Урок української мови 3 клас

Про матеріал
Надаю конспект уроку для 3 класу з української мови. У розробці передбачені інтерактивні завдання, цікаві вправи та змістовні пояснення. Урок можна пристосувати до будь-якого підручника. Радо запрошую до використання напрацьовоного матеріалу. Хай щастить! Цікавих уроків!
Перегляд файлу

Дата: 11.02.2022

Клас: 3-А

Предмет: українська мова

Вчитель класу: Канафоцька Оксана Ігорівна

Тема. Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками.

Мета: продовжити ознайомлювати учнів з прикметниками; удосконалювати навички розпізнавання прикметників; сформувати вміння встановлювати зв’язок прикметників з іменниками; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять; виховувати бажання пізнавати нове.

Обладнання: ноутбук, підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку
  1. Привітання

Добрий день, учні!

На уроці української мови вас я вітаю,

Хорошого настрою всі я бажаю!

Сьогодні будемо ми працювати,

Числа іменників визначати!

  1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності
  1. Емоційне налаштування

Потягніться, усміхніться!

До роботи всі беріться!

Голівку вправо похиліть,

Рукою «клас» всі покажіть!

  1. Повідомлення теми уроку

Сьогодні ми продовжуємо вивчати частину мови – прикметник.

Нашим завданням на уроці є навчитись встановлювати зв’язок з прикметників з іменниками!

  1. Вивчення нового навчального матеріалу
  1. Мовне дослідження

- Для початку проведемо мовне дослідження!

Зачитуємо по-одному реченні і визначаємо прикметники!

Пригадаємо, на які питання відповідають прикметники?

Херсонський, морський, великий, потужний, річковий, залізничний, автомобільний, далекі, величезні, різноманітні.

- Як ви гадаєте, яку роль у мовленні відіграють прикметники?

  1. Опрацювання правила

Опрацюймо правило!

Мовчки кожен прочитайте його!

- Тож, зі словами якої частини мови пов’язані прикметники?

- Якою є роль прикметників?

  1. Робота з підручником

Вправа 3

Вправу третю ми виконаємо письмово!

Розгляньте малюнки!

- Які назви ми можемо до них підібрати?

- Запишемо назву до першого малюнка.

- Запишіть 3 прикметники до цього слова. (Корабель – білий, великий, морський)

- Запишіть назву до другого малюнка.

- Запишіть 3 прикметники до цього слова. (Море – синє, бурхливе, глибоке)

- Запишіть назву до третього малюнка.

- Запишіть 3 прикметники до цього слова. (Капітан – красивий, високий, статний)

Вправа 4

Виконаємо вправу 4 усно!
Нам потрібно прочитати текст, а пізніше ми попрацюємо із останнім реченням!

- Тож, про що цей текст?

Із тексту спишіть останнє речення!

У ньому підкресліть прикметники й іменники, з якими вони зв’язані.

- африканський страус

- американський бізон

- індійська антилопа

- двогорбий верблюд

- шотландський поні

- рожевий фламінго

- степовий орел

  1. Фізкультхвилинка

- Ви вправно попрацювали!

Прийшов час трохи відпочити та виконати фізкультхвилинку!

  1. Закріплення і систематизація знань
  1. Продовження роботи з підручником

Вправа 5/6

- Вправу 5 виконаємо усно!

Прочитайте текст і після цього придумайте до нього заголовок!
(Скадовськ)

- Тепер погляньте на вправу 6! Її ми виконаємо письмово!

1. Місто (яке?) привабливе, велике, людне

2. Пляжі (які?) чисті, піщані, широкі

3. Вода (яка?) морська, прозора, тепла

4. Курорти (які?) дитячі, оздоровчі, популярні

  1. Повідомлення домашнього завдання

- На домашнє завдання вам потрібно виконати вправу під номером 8.

  1. Підсумок уроку
  1. Рефлексія «ПМЦ»

Пропоную вам провести підсумки уроку!

- Плюс – це те, що вам вдалось добре на уроці!

- Мінус – це те, що вам не вдалось під час уроку або не сподобалось!
- Цікаво – це те, що б ви ще хотіли дізнатись!

 

Наш урок закінчено! До зустрічі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель класу:___________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку