Урок української мови "Робота з літературним твором (з використанням стратегій критичного мислення) Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка».

Про матеріал
Урок "Робота з літературним твором (з використанням стратегій критичного мислення) Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка» допомагає вдосконалювати навички правильного і виразного читання; -формує уміння аналізувати,узагальнювати і робити висновки з прочитаного; -розвиває критичне мислення.
Перегляд файлу

Робота з літературним твором

  використанням стратегій критичного мислення)

 Василь Сухомлинський   «Сергійкова квітка».

Очікувані результати :

-вдосконалює навички правильного і виразного читання;

-формує уміння аналізувати,узагальнювати і робити висновки з прочитаного;    

-розвиває критичне мислення;

-висловлює своє ставлення до усного повідомлення.

Хід уроку

І. Вступна частина.                                                

Вчитель: Сьогодні осіннім днем до нас зазирнули сонечко та хмарка. Спробуйте визначити, з яким настроєм ви прийшли на урок. Якщо у вас гарний настрій,то нехай засяє сонечко,а якщо  навпаки – пропливе  хмарка. Покажіть картки.                                                                  

Хвилинка релаксації. Звучить тиха музика – звуки природи.

ІІ. Підготовчий етап

  1.  Метод «Мікрофон»                                                 
  • Чого очікуєте від цього уроку ?

( відповіді дітей)

2.Робота над скоромовкою                                                  

Бубоніла діду баба:

  • Ой,не дмухай на кульбабу,

Бо з кульбаби полетять

Сто малих кульбабенят.

 Завдання: вимовте 

А). 1 ряд – інтонація стверджувальна;

Б). 2 ряд -  інтонація оклична;

В). 3 ряд – питальна інтонація.

 - Підберіть синоніми до слів бубоніла,дмухай.

3. Метод Едігея. Читання речень переплутанок                    

гаКни Придиро крирозетьсява не мсів,кильті мит,тхо жемо не кильті видисяти і хаслути,а мієв чибати і тичу,тхо пидовотли вглятьсяда у твіс рівльоко і ківзву. роПрида вненапона союкра. баТре її лькиті тичибапо, чувідти і зуміроти.

ІІІ. Основна частина

1.Передбачення

Розглянути картинки природи. Розповісти,про що на уроці будемо говорити.

2.Вчитель: Сьогодні на уроці ми відкриємо наступну сторінку Природи. Познайомимося  з новим твором В.О.Сухомлинського «Сергійкова квітка».

3.Щоденні 5.

Робота зі словами.

- прочитати правильно слова:

Колодочка  гущавина  ліхтарик  чагарник

Вирізьблено акація дивовижний тремтіти

  • Прочитати повільно,швидше,скоромовкою.
  • Пояснити значення незнайомих слів.

4. Передбачення змісту твору за заголовком «Сергійкова квітка».

                                       Руханка

5.Слухання оповідання В.Сухомлинського «Сергійкова квітка»

6. Робота над змістом оповідання

 

- Вибіркове читання за запитаннями:

1.Який подарунок отримав Петро?

2.Чим хвалився Максим?

3.Чим здивував Гриць?

4.А що показав друзям Сергійко?

5. Яка була квітка?

7.Як хлопці відгукнулись про ножик,ліхтарик,соловейка? А про квітку?

8.Від кого отримали свої подарунки хлопці? А Сергійко?

9. Прочитайте,що сказали друзі Сергійка про незвичайний подарунок.

10. Вправа «Акваріум»

Завдання: Подарунки від батьків – головне,вважали Петро,Максим,  Гриць. А ви як думаєте? Чому?

  • То що ж у світі найдорожче за будь-які речі? Чому?

 

ІV. Заключна частина.

Рефлексія.

1.Вправа «Мікрофон»                                                               

- Якби ви були поряд з хлопчиками,як ви виразили своє захоплення квіткою Сергійка?

- Закінчити речення : Для мене квіти – це… (краса,радість,рослини…)

 Висновок:                                                                                   

Цю красу ми повинні берегти,шанувати. Природа – це наш дім. Людина – частинка природи,вона не може існувати без неї.

Не скривдь нікого жорстокою рукою.

Що є у світі – то все твоє.

За всю турботу та щиру ласку

Природа віддячить тобі не раз.

То не поруш цю чарівну казку,

Нехай усіх вона радує нас.

 

Зворотний зв’язок.

 

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку