Урок "Узагальнення і систематизація знань по темі: "Звичайні дроби"

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 5 класі. Тема: "Узагальнення і систематизація знань по темі: "Звичайні дроби". Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про звичайні дроби; закріпити практичні навички їх застосування. Містить інтерактивну вправу, створену в онлайновому сервісі LearningApps.org.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(відкритий урок в 5 класі)

 

Токар О.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Узагальнення і систематизація знань по темі: «Звичайні дроби»

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про звичайні дроби; закріпити практичні навички їх застосування;

 розвивати вміння працювати самостійно, логічне мислення учнів, пам’ять, творчу активність, обчислювальні навички; тренувати зорову пам’ять; виховувати вміння працювати в колективі, уважність, самостійність, прищеплювати любов до математики.

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

   Оголошення теми та мети уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

(усний розбір вправ, які були задані додому)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Що таке звичайний дріб? Наведіть приклади.
  • За допомогою чого позначають дію ділення?
  • Що показує знаменник дробу?
  • Що показує чисельник дробу?

Робота за комп’ютером з інтерактивною вправою https://learningapps.org/watch?v=p9nfq6k7n19

  • Які дроби називаються правильними?Наведіть приклади.
  • Які дроби називаються неправильними?Наведіть приклади.

Усні вправи

Які з дробів  правильні, а які – неправильні?

  • Що таке мішане число? Наведіть приклади.
  • Як перетворити неправильний дріб у мішане число?

Усні вправи

  • Як перетворити мішане число у неправильний дріб?

Усні вправи

2

  • Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  • Який дріб завжди менший за одиницю?
  • Який дріб завжди більший  за одиницю?
  • Який дріб завжди дорівнює  одиниці?
  • Якщо треба порівняти правильний та неправильний дроби, який дріб завжди більший?

Усні вправи

  • Як додати дроби з однаковими знаменниками?
  • Як відняти дроби з однаковими знаменниками?

Усні вправи

  • Як додати мішані числа?
  • Як відняти звичайний дріб від 1?
  • Як відняти звичайний дріб від цілого числа?
  • Як відняти мішані числа?

Усні вправи

  • Як знайти дріб від числа?
  • Як знайти число за його дробом?

Усні вправи

  1. Знайдіть від 12.
  2. Знайдіть число, якщо його дорівнюють 30.

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Розв’язування задач та вправ.

Ми з вами дуже гарно працювали всю тему і виростили «Дерево пізнання», на якому з’явилися плоди. Ми зараз їх будемо зривати та перевіряти свої знання по темі: «Звичайні дроби». (Дерево з яблучками, на яких записані вправи та завдання. Учні по черзі виходять до дошки, зривають яблучко та розв’язують записане там завдання на дошці)

  1. Виберіть неправильні дроби:

  1. Порівняйте дроби:

  1. Запишіть у вигляді дробу:

3 : 7= , 12 : 8= , 11 : 11=  .

  1. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

5

  1. Запишіть неправильний дріб у вигляді мішаного числа:

  1. Знайдіть   від числа 32.
  2. Знайдіть число, якщо   його дорівнюють 24.
  3. Обчисліть:

  1. Обчисліть:

  1.  Розв’яжіть рівняння:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Запишіть у вигляді мішаного числа:

8+

 

ІV.  Домашнє завдання.

Підготуватися до контрольної роботи.

V. Підбиття підсумків.

Сьогодня ви гарно працювали. Зібрали всі плоди з «Дерева пізнання». Сподіваюся, що після закінчення наступної теми,  воно знову порадує нас своїми плодами.

А зараз давайте ми  подаруємо нашому дереву наш настрій.

 (Діти вішають на дерево смайлики настрою)

 счастливая-сторона-emoticon-smiley-27613930.jpg      Грустный_смайлик.png     depositphotos_10118081-stock-photo-bored-smiley.jpg

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юркова Светлана
    Продуманий урок. Ваше дерево пізнання обов'язково використаю. Дякую
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
3646
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку