Урок " Україна – морська держава"

Про матеріал
Конспект уроку з курсу ЯПС 2 клас за НПП "Інтелект України" - ознайомити учнів з Чорним та Азовським морями та його мешканцями; - вчити дітей користуватися фізичною картою України; - пояснити значення морів; - сприяти формуванню екологічного мислення учнів. - виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.
Перегляд файлу

Тема.          Україна – морська держава

Мета.   1.Формування ключових компетентностей:

  • ознайомити учнів з Чорним та Азовським морями та його      мешканцями;
  • вчити дітей користуватися фізичною картою  України;
  •  пояснити значення морів;
  •  сприяти формуванню екологічного мислення учнів.

 

  2. Предметних компетентностей:

  •  вчити дітей користуватися фізичною картою  України;
  •  пояснити значення морів;
  • виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю.

 

Обладнання. Зошит –посібник з курсу « Я пізнаю світ» 2 клас; політична карта Європи; фізична карта ; головоломки; ребуси; карта знань; музичний супровід для хвилинок відпочинку; https://intellect-ukraine.org/index.php/diski

 

Тип уроку.  Урок первинного ознайомлення з матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Хід уроку

І. Організація класу

1.Вітання гостей

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок

До нас гості завітали

Повернімось до гостей

Привітаймось: «Добрий день»!

Тож гаразд, часу не гаєм, і урок розпочинаєм !

2. Психологічне налаштування на урок

  • Діти, на якому виді транспорту може здійснитися подорож? (автомобіль, літак, потяг, човен, корабель). І саме сьогодні ми здійснимо подорож на кораблику.

 

II. Актуалізація опорних знань.

  1. Визнач власні завдання до уроків « Я пізнаю світ», переглянувши трейлер.
  2. Візьми участь в обговоренні домашнього завдання.

- На якому материку розташована Україна?

- В якій частині Європи?

- До яких морів Україна має вихід?

- Що таке протока?

- Якою протокою сполучаються Чорне і Азовське моря?

      3. Хвилинка афірмацій.

           - Проговорюйте текст разом з диктором.

           - Заплющ очі та пошепки відтвори ті афірмації, які є для тебе важливими.

      4. Переглянь відеофрагмент «Це  - українське!».

          -  Розкажи  ,що ти відчуваєш ,спостерігаючи за морем.

      5. Танцювальна хвилинка з пісенькою «Сторони світу».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку.

  1.  Пригадай, що таке протока. Яка протока сполучає Азовське й Чорне моря?
  • Перевір себе. Пригадай навчальні одиниці, попрацювавши з інформацією за алгоритмом.
  1. Попрацюй з фрагментом політичної карти Європи.
  • Знайди Україну, її столицю, Чорне та Азовське моря.
  • Підкресли їхні назви та запам’ятай контури цих географічних  об’єктів.
  1. Розглянь фізичну карту.
  • Укажи, що на ній позначено блакитним кольором.

А  Рівнини;   Б   Гори;   В  моря.

  • Підпиши моря на карті.
  • Знайди Керченську протоку та підпиши її.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Наша країна морська держава. Вона має вихід до Чорного й Азовського морів. На півдні Україну омиває Чорне море ,на південному сході-Азовське. Моря є найдавнішим і зручним шляхом сполучення, служать для перевезення  різних вантажів.

 

  1. Розгадай ребус. Відповідь запиши.
  • Напиши назву столиці цієї країни. Скористайся  контурною картою.
  1. Навчися зображувати контури України та Румунії на папері за методикою «Мандрівник».
  2. Полічи області України, що межують з Румунією.
  • Відповідь напиши цифрою.
  1. Нейробіка від Аї для майбутніх інтелектуалів.
  • Пригадай нумерацію чисел дев’ятого десятка, виконавши вправу « Швидкісний тренажер».
  • Візьми участь у чемпіонаті зі швидкісної лічби.
  1. Танцювальна хвилинка з піснею « Нас історія навчає».

V. Закріплення вивченого матеріалу.

          1. Попрацюй у парі.

      -   Знайдіть слова, що заховалися в головоломці.

      -   Зафарбуй їх різними кольорами.

          2. Заповни карту знань « Люди раннього палеоліту».

 

 

V. Рефлексія.

- Ось і час повернутись  із мандрівки. Вам сподобалося?

VІ. Підсумок уроку.

 

Вправа «так чи ні?»

- Вода — найбільш поширена речовина на землі. (так)

 

- Вода є усюди: в морях, океанах, у ґрунті, річках, повітрі. (так)

- Азовське море глибше за Чорне. (ні)

 

- Водойми не потребують охорони. (ні)

 

– Морів є в Україні два ?(так)

– Азовське море більше?(ні) (Чорне море)

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку