Урок "Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова».

Про матеріал
Урок-подорож дозволить узагальнити і систематизувати знання учнів із розділу «Досліджую значення слова»".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

10 листопада. СьогодніУзагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова». Українська мова

Номер слайду 2

Зупинка “Питайлик”.- Пригадайте, що ми знаємо про слова та їх значення- Слова можуть вживатися у прямому і … значенні.- Наведіть приклади багатозначних слів.- Що таке синоніми? Для чого треба вміти добирати синоніми?- Що ж таке антоніми? Коли вони найчастіше вживаються?

Номер слайду 3

Зупинка “Однозначна-багатозначна”

Номер слайду 4

Зупинка ““Пряма-переносна””. Завдання 1. До поданих словосполучень підбери словосполучення, в які входять слова з переносним значенням. Солодкий напій – Гострий ніж – Усміхається дитина – Сумує мама – Залізний обруч – солодкий поцілунокгостре словоусміхається сонцесумує небозалізний характер

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Насупилось небо, плаче хмаринка,А поле сміється щасливо і дзвінко,Бо сльози хмаринки несуть урожай. Як сльози ці звуться? Ану, відгадай!Завдання 2.- Які слова вжиті у переносному значенні?

Номер слайду 7

Зупинка “Синоніми”. Завдання 1. Прочитайте словосполучення. У кожному з них заміни слово “говорить” різними синонімами. ü Говорить казку – ü Говорить слово – ü Говорить новини – ü Говорить про природу – розповідаєпромовляєповідомляєоповідає

Номер слайду 8

Завдання 2. Доберіть якнайбільше синонімів до поданих слів. o Лагідний – o Говорити – o Шлях – o Хата - ніжний, пестливий, добриймовити, казати, балакатидорога, путь, трасадім, будинок, помешкання

Номер слайду 9

Зупинка “ Антоніми”. Завдання 1. Дописати прислів’я. Підкреслити антоніми. Брехня солодка, а правда ... Умій сказати, умій …Руки білі, а сумління …гірка.змовчати.чорне.

Номер слайду 10

Завдання 2. Якщо правильно з’єднаєш протилежні за значенням слова, дізнаєшся, яка білка з якого дупла вискочила. працювативнизумокрийгоревідпочивативгоріщастясухий

Номер слайду 11

Зупинка “Тематична”Жолуді з назвами посуду зафарбуй червоним олівцем, з назвами взуття – зеленим, а з назвами меблів – жовтим.чашкаложкатарілкакедитуфлічоботистілшафаліжко

Номер слайду 12

Зупинка “Красива” Придумай опис і порівняння. Запиши утворене речення. Дупло у білочки …………….. і ..........., як …………. . Дупло у білочки затишне і тепле, тепле, як справжня хатка.затишнесправжня хатка .тепле

Номер слайду 13

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего. Сьогодні

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кушнаренко Любов Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 січня 2023
Переглядів
1057
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку