Урок української мови в 4 класі "Спостерігаю за відмінюванням прикметників"

Про матеріал
План-конспект уроку, мета якого поглиблювати знання учнів про прикметник як частину мови; закріплювати вміння визначати відмінки прикметників в однині та множині; розвивати зв’язне мовлення та уміння логічно будувати думки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Урок української мови в 4 класі

 

Тема.   Спостерігаю за відмінюванням прикметників.

 

Мета:  поглиблювати знання учнів про прикметник як частину мови, його роль, граматичні ознаки; закріплювати вміння визначати відмінки прикметників в однині та множині; розвивати зв’язне  мовлення та уміння логічно будувати думки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати почуття взаємодопомоги.

 

Обладнання: цеглинки LEGO, картки із завданням, «чарівна скринька».

 

Хід уроку

І. Організація уроку.

- Наш девіз уроку:

                                   Гарно, дружно працювати,

                                   Мову рідну добре знати!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

2.Коментоване письмо.

( Із слів скласти речення, записати з коментуванням біля дошки)

Під холодним снігом спить земля.

 СПИТЬ  ХОЛОДНИЙ  СНІГ  ПІД  ЗЕМЛЯ

Завдання:

  • Підкреслити головні  члени речення.
  • Дібрати спільнокореневі слова до слова «сніг».
  • До слова «холодний» підібрати синоніми.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Каліграфічна хвилинка.

2. Вправа 1(самостійна робота).

(Виписати з речень іменники разом з прикметниками за зразком).

Фізкультхвилинка

3. «Проводимо дослідження»

4. Вправа 5 (коментовано).

(Виписати з тексту виділені словосполучення, підкреслити прикметники, визначити відмінок).

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Вправа 7(творча робота ).

(Записати текст 3-4 речення про враження від цікавого свята)

2. Вправа 8 (самостійно).

(Доповнити текст прикметниками і записати його, позначити відмінок вставлених прикметників)

VІІ. Підсумок уроку.

1. Гра « Сюрприз»

- Під час уроку наші враження збиралися у чарівну скриньку. Давайте її відкриємо. (Діти витягають папірці та  продовжують речення)

  • Мені на уроці найбільше сподобалось…..
  • Мені цікаво було ……..
  • Сьогодні мені вдалося …….
  • Мені складно було……..

2. Оцінювання своєї роботи під час уроку.

(З цеглинками LEGO)

VІІІ. Домашнє завдання

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку