Урок усного курсу "Овочі та фрукти"

Про матеріал
Комбінований урок української мови (усний курс) для 1-го класу (мова вивчення), під час якого здійснюється засвоєння нових лексичних одиниць і закріплення їх в усному мовленні; розвиток фонематичного та інтонаційного слуху; формування здатності до імітації; до діалогічного мовлення; вміння спостерігати за явищами; вміння використовувати знання і навички в житті.
Перегляд файлу

Урок української мови. Усний курс (мова  вивчення)

1 клас

Тема:  Овочі  та фрукти

Очікувані результати:

  • засвоєння нових ЛО і закріплення їх в усному мовленні;
  • розвиток фонематичного та інтонаційного слуху;
  • формування здатності до імітації;
  • формування навичок діалогічного мовлення;
  • вміння спостерігати за явищами;
  • уміння використовувати знання і навички в житті;
  • уміння  працювати  в  группах.

Тип уроку: комбінований; засвоєння навичок і вмінь, творче застосування їх на практиці.

Ресурси: малюнок їжака, листочки, кошики, муляжі овочів і фруктів, предметні малюнки, аудіоплеєр, кошик із «веселими» яблуками.

Хід  уроку:

І. Ранкова зустріч.

На килимі розсипані листочки, а в центрі осінній вінок.

Вітання «Треба разом привітатись…»

Вчитель: Ось і нова зустріч у нас,

Гостя дивна йде у клас.

Вчора невидимка погостила,

Нам корону свою  залишила.

- Діти, як думаєте, хто залишив нам цей віночок? (Осінь)

(Дівчика-осінь стає в коло)

- А зараз по черзі будемо передавати вінок і казати, що буває восени. Свою відповідь починаєм так: «Восени…» (вінок на голові)

Слово вчителя: «Восени тваринки готуються до зими. Вчора я побачила в саду розгубленого їжачка. Йому було дуже холодно, а сьогодні він заблукав у нашому класі.  Я пропоную врятувати його від холоду і наколоти на голки листочків»(діти клеять листочки).

- А тепер всі сідають на свої місця. Паночка «Осінь» займає «Крісло автора».

- Шановна панно «Осінь», ми знаємо, що ви трудилися. А що саме ви робили?

- Фарбувала листя.

- А на полях, у садах чим займались?

- Збирала врожай.

Учень: - Я знаю який врожай!

Звозить осінь у комори

кавуни і помідори,

стиглих яблук, груш і слив

цілі гори натрусила.

І вантажить гарбузи

на  машини і вози.

Вчитель: - А давайте всі разом спитаємо в «Осені». (хоровод осені)

Гра «Що нам осінь принесла?»

(На столі овочі та фрукти. Кожна група збирає в свій кошик відповідні дари осені: овочі, фрукти, цитрусові, а потім презентує свій кошик за допомогою вчителя).

Гра «Відшукай дари осені»

І група – за формою;

ІІ група – за кольором;

ІІІ група – за смаком.

Закріплення.

- Навіщо людям вживати в їжу овочі та фрукти?

- А зараз, побачимо, як ви засвоїли  про те, яке значення мають овочі і фрукти для людей. Кожна група приготує свою страву.

- Що перш за все робить кухар? (Миє руки, обирає необхідні продукти)

- Після того, як обрали овочі та фрукти, треба… (промити ретельно).

І група – «Борщ»;

ІІ група – «Компот»;

ІІІ група – «Тропічний салат».

Кожна група презентує страву, з яких продуктів приготовлена.

Підсумок.

Вчитель: - Ви справжні кухарчуки, я дуже вами задоволена.

Рефлексія:

-Що ви розкажете батькам про наш урок? (Готували страви.)

- Які овочі та фрукти використовували?

Слово вчителя: - Звернемось до нашого їжачка. Він спостерігав за нами весь урок, при цьому зігрівся від нашої дружньої, теплої атмосфери. Тому хоче пригостити вас веселими яблучками.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пєлін Тетяна
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку