Урок.Удосконалення навичок читання, звукового та складового аналізу слів.

Про матеріал
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ Тема: Удосконалення навичок читання, звукового та складового аналізу слів. Мета: Перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, виділяти у словах окремі звуки; розвивати зв’язне мовлення учнів актуалізувати слова тематичних груп «Овочі», «Фрукти»; розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, виховувати бажання вживати овочі і фрукти, турбуватися про своє здоров’я.
Перегляд файлу

                                       НАВЧАННЯ ГРАМОТИ                      

Тема: Удосконалення навичок читання, звукового та складового аналізу слів.

Мета: Перевірити здобуті учнями знання й уміння називати послідовно звуки у вимовленому слові, ділити слово на склади, виділяти у словах окремі звуки;

розвивати зв’язне     мовлення учнів                                                

 актуалізувати слова тематичних груп «Овочі», «Фрукти»;  

розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, виховувати бажання вживати овочі і фрукти, турбуватися про своє здоров’я.

 

I.Емоційне налаштування.

C:\Users\каб №14\Downloads\unnamed.jpg

II. Повідомлення теми та мотиватиція навчальної діяльності учнів.

Сьогодні, діти , ми продовжимо вправлятися в умінні правильно, чітко читати, робити звуковий та складовий аналіз слів.

III. Мовна розминка.

- Які голосні ми вже вивчили?

-Скільки їх є? Назвіть.

Який голосний позначає м’ якість попереднього приголосного?

-Які приголосні ми вивчили?

 Розчитування за таблицею (є у кожного учня),або відео тринажер.

  C:\Users\каб №14\Downloads\ff735f9301b5d8a28c8342a51ef7ecaa.jpg                C:\Users\каб №14\Downloads\7.jpg

IV.Основна частина.

 

  1. Розгадування загадки.

_ Діти, відгадайте, про що йдеться у загадці.

 

  1. Гра «Зберемо урожай»

  • Діти, назвіть одним словом предмети,що знаходяться в першому кошику.(Овочі)
  • Назвіть перший і останній звуки у слові. (О,І – голосні)
  • А в другому кошику?(Фрукти)
  • Назвіть другий і п’ятий звуки у слові.(Р,Т –приголосні)
  • Якою фішкою позначаємо приголосні звуки?    (-);
  • Голосні?  (0).
  • Супер,ви найкращі!

Відпочинок для очей.

C:\Users\каб №14\Downloads\clip_image002.jpg

Діти,за допомогою фішок (планшет) викладіть звукову модель слів :

Овочі         0 – 0 – 0

Фрукти      - - 0 - -0

                                                                   

- Поясніть де ростуть зібрані овочі? Фрукти?

         ( На городі, саду)

- Коли їх збирають?

           (Восени)

Ви чудово справилися з завданням!

 

Діти,сьогодні на вас чекає зустріч з цікавими  героями. Зараз я погукаю.

Бу – ра –ті – но!

- Як я  вимовляла слово? ( Частинками, складами)

Поставте долоньку під підборіддя та допоможіть нашому гостю зібрати урожай.

 

  

. кріп,біб.

.. морква,буряк,перець,гарбуз.

…баклажан, капуста, цибуля,редиска,помідор.

-Які ви молодці!

 

Розминка.

 

 

 Ловіть завдання від Тигренятка.

 

( Буряк, персик, аґрус,виноград, огірок)

Діти, чи корисні овочі та фрукти?

             Відповіді дітей.

 

Овочі та фрукти містять багато вітамінів.

 

-

 

Рефлексія.

 

C:\Users\каб №14\Downloads\thumb_12.jpg

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку