Урок української мови .Слова, які називають предмети (іменники)

Про матеріал
Розширювати знання учнів про іменник, розвивати вміння визначати назви істот і неістот за питаннями, на які відповідають іменники, продовжити формувати навички роботи з текстом, виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

Урок української мови в 2 класі

Тема: Слова, які називають предмети (іменники)

Мета: розширювати знання учнів про іменник, розвивати вміння визначати назви істот і неістот за питаннями, на які відповідають іменники, продовжити формувати навички роботи з текстом, виховувати культуру спілкування.

Обладнання: презентація, таблиця ,мудра Сова , магніти, малюнки, графічний диктант.

Хід  уроку:

I. Організаційний момент.

1. Віршик

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі

Діти просто молодці!

 

2. Психологічний тренінг;

- Замініть моє слово Ви на Ми.

Ви – найкращі,… ви – розумні,… ви – активні,… ви – старанні….

II. Каліграфічна хвилинка.

- На дошці каліграфічна хвилинка. Чому саме ці слова я записала? (Хто? Що ?)

1.Списування слів.

2.Розкажіть вивчене правило.

III. Актуалізація знань.

- Сьогодні до нас на урок завітала мудра Сова. Але вона хворіла і пропустила тему Апостроф і просить у вас допомоги.

1. Допоможіть Сові знайти помилку.

( Бурян, буряк, Марянка, Демян, свято, буря, соловї, вюн , м’яч, п’ята.

  • Чому ви поставили апостроф?

2. Завдання

– Підкресліть однією рисочкою слова – назви істот. Які слова ми відносимо

 до назв істот? (живі предмети)

 

IV. Оголошення теми уроку і мотивація до навчання.

- Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати слова, яка називають предмети. Ви будете розпізнавати іменники , визначати назву істот і неістот. Навіщо нам вивчати цю тему?

(урок зробить нас розумнішими, кмітливішими, навчить говорити і писати правильно )

 

V. Осмислення нових знань.

 

1.Робота з підручником;

1)Читання скоромовки.  ( дощиком, зі зміною темпу та голосової динаміки)

2)Словникова робота.

Вікенд

3)Питання до підкреслених іменників.

 

            Пальчикова гімнастика.

Доброго ранку
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку тобі i мeнi!

(Пальцями правої руки по черзі „вітатися" з пальцями лівої руки, торкаючись один до одного кінчиками).

4)Запис слів за зразком.

  • Чим відрізняються слова першої і другої груп?
  • Яка це частина мови? Доведіть це.

5) робота в групах;

- Скласти речення за малюнком про ноутбук.

 

  Фізкультхвилинка

 

1) Списування останнього абзацу. ( Що означає знак оклику?)

2) Звукова схема. (хтось працює біля дошки)

3) Виписування іменників за зразком.

 

VI. Закріплення матеріалу.

 

1.Графічний диктант: ( робота в парах)

(хтось працює біля дошки)

(Листок, лисиця, немовля, жайворонок, муха, музика, заєць, школа, їжак, каштан, герой, мова)

  •  +  +  +  +  -  +  -  +  -  +  -.
  • Поміняйтеся листочками і перевірте один одного. Напишіть Молодець!

2. Запис іменників за зразком Один – Багато

3. Читання правила.

- Сьогодні цілий урок ми спілкувалися. Чи важливо для людини добре спілкуватися?

Прочитайте про це в рубриці спілкування.

VII.Підсумок уроку

  • Над якими словами ми працювали?
  • Який вид роботи сподобався найбільше?

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку