Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з української мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з української мови на І семестр за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко. (За підручником «Українська мова та читання, 3 кл.», Ч. 1, авт. Л. Варзацька,Т.Трохименко) (4 години на тиждень).
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко,

За підручником  «Українська мова та читання, 3 кл.», Ч. 1,

 авт. Л. Варзацька,Т.Трохименко (4 години на тиждень)

І семестр

№ п/п

Тема уроку

Дата

Прим.

1.

Повторення. Мова й  мовлення. Мова в житті народу. с.4 – 5

 

 

2.

Усне і писемне мовлення. с.5 – 6

 

 

3.

Культура мовлення. Слова ввічливості. Вимова і правопис слів приязний, гармонія. с.6 - 7

 

 

4.

Слово. Значення слова. Слова з прямим і переносним значенням.с.8 - 10

 

 

5.

Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Вимова і правопис слів кипіти, апетит. с.11 – 12.

 

 

6.

Слова, близькі за значенням (синоніми). с.13-14

 

 

7.

Слова, протилежні за значенням (антоніми).с.15-16

 

 

8.

Розвиток зв’язного мовлення. "Ведемо діалог". "Як ми провели літо".

 

 

9.

Досліджуємо будову слова.Споріднені (спільнокореневі) слова. Корінь слова. Роль кореня. с.17-19

 

 

10.

Форми слова. Закінчення. с. 20-21

 

 

11.

 Визначення закінчення в слові.  Вимова і правопис слів пшениця, пиріг. с.21-23

 

 

12.

Основа слова. Частини основи. с.24-26

 

 

13.

Розбір слів за будовою. Утворення спільнокореневих слів. Вимова і правопис слів абрикос, черешня, директор, коридор.

с.26-27

 

 

14.

Діагностична робота. Списування.

 

 

15.

Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів.

 с.28-30.

 

 

16.

Розвиток зв’язного мовлення. Про одне і те ж по-різному". Спостереження за ознаками художніх,науково-популярних та ділових текстів.

 

 

17.

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів.

с.30-31

 

 

18.

Вправи на закріплення знань про чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів .с.31 – 32.

 

 

19.

Вимова і правопис слів із ненаголошеними е,и в коренях.с.33-34

 

 

20.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом . Вимова і правопис слів  милосердний, колектив. с. 35-36

 

 

21.

Способи перевірки ненаголошених  е,и. Слова, що перевіряються за орфографічним словником. Вимова і правопис слів  апельсин, черемха, очерет. с.37 – 38.

 

 

22.

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. с.39 – 40.

 

 

23.

Перевірка написання слів із сумнівним приголосним звуком.Вимова і правопис слів вокзал, вогкий .с.41 – 43.

 

 

24.

Розвиток зв’язного мовлення. "Вчимось розповідати". Зв'язна розповідь за малюнком і опорними словами «Осінь у лісі»

 

 

25.

Перевірка написання слів із сумнівним приголосним звуком.

с.43 – 45.

 

 

26.

Діагностична робота. Диктант.

 

 

27.

Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. Префікс.Словотворча роль префіксів. с.45 – 47

 

 

28.

Словотворчі вправи з використанням префіксів.

 

 

29.

Префікси і прийменники.с.47 – 49.

 

 

30.

Правопис префіксів роз-, без -.с.50-51

 

 

31.

Перенос слів з префіксами роз-, без-. с.51-52

 

 

32.

Розвиток зв’язного мовлення. Текст - інструкція. Складання текстів - інструкцій щодо виготовлення  окремих предметів (закладка, аплікація, іграшки тощо).

 

 

33.

Правопис префіксів з-,с-. с.52 – 54.

 

 

34.

Апостроф після префіксів.с.54 – 56.

 

 

35.

Перенесення слів з апострофом після префіксів.

с.56 – 57.

 

 

36.

Суфікс.Роль суфікса. Розбір слів за будовою. с.58-59

 

 

37.

Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів. с.59-61

 

 

38.

Вправляння у розборі слів за будовою. Повторення і закріплення вивченого матеріалу

 

 

39.

Діагностична робота з мовної теми

 «Мова й мовлення. Слово. Значення слова. Будова слова».

 

 

40.

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики.

 

 

41.

Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. с.62

 

 

42.

Досліджуємо частини мови. Поняття про частини мови. с.63-65

 

 

43.

Закріплення знань про частини мови.с.65– 67.

 

 

44.

Формування поняття про іменник.Роль іменників у мовленні. с.68 – 70.

 

 

45.

Іменники, назви істот і назви неістот .с.70 – 71.

 

 

46.

Власні та загальні іменники. Вимова і правопис слів  президент, депутат, асфальт, тривога с.72- 73.

 

 

47.

Власні та загальні іменники. с.73

 

 

48.

Розвиток зв’язного мовлення. "Пограємо в слова". Синоніми, антоніми,багатозначні слова. Складання загадок.

 

 

49.

Іменники, що називають опредмечені дії та якості. с.74 – 76. 

 

 

50.

Змінювання іменників за числами. Вимова і правопис слова космонавт  с.76-79

 

 

51.

Рід іменників.с.79-81

 

 

52.

Визначення роду і числа іменників. Добір споріднених іменників та дієслів до прикметників.с.81 – 83.

 

 

53.

Змінювання іменників за питаннями .с.83– 85.

 

 

54.

Підсумковий урок за темою «Іменник».с.85

 

 

55.

Діагностична робота з мовної теми «Частини мови. Іменник»

 

 

56.

Розвиток зв’язного мовлення. "Складаємо казку". Інтонування речень за метою висловлювання

 

 

57.

Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи.

 

 

58.

Діагностична  робота. Диктант.

 

 

59.

Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи.

 

 

60.

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

61.

Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
5146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку