Урок Укр. мова 2 клас. Тема: Речення. Головні слова в реченні.

Про матеріал

Укр. мова 2 клас.

Тема: Речення. Головні слова в реченні.

Мета: узагальнювати знання учнів про головні слова в реченні, удосконалювати вміння визначати їх у реченні; вчити встановлювати зв'язок між членами речення за допомогою питань; розвивати мовне чуття, виховувати любов до тварин.

Перегляд файлу

Укр. мова 2 клас.

Тема: Речення. Головні слова в реченні.

 

Мета: узагальнювати знання учнів про головні слова в реченні, удосконалювати вміння

визначати їх у реченні; вчити встановлювати зв'язок між членами речення за допомогою

питань; розвивати мовне чуття, виховувати любов до тварин.

 

                                                                Хід уроку:

I. Організаційний момент

                                            Дзвоник всім нам дав наказ -

                                            До роботи швидше в клас.

                                            Попрацюєм всі старанно,

                                            Щоб пройшов урок не марно.

II. Словниковий диктант

Ведмідь, вересень, диктант, диван, дятел, завдання, медаль, метро, предмет, читання,

черевики, шофер.

-Звірте написані вами слова зі словами на екрані.

 IIІ. Вивчення нового матеріалу

1. Повідомлення теми уроку

Оскільки кожне речення – це окрема родина, мала чи велика, то , як і в кожній родині, слова

в реченні взаємозв’язані. Як це відбувається ви зрозумієте, коли навчитеся ставити

запитання до кожного зі слів речення, тобто встановлювати зв'язок слів у реченні.

2. Гра ”Нескінченне речення ”.

- Складіть речення, додаючи по одному слову до слова хмарка:  

 

  Хмарка пливе.

  Хмарка пливе у небі.

  Хмарка пливе високо у небі.

  Біла хмарка пливе високо у небі.

 

 

 

3.Робота над правилами  від Зайчика та Їжачка:

                                 

 

 

4.Виписати із  поданих скоромовок тільки підмет і присудок:

 

1. Летів горобець, сів нахлівець,   а як вийшов стрілець, то утік горобець.

2.Ворона проворонила вороненя.

3.Сом сердитий спить на сонці,

   Сивий вус сховав в котомці.

4.Летів горобець через хлівець.

 

                         

IV. Фізкультхвилинка

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Встановіть зв'язок слів у реченні:   

На струнких ялинках стрибали білки.                        

Стрибали (на чому?) на ялинках;

на ялинках (яких?) струнких.

 

- Звірте свої записи з записами на екрані.   

            

 

2. Попрацюємо усно (завдання для повторення)

Встав у речення пропущені головні члени речення.

У лісі виріс великий і  міцний   ___дуб____ .

Сонечко ___заховалося___ за білу  хмару.

Маленькі __діти_____  граються іграшками.

 

                   

4. Складіть і запишіть речення , використовуючи малюнки,підкреслити головні слова в реченнях.

 

      Їжак спить у кошику.

      Дятел прилетів до старого дуба.

      Сова живе у великому лісі.

 

                                    

 

 

VI. Підсумок уроку                             

 

  1. Допоможіть Барашику закінчити речення.

 

    Підмет і присудок – головні члени речення.

Всі інші слова у реченні – другорядні члени речення .

 

         

 

2.Рефлексія

Вправа «Незакінчене речення»:

Речення виражає …

Слова в реченні 

Перше слово в реченні треба писати …

У кінці речення можуть ставитися …

Члени речення бувають…

Головні члени речення відповідають на питання…

 

 

VII.  Домашнє завдання

С.106  Вправа 278

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ліхачова Ірина Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
36279
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку