24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Урок "Узагальнення і систематизація знань по темі: "Звичайні дроби"

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 5 класі. Тема: "Узагальнення і систематизація знань по темі: "Звичайні дроби". Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про звичайні дроби; закріпити практичні навички їх застосування. Містить інтерактивну вправу, створену в онлайновому сервісі LearningApps.org.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(відкритий урок в 5 класі)

 

Токар О.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Узагальнення і систематизація знань по темі: «Звичайні дроби»

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про звичайні дроби; закріпити практичні навички їх застосування;

 розвивати вміння працювати самостійно, логічне мислення учнів, пам’ять, творчу активність, обчислювальні навички; тренувати зорову пам’ять; виховувати вміння працювати в колективі, уважність, самостійність, прищеплювати любов до математики.

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

   Оголошення теми та мети уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

(усний розбір вправ, які були задані додому)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Що таке звичайний дріб? Наведіть приклади.
  • За допомогою чого позначають дію ділення?
  • Що показує знаменник дробу?
  • Що показує чисельник дробу?

Робота за комп’ютером з інтерактивною вправою https://learningapps.org/watch?v=p9nfq6k7n19

  • Які дроби називаються правильними?Наведіть приклади.
  • Які дроби називаються неправильними?Наведіть приклади.

Усні вправи

Які з дробів  правильні, а які – неправильні?

  • Що таке мішане число? Наведіть приклади.
  • Як перетворити неправильний дріб у мішане число?

Усні вправи

  • Як перетворити мішане число у неправильний дріб?

Усні вправи

2

  • Як порівняти дроби з однаковими знаменниками?
  • Який дріб завжди менший за одиницю?
  • Який дріб завжди більший  за одиницю?
  • Який дріб завжди дорівнює  одиниці?
  • Якщо треба порівняти правильний та неправильний дроби, який дріб завжди більший?

Усні вправи

  • Як додати дроби з однаковими знаменниками?
  • Як відняти дроби з однаковими знаменниками?

Усні вправи

  • Як додати мішані числа?
  • Як відняти звичайний дріб від 1?
  • Як відняти звичайний дріб від цілого числа?
  • Як відняти мішані числа?

Усні вправи

  • Як знайти дріб від числа?
  • Як знайти число за його дробом?

Усні вправи

  1. Знайдіть від 12.
  2. Знайдіть число, якщо його дорівнюють 30.

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Розв’язування задач та вправ.

Ми з вами дуже гарно працювали всю тему і виростили «Дерево пізнання», на якому з’явилися плоди. Ми зараз їх будемо зривати та перевіряти свої знання по темі: «Звичайні дроби». (Дерево з яблучками, на яких записані вправи та завдання. Учні по черзі виходять до дошки, зривають яблучко та розв’язують записане там завдання на дошці)

  1. Виберіть неправильні дроби:

  1. Порівняйте дроби:

  1. Запишіть у вигляді дробу:

3 : 7= , 12 : 8= , 11 : 11=  .

  1. Запишіть мішане число у вигляді неправильного дробу:

5

  1. Запишіть неправильний дріб у вигляді мішаного числа:

  1. Знайдіть   від числа 32.
  2. Знайдіть число, якщо   його дорівнюють 24.
  3. Обчисліть:

  1. Обчисліть:

  1.  Розв’яжіть рівняння:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Обчисліть:

  1.  Запишіть у вигляді мішаного числа:

8+

 

ІV.  Домашнє завдання.

Підготуватися до контрольної роботи.

V. Підбиття підсумків.

Сьогодня ви гарно працювали. Зібрали всі плоди з «Дерева пізнання». Сподіваюся, що після закінчення наступної теми,  воно знову порадує нас своїми плодами.

А зараз давайте ми  подаруємо нашому дереву наш настрій.

 (Діти вішають на дерево смайлики настрою)

 счастливая-сторона-emoticon-smiley-27613930.jpg      Грустный_смайлик.png     depositphotos_10118081-stock-photo-bored-smiley.jpg

1

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку