УКРАЇНСЬКА МОВА
за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко,
За підручником «Українська мова та читання, 3 кл.», Ч. 1,
авт. Л. Варзацька,Т.Трохименко (4 години на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
1. |
Повторення. Мова й мовлення. Мова в житті народу. с.4 – 5 |
|
|
2. |
Усне і писемне мовлення. с.5 – 6 |
|
|
3. |
Культура мовлення. Слова ввічливості. Вимова і правопис слів приязний, гармонія. с.6 - 7 |
|
|
4. |
Слово. Значення слова. Слова з прямим і переносним значенням.с.8 - 10 |
|
|
5. |
Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. Вимова і правопис слів кипіти, апетит. с.11 – 12. |
|
|
6. |
Слова, близькі за значенням (синоніми). с.13-14 |
|
|
7. |
Слова, протилежні за значенням (антоніми).с.15-16 |
|
|
8. |
Розвиток зв’язного мовлення. "Ведемо діалог". "Як ми провели літо". |
|
|
9. |
Досліджуємо будову слова.Споріднені (спільнокореневі) слова. Корінь слова. Роль кореня. с.17-19 |
|
|
10. |
Форми слова. Закінчення. с. 20-21 |
|
|
11. |
Визначення закінчення в слові. Вимова і правопис слів пшениця, пиріг. с.21-23 |
|
|
12. |
Основа слова. Частини основи. с.24-26 |
|
|
13. |
Розбір слів за будовою. Утворення спільнокореневих слів. Вимова і правопис слів абрикос, черешня, директор, коридор. с.26-27 |
|
|
14. |
Діагностична робота. Списування. |
|
|
15. |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. с.28-30. |
|
|
16. |
Розвиток зв’язного мовлення. Про одне і те ж по-різному". Спостереження за ознаками художніх,науково-популярних та ділових текстів. |
|
|
17. |
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. с.30-31 |
|
|
18. |
Вправи на закріплення знань про чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів .с.31 – 32. |
|
|
19. |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними е,и в коренях.с.33-34 |
|
|
20. |
Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом . Вимова і правопис слів милосердний, колектив. с. 35-36 |
|
|
21. |
Способи перевірки ненаголошених е,и. Слова, що перевіряються за орфографічним словником. Вимова і правопис слів апельсин, черемха, очерет. с.37 – 38. |
|
|
22. |
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. с.39 – 40. |
|
|
23. |
Перевірка написання слів із сумнівним приголосним звуком.Вимова і правопис слів вокзал, вогкий .с.41 – 43. |
|
|
24. |
Розвиток зв’язного мовлення. "Вчимось розповідати". Зв'язна розповідь за малюнком і опорними словами «Осінь у лісі» |
|
|
25. |
Перевірка написання слів із сумнівним приголосним звуком. с.43 – 45. |
|
|
26. |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
27. |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. Префікс.Словотворча роль префіксів. с.45 – 47 |
|
|
28. |
Словотворчі вправи з використанням префіксів. |
|
|
29. |
Префікси і прийменники.с.47 – 49. |
|
|
30. |
Правопис префіксів роз-, без -.с.50-51 |
|
|
31. |
Перенос слів з префіксами роз-, без-. с.51-52 |
|
|
32. |
Розвиток зв’язного мовлення. Текст - інструкція. Складання текстів - інструкцій щодо виготовлення окремих предметів (закладка, аплікація, іграшки тощо). |
|
|
33. |
Правопис префіксів з-,с-. с.52 – 54. |
|
|
34. |
Апостроф після префіксів.с.54 – 56. |
|
|
35. |
Перенесення слів з апострофом після префіксів. с.56 – 57. |
|
|
36. |
Суфікс.Роль суфікса. Розбір слів за будовою. с.58-59 |
|
|
37. |
Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів. с.59-61 |
|
|
38. |
Вправляння у розборі слів за будовою. Повторення і закріплення вивченого матеріалу |
|
|
39. |
Діагностична робота з мовної теми «Мова й мовлення. Слово. Значення слова. Будова слова». |
|
|
40. |
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики. |
|
|
41. |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. с.62 |
|
|
42. |
Досліджуємо частини мови. Поняття про частини мови. с.63-65 |
|
|
43. |
Закріплення знань про частини мови.с.65– 67. |
|
|
44. |
Формування поняття про іменник.Роль іменників у мовленні. с.68 – 70. |
|
|
45. |
Іменники, назви істот і назви неістот .с.70 – 71. |
|
|
46. |
Власні та загальні іменники. Вимова і правопис слів президент, депутат, асфальт, тривога с.72- 73. |
|
|
47. |
Власні та загальні іменники. с.73 |
|
|
48. |
Розвиток зв’язного мовлення. "Пограємо в слова". Синоніми, антоніми,багатозначні слова. Складання загадок. |
|
|
49. |
Іменники, що називають опредмечені дії та якості. с.74 – 76. |
|
|
50. |
Змінювання іменників за числами. Вимова і правопис слова космонавт с.76-79 |
|
|
51. |
Рід іменників.с.79-81 |
|
|
52. |
Визначення роду і числа іменників. Добір споріднених іменників та дієслів до прикметників.с.81 – 83. |
|
|
53. |
Змінювання іменників за питаннями .с.83– 85. |
|
|
54. |
Підсумковий урок за темою «Іменник».с.85 |
|
|
55. |
Діагностична робота з мовної теми «Частини мови. Іменник» |
|
|
56. |
Розвиток зв’язного мовлення. "Складаємо казку". Інтонування речень за метою висловлювання |
|
|
57. |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. |
|
|
58. |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
59. |
Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз діагностичної роботи. |
|
|
60. |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
61. |
Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр. |
|
|