Урок Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10 Текстове формулювання завдань на обчислення. Порівняння виразів.

Про матеріал

Даний конспект уроку дозволить вчителю підготуватися до підсумкового уроку з теми "Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10 Текстове формулювання завдань на обчислення. Порівняння виразів. (Витівки Леприкона)"

Перегляд файлу

Математика

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10 Текстове формулювання завдань на обчислення. Порівняння виразів. (Витівки Леприкона)

Мета: закріпити і узагальнити вивчений матеріал, підвести підсумки у вивченні нумерації чисел від 1 до10, продовжувати роботу над уміння складати і розв’язувати приклади, удосконалювати швидкі та точні обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення і мислення, увагу, пам'ять, спостережливість, навички каліграфічного письма; виховувати інтерес до математики

Обладнання: презентація, будинки на склад числа, монети номіналом 1, 2 і 5 копійок, казковий герой Леприкон, лінійка.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні на нас чекає незвичайний уроку. Ми познайомимось з цікавим казковим героєм Леприконом, який мешкає у далекій країні Ірландії. Леприкон невисокий чоловічок, який завжди одягнутий у зелені одежі. Він дуже хитре створіння. А ще він по усій країні збирає скарби, які зберігає у золотому глечику. А глечик цей захований в тому місці, де починається веселка. Мандрівники усього світу намагаються знайти Леприкона і вивідати у нього таємницю схованки скарбу. Але Леприкон ще той витівник, він завжди має у кишені дві золоті монети, одна монета – завжди повертається до свого господаря, а інша, потрапляючи у чужі руки, перетворюється на листочок конюшини. Ось таокю монетою він завжди відкупається від мандрівників.

Леприкон дістався і нас з вами, він вирішив повеселитися і викрав усі фарби веселки, залишивши лише зелені кольори. Ми можемо допомогти відновити веселку, але при умові правильного виконання усіх завдань.

Настав час підвести підсумки теми «Нумерація чисел від 1 до 10». От і перевіримо наші знання, а там, можливо і повернемо усі кольори веселці.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Усний рахунок.

А) Відновити числові ряди. З яких чисел утворені останні два ряди? (Парні і непарні)

1

2

3

 

 

6

7

 

 

 

 

 

3

 

5

 

7

 

9

 

 

2

 

6

 

10

Б) Назвати сусідів чисел 8, 3 ,7, 4, 9, 2.

Картинки по запросу сусіди чисел

В) Заселити будиночки 8, 9, 10.

Картинки по запросу склад числа

  1. Гра «Загубився знак».
  • А ось і наш витівник, за допомогою своєї чарівної монети він вирішив знищити знаки у прикладах, спробуємо виправити ситуацію.
  1. Каліграфічна хвилинка.
  • А тепер Леприкон хоче перевірити як гарно і головне правильно ви навчилися писати цифру, яка відповідає за кількість кольорів у веселці.
  • Правила посадки за партою. Розміщення зошита на парті Положення рук на парті.

Картинки по запросу цифра 7Цифра сім складається з трьох елементів: хвилястої горизонтальної лінії, довгої прямої похилої лінії та короткої горизонтальної прямої лінії. Починаємо писати трохи нижче середини верхньої сторони клітинки, ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до верхньої правої вершини кута, потім, не відриваючи руки, проводимо вниз довгу пряму похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки. Далі, відриваємо руку і посередині другого елемента проводимо горизонтальну коротку лінію, симетричну з двох сторін.

  1. Математичний диктант.

Леприкон продовжує перевіряти ваші знання, і хоче запропонувати вам написати математичний диктант

  • Запишіть сусідів числа 3.
  • Попереднє число для 9.
  • Наступне для 5.
  • Перший доданок 2, другий 6. Обчисліть суму
  • 7 збільшити на 1.  
  • Зменшуване 7, від'ємник 5. Обчислити різницю.
  • 6 зменшити на 2.
  • На скільки 10 більше за 4?
  • На скільки 3 менше за 7?

Перевірка: 2, 4, 8, 6, 8, 8, 2, 4, 6, 4.

  • Чим цікавий отриманий числовий ряд? Всі числа у ньому парні.
  1. Завдання «Хитрі знаки»

Знову Леприкон вас перевіряє. Вам завдання ускладнили. Тепер нам потрібно розташувати не один, а два знаки так, щоб відповідь була вірною.

8 … 3 … 2 = 7

2 … 5 … 3 = 10

9 … 3 … 3 = 9

Запишемо ці приклади в наш робочий зошит.

IV. Фізкультхилинка

Леприкон хоча і володіє скарбами, але у нього немає друзів, з якими він може веселитися, тому що він нікому не довіряє. Давайте покажемо йому як ми вміємо веселитися. «Якщо весело тобі роби так…»

V. Продовження роботи над темою уроку.

1. Завдання «Згрупуй монети».

Леприкон приготував для вас завдання.

Він пропонує перевірити чи запам’ятали ви основну властивість додавання: додавати числа можна в будь якому порядку.

  • Як можна додати монети номіналом 1к., 2 к., і 5 к. різними способами?

Картинки по запросу копійкаКартинки по запросу 2 копійкиПохожее изображение

1 + 2 + 5 = 8

2 + 1 + 5 = 8

5 + 1 + 2 = 8

5 + 2 + 1 = 8

1 + 5 + 2 = 8

2 + 5 + 1 = 8

Запишемо перших три варіанти в другий стовпчик.

2. Гра «Загублена тінь».

Похожее изображение

3. Логічний квадрат

Картинки по запросу логические квадраты для дошкольников

4. Логічне завдання «Заховане число»

  1. Робота над задачею.
  • Хто запам’ятав, що відбувалося з монетами, якими відкуповувався Леприкон від своїх ворогів? (вони перетворювалися на листочок конюшини)
  • А де ж ховає свій глечик хитрий Леприкон? (Там, де починається веселка)

Леприкон завжди має у кишенях монети. В одній кишені у нього 4 монети, а в іншій 6. Скільки монет зможе покласти Леприкон у свій чарівний глечик, коли до нього дістанеться?

  • Де зберігав Леприкон монети?
  • Скільки монет було в одній кишені? (4)
  • Скільки в іншій? (6)
  • Як дізнатися скільки монет Леприкон покладе у глечик?
  • Які головні слова нам потрібно записати в короткий запис?
  • Якою дією розв’яжемо задачу? (Додаванням)
  • Яка буде відповідь? (10 монет)

1 к. – 4 м.

2 к. – 6 м.  ? м.

4 + 6 = 10 (м.)

Відповідь: 10 монет.

  1.                                                                    Додаткове завдання. Вирази на порівняння.
  2.                                                                    Графічне завдання. Яку довжину має кожний відрізок?

Похожее изображение

Накреслити найдовший і найкоротший відрізок. (10 см і 4 см)

VІ. Підсумок уроку.

 Ви гарно впорались з усіма завдання вигадливого Леприкона і йому нічого не залишається, як виконати свою обіцянку і повернути нам усі кольори веселки, адже зовсім скоро прийде весна чарівниця і природа забуяє різними барвами. А кольори їй просто дуже необхідні.

Дякую всім за гарну роботу! леприкон без веселки Похожее изображение

1

 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку