НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Тема: Удосконалення навичок читання, звукового та складового аналізу слів.
Мета: Перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, виділяти у словах окремі звуки;
розвивати зв’язне мовлення учнів
актуалізувати слова тематичних груп «Овочі», «Фрукти»;
розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, виховувати бажання вживати овочі і фрукти, турбуватися про своє здоров’я.
I.Емоційне налаштування.
II. Повідомлення теми та мотиватиція навчальної діяльності учнів.
Сьогодні, діти , ми продовжимо вправлятися в умінні правильно, чітко читати, робити звуковий та складовий аналіз слів.
III. Мовна розминка.
- Які голосні ми вже вивчили?
-Скільки їх є? Назвіть.
Який голосний позначає м’ якість попереднього приголосного?
-Які приголосні ми вивчили?
Розчитування за таблицею (є у кожного учня),або відео тринажер.
IV.Основна частина.
_ Діти, відгадайте, про що йдеться у загадці.
Відпочинок для очей.
Діти,за допомогою фішок (планшет) викладіть звукову модель слів :
Овочі 0 – 0 – 0
Фрукти - - 0 - -0
- Поясніть де ростуть зібрані овочі? Фрукти?
( На городі, саду)
- Коли їх збирають?
(Восени)
Ви чудово справилися з завданням!
Діти,сьогодні на вас чекає зустріч з цікавими героями. Зараз я погукаю.
Бу – ра –ті – но!
- Як я вимовляла слово? ( Частинками, складами)
Поставте долоньку під підборіддя та допоможіть нашому гостю зібрати урожай.
. кріп,біб.
.. морква,буряк,перець,гарбуз.
…баклажан, капуста, цибуля,редиска,помідор.
-Які ви молодці!
Розминка.
Ловіть завдання від Тигренятка.
( Буряк, персик, аґрус,виноград, огірок)
Діти, чи корисні овочі та фрукти?
Відповіді дітей.
Овочі та фрукти містять багато вітамінів.
-
Рефлексія.