Українська мова, 1-Г клас
Тема. Звуки [н], [н’], букви Н н. Звук [к], букви К к. Українська народна казка «Кривенька качечка».
Мета: продовжувати формувати уявлення учнів про звуки [н], [н’], звук [к] та позначення їх буквами Н н та буквами К к; вчити читати українську народну казку «Кривенька качечка» (початок); розвивати мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, окомір; поповнювати словниковий запас учнів; формувати вміння спілкуватися державною мовою, уміння учитися впродовж життя, екологічну грамотність; виховувати любов до усної народної творчості, дбайливе ставлення до рідних, бажання піклуватися про тварин.
Очікувані результати:
- сприймає усну інформацію [2 МОВ 1.1]
- на основі почутого малює ілюстрацію [2 МОВ 1.2]
- правильно вимовляє загальновживані слова [2 МОВ 1.6]
- читає вголос правильно та свідомо [2 МОВ 2.1]
- висловлює власні вподобання щодо літературних персонажів [2 МОВ 2.4].
Хід уроку
I. Вступ
1.Привітання
2.Девіз уроку
Працювати будем дружно, щоб сказати укінці:
У 1-Г класі учні – просто молодці!
II. Основна частина
Робота у друкованому посібнику. Тиждень 12, сторінки 11 – 13
1. Гра «Будинок «Алфавіт». Вправа 2
- Допоможіть буквам потрапити до своїх квартир. Назвіть та допишіть пропущені букви.
2. Гра «Фотоапарат» (презентація). Вправа 3
- Перегляньте презентацію, сфотографуйте побачені літери та впишіть їх у клітинки.
3. Гра «Черепаха - сорока»
- Прочитайте усі рядки так, як повзе черепаха.
- Прочитайте усі рядки так, як скрекоче сорока.
4. Робота над загадкою
В неї ноги, наче ласти,
Дзьоб плекастий, червонястий.
Кря-кря-кря – пливе по річці,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти? Звісно… (качка).
- Отже, ми на уроці поринемо з вами у чарівний світ української народної казки «Кривенька качечка». Щоб підготуватися до цього, треба провести роботу зі словами.
5. Робота зі словами. Вправа 8
6. Фізкультхвилинка. Цеглинки «Лего»
7. Робота над казкою «Кривенька качечка»
1) Гра «Учитель – учні»
- Зараз уважно читаймо, а потім скажіть, хто є персонажами казки?
2) Бесіда
- Хто є персонажами казки?
8. Самостійна робота учнів. Гра «Бджілки»
- Вимкніть камери, прочитайте самостійно казку, ніби гудуть бджілки. Коли знайдете речення, у якому сказано, що було зламане у качечки, підкресліть його.
- Намалюйте, якою ви уявляєте качечку.
9. Бесіда
- Увімкніть камери.
- Зачитайте речення, що було зламане в качечки?
- Чи подобається вам ставлення діда до баби? Чому?
- Покажіть малюнки.
III. Підсумок
1. Гра «Продовж речення»
- Сьогодні на уроці ми…
2. Рефлексія
- Намалюйте смайлик на сторінці 13 внизу, яким ви можете показати ваш настрій після уроку.