про домашніх улюбленців; повторимо назви тварин, які вчили раніше та вивчимо нових; будемо виконувати цікаві завдання та ігри. Наприкінці уроку найбільш активні та старанні учні отримають розмальовки з зображенням тваринок з мультфільму «Таємне життя домашніх тварин».
1.3. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.
Слайд 2 Magic Bag
Учитель готує іграшки для учнів та кладе їх до чарівного мішечку. Бажаючи підходять до мішечку та нащупують тваринку та намагаються вгадати, хто це:
Ps.: It is a ______.
Учні працюють в групах та складають пазли (див. додаток)
T: What is this?
Ps.: It is a _____.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
2.1. Vocabulary Practice. Практика використання вивчених лексичних одиниць.
Використовуючи презентацію до уроку - повторюємо ЛО, як вивчались минулого уроку.
Слайд 3 - називаємо всіх тварин.
|
Слайд 4 - 8 - учні мають вгадати, хто живе у клітці - запитуємо What is this? - учні вгадують. Натискаємо на клітку та перевіряємо наші здогадки.
2.2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу
Слайд 9 Учитель демонструє слайд презентації з домашніми тваринами. Називає їх англійською мовою, потім учні повторюють за ним.
a cat, a turtle, a bird, a ріg, a dog.
Слайд 10 -12 - Memory Game
Учні мають переглянути малюнки, запам'ятати тварин, потім учитель просить закрити очі.
|
Натискає на слайд презентації, там зникає тварина. Учні відкривають очі та вгадують:
T.: Look at the slide and remember the animals. Close your eyes, please. Open them. What animal is missing?
|
|
Ps.: a bird is missing.
2.3. Physical exercises. Фізкультхвилинка
Слайд 13 На цьому етапі учитель показує рухи, учні повторюють їх:
Спочатку учитель повторює повільно, щоб учні запам’ятали. Після трохи швидше. Останній раз – швидко.
2.4. Student's Book. Робота за підручником
Слайд 14 Ex.2, p.48
Слухаємо та повторюємо. Учитель показує флеш картку та запитує .
- What is this?
- This is …
Потім учні працюють в парах, питають один у одного за лексико-граматичною конструкцією
- What is this?
- This is …
2.5. Робота з карткою
Учні слухають команди вчителя і зʼєднують людину з її тваринкою, потім фарбують тваринку за командою)
– Can you see a mother? Mother has got a cat.
– Can you see a father? Father has got a fish
– Can you see a grandmother? Grandmother has got a rabbit.
– Can you see Nick? Nick has got a parrot.
2.6. Workbook. Робота з робочим зошитом.
Слайд 15 Ex.1. p. 35
Завдання учнів назвати, хто зображений на малюнку. Використовують граматичну конструкцію
- One. What is this?
- It is a…
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
3.1. Circle Time Bye-bye song
3.2. Підведення підсумків.
Ви всі великі молодці! Ви дуже старанно виконували вправи. І за це ви отримуєте розмальовки. Я сподіваюсь ви все запам’ятали, і якщо у вас виникне бажання, ви зможете вдома здивувати батьків скільки ви вже всього вивчили та потренуватися з батьками ставити питання про зображених у зошиті тварин, та відповідати на них.
3.3. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
Слайд 16 – учні підіймають до гори "лайк", що вказуватиме, що їм сподобалось, а що - ні:
|
ДОДАТОК ДО УРОКУ № 1
FLASHCARDS
a fish |
a hamster |
|
|
a rabbit |
a parrot |
|
|
a turtle |
a pig |
|
|
ДОДАТОК ДО УРОКУ № 2
ДОДАТОК ДО УРОКУ № 3