(відкритий урок в 5 класі)
Токар О.Г.
Тема. Узагальнення і систематизація знань по темі: «Звичайні дроби»
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про звичайні дроби; закріпити практичні навички їх застосування;
розвивати вміння працювати самостійно, логічне мислення учнів, пам’ять, творчу активність, обчислювальні навички; тренувати зорову пам’ять; виховувати вміння працювати в колективі, уважність, самостійність, прищеплювати любов до математики.
Хід уроку
І. Організаційна частина
Оголошення теми та мети уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
(усний розбір вправ, які були задані додому)
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота за комп’ютером з інтерактивною вправою https://learningapps.org/watch?v=p9nfq6k7n19
Усні вправи
Які з дробів правильні, а які – неправильні?
Усні вправи
Усні вправи
2
Усні вправи
Усні вправи
Усні вправи
Усні вправи
Фізкультхвилинка.
ІІІ. Розв’язування задач та вправ.
Ми з вами дуже гарно працювали всю тему і виростили «Дерево пізнання», на якому з’явилися плоди. Ми зараз їх будемо зривати та перевіряти свої знання по темі: «Звичайні дроби». (Дерево з яблучками, на яких записані вправи та завдання. Учні по черзі виходять до дошки, зривають яблучко та розв’язують записане там завдання на дошці)
3 : 7= , 12 : 8= , 11 : 11= .
5
8+
ІV. Домашнє завдання.
Підготуватися до контрольної роботи.
V. Підбиття підсумків.
Сьогодня ви гарно працювали. Зібрали всі плоди з «Дерева пізнання». Сподіваюся, що після закінчення наступної теми, воно знову порадує нас своїми плодами.
А зараз давайте ми подаруємо нашому дереву наш настрій.
(Діти вішають на дерево смайлики настрою)
1