Урок української мови для 1 класу

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу за науково-педагогічним проєктом "Інтелект України" Тема. Звуки [н], [н’], букви Н н. Звук [к], букви К к. Українська народна казка «Кривенька качечка».
Перегляд файлу

Українська мова, 1-Г клас

Тема. Звуки [н], [н’], букви Н н. Звук [к], букви К к. Українська народна казка «Кривенька качечка».

Мета: продовжувати формувати уявлення учнів про звуки [н], [н’], звук [к] та позначення їх буквами Н н та буквами К к; вчити читати українську народну казку «Кривенька качечка» (початок); розвивати мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, окомір; поповнювати словниковий запас учнів; формувати вміння спілкуватися державною мовою, уміння учитися впродовж життя, екологічну грамотність; виховувати любов до усної народної творчості, дбайливе ставлення до рідних, бажання піклуватися про тварин.

Очікувані результати:

- сприймає усну інформацію [2 МОВ 1.1]

- на основі почутого малює ілюстрацію [2 МОВ 1.2]

- правильно вимовляє загальновживані слова [2 МОВ 1.6]

- читає вголос правильно та свідомо [2 МОВ 2.1]

- висловлює власні вподобання щодо літературних персонажів [2 МОВ 2.4].

 

Хід уроку

I. Вступ

1.Привітання

2.Девіз уроку

Працювати будем дружно, щоб сказати укінці:

У 1-Г класі учні – просто молодці!

II. Основна частина

Робота у друкованому посібнику. Тиждень 12, сторінки 11 – 13

1. Гра «Будинок «Алфавіт». Вправа 2

- Допоможіть буквам потрапити до своїх квартир. Назвіть та допишіть пропущені букви.

2. Гра «Фотоапарат» (презентація). Вправа 3

- Перегляньте презентацію, сфотографуйте побачені літери та впишіть їх у клітинки.

3. Гра «Черепаха  - сорока»

- Прочитайте усі рядки так, як повзе черепаха.

- Прочитайте усі рядки так, як скрекоче сорока.

4. Робота над загадкою

В неї ноги, наче ласти,

Дзьоб плекастий, червонястий.

Кря-кря-кря – пливе по річці,

Їсть зерно, скубе травичку…

Ви вгадали цю босячку?

Хто це, діти? Звісно… (качка).

- Отже, ми на уроці поринемо з вами у чарівний світ української народної казки «Кривенька качечка». Щоб підготуватися до цього, треба провести роботу зі словами.

5. Робота зі словами. Вправа 8

6. Фізкультхвилинка. Цеглинки «Лего»

7. Робота над казкою «Кривенька качечка»

1) Гра «Учитель – учні»

- Зараз уважно читаймо, а потім скажіть, хто є персонажами казки?

2) Бесіда

- Хто є персонажами казки?

8. Самостійна робота учнів. Гра «Бджілки»

- Вимкніть камери, прочитайте самостійно казку, ніби гудуть бджілки. Коли знайдете речення, у якому сказано, що було зламане у качечки, підкресліть його.

- Намалюйте, якою ви уявляєте качечку.

9. Бесіда

- Увімкніть камери.

- Зачитайте речення, що було зламане в  качечки?

- Чи подобається вам ставлення діда до баби? Чому?

- Покажіть малюнки.

III. Підсумок

1. Гра «Продовж речення»

- Сьогодні на уроці ми…

2. Рефлексія

- Намалюйте смайлик на сторінці 13 внизу, яким ви можете показати ваш настрій після уроку.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку