Урок узагальнення до теми "Одноклітинні еукаріоти- цілісний організм" НУШ 7-й кл.

Про матеріал
7 клас НУШ. Розроблено відповідно Модельної навчальної програми «Біологія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Балан П. Г., Кулініч О. М., Юрченко Л. П. ). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 № 1090)
Перегляд файлу

Узагальнення з теми:

«Одноклітинні еукаріоти – цілісний організм»

 

Прізвище та ім’я__________________________

Клас_____________

 

І варіант

І рівень. Тестові запитання з однією правильною відповіддю (1 б)

 

1.Одноклітинний паразит, який має простий життєвий цикл і є збудником інфекції (лямбліозу), що передається від людини до людини та вражає тонкий кишечник.

 А)трипаносома

 Б)лямблія

 В)малярійний плазмодій

 Г)дизентерійна амеба

 

2.Два ядра — макронуклеус та мікронуклеус — має…

А)евглена зелена

 Б)кишкова паличка

 В)амеба звичайна

 Г)інфузорія-туфелька

 

3.Органели, що забезпечують рух у інфузорії-туфельки…

А)псевдоподії(певдоніжки)

 Б)джгутик

 В)війки

 Г)вакуоля

 

4.Колоніальні організми…

А)клітини функціонують незалежно

 Б)клітини залежать одна від одної

 

5.Який паразит викликає малярію?

А)  Трипаносома                      Б) Лямблія

В)  Малярійний плазмодій      Г) Дизентерійна амеба

 

ІІ рівень. Виконайте завдання (1 завдання – 1 бал)

 

1.Назвіть зображені організми:

C:\Users\User\Downloads\завантаження.jpg          C:\Users\User\Downloads\завантаження (2).jpg         C:\Users\User\Downloads\images (1).jpg

 

 

2.Прочитайте опис організму та вкажіть про кого йдеться:

Одноклітинний організм із постійною формою тіла. Зовні вкритий великою кількістю війок, що забезпечують рух. Має два ядра (велике і мале) та дві скоротливі вакуолі.

А) Амеба протей   Б) Радіолярія     В) Інфузорія – туфелька    Г) Лямблія

 

3.Визнач про який організм йдеться в описі. Запиши її назву

Клітина розташована всередині черепашки, утворює псевдоніжки, що входять крізь отвори в черепашці. З їх допомогою живиться й рухається. Мешкає в природних шарах морів і океанів. _____________________

4.Встановити відповідність між поняттям та його визначенням

1) Бактерії                                              А) найменші живі організми, переважно одноклітинні

2) Прокаріоти                                        Б) організми клітини яких не мають ядро

3) Евкаріоти                                            В) організми клітини яких мають ядро

 

ІІІ рівень

1 завдання – 3 бали

8. Охарактеризуйте значення одноклітинних еукаріотів у природі та житті людини

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення з теми:

«Одноклітинні еукаріоти – цілісний організм»

 

Прізвище та ім’я__________________________

Клас_____________

 

ІІ варіант

І рівень. Тестові запитання з однією правильною відповіддю (1 б)

 

1.Одноклітинний організм, з короткими і широкими псевдоподіями, є збудником 

амебіазу, вражає переважно товстий кишечник людини.

А)трипаносома 

Б)лямблія 

В)малярійний плазмодій 

Г)дизентерійна амеба

 

2.Одноклітинний паразит, який має складний життєвий цикл з кількома стадіями розвитку, є збудником сонної хвороби.

А)трипаносома

 Б)лямблія

В)малярійний плазмодій 

Г)дизентерійна амеба

 

3.Органели, що забезпечують рух у амеби протей…

А)псевдоподії(певдоніжки)

 Б)джгутик

 В)війки

 Г)вакуоля

 

4.Багатоклітинні організми…

А)клітини функціонують незалежно

 Б)клітини залежать одна від одної

 

5.Як передається лямблія?

А)  Через укус комара                                   Б) Через укус мухи цеце

В) Через забруднену воду або їжу               Г)   Через повітря

 

ІІ рівень. Виконайте завдання (1 завдання – 1 бал)

 

1.Назвіть зображені організми:

C:\Users\User\Downloads\завантаження (4).jpg          C:\Users\User\Downloads\завантаження (1).jpg              C:\Users\User\Downloads\завантаження (3).jpg

 

 

2.Прочитайте опис організму та вкажіть про кого йдеться:

Одноклітинний організм із непостійною формою тіла. Клітина завжди утворює випинання-псевдоподії за допомогою яких рухається і захоплює здобич. Має одне велике ядро та скоротливу вакуолю.

А) Амеба протей   Б) Радіолярія     В) Інфузорія – туфелька    Г) Лямблія

3.Визнач про який організм йдеться в описі. Запиши її назву

Клітина має два ядра, дві скоротливі вакуолі. Рухається завдяки війкам. Мешкає у прісних водоймах.________________________________

 

4.Встановіть відповідність між паразитом та хворобою, яку він викликає:

 

Малярійний плазмодій                                 А)Лямбліоз

Дизентерійна амеба                                       Б)Амебна дизентерія

Лямблія                                                          В)Сонна хвороба

Трипаносома                                                     Г)Малярія

 

ІІІ рівень

1 завдання – 3 бали

8. Охарактеризуйте значення одноклітинних еукаріотів у природі та житті людини

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
29 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку