Урок "Усне додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії".

Про матеріал
ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.
Перегляд файлу

Урок 37. УСНЕ ДОДАВАННЯ ВИДУ 76 + 4. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ ДІЇ


 

Мета: ознайомити учнів з усним додаванням виду 76 + 4; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, творчо працювати над задачею; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність, розуміння необхідності економного витрачання часу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 49-50, завдання 293; 294)

Завдання 293

— Прочитайте вирази, у відповідях яких є цифра 2; є цифра 7; сума цифр відповіді більша від 10.

Завдання 294

— Як знайшли невідоме число?

2. Гра «Хто швидший?»

Літак

Машина

Катер

27 + 8

39 + 5

66 + 6

82 + 9

19 + 9

48 + 9

18 + 5

27 + 4

59 + 6

78 + 6

26 + 7

78 + 8

57 + 8

45 + 8

37 + 7

49 + 7

57 + 5

64 + 9

3. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

10; 15; 13; 18; 16; 21; 19; ?; ?. (24; 22)

4. Математичний диктант

До 24 додати різницю чисел 16 і 8.

Від 74 відняти суму чисел 37 і 7.

Від 90 відняти різницю чисел 76 і 6.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як усно додавати одноцифрове число до двоцифрового на прикладі виразу 76 + 4.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 50-51)

Завдання 295. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте записи й поясніть розв’язання.

Обчислювальний прийом для випадків виду 76 + 4 включає додавання не лише одиниць, але і десятків. Розглядаючи детальний запис, даний під прикладом, діти бачать, що спочатку додають одиниці, а потім отриманий десяток додають до десятків.

Завдання 296

Учні знаходять суму 34 + 6 та пояснюють спосіб обчислення.

— Виконуючи короткий запис, можна пояснювати коротше. Наприклад, обчислюючи вираз 34 + 6, говорять: 34 — це 30 і 4 (пишуть під числом), до 4 додати 6, вийде 10; 30 і 10 — це 40.

Завдання 297

Учні перевіряють правильність обчислень.

Завдання 298

Учні складають план розв’язання задачі:

1) Скільки відер води можна налити в бочку?

2) Скільки відер води можна налити у дві такі бочки?

Завдання 299. Коментоване розв'язання прикладів

— Порівняти прийоми обчислення у кожному стовпчику.

Завдання 300*. Самостійне виконання завдання Один учень працює біля дошки.

— Які вирази обчислено неправильно? Поставте дужки так, щоб рівності були правильними.

18 - 3 - 7 = 8                   

17 - (3 + 6) = 8

19 - (13 - 6) = 12             

14 - 5 - 2 = 7

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ (див. додаток до уроку)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— З якими прийомами обчислень ознайомилися на уроці?

— Як оцінюєте свою роботу?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 50-51, завдання 301; 302.


 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку