Урок "Узагальнення і систематизація знань з теми Вода та Повітря

Про матеріал
Розробка уроку дасть можливість перевірити рівень знань учнів з теми повітря та вода. Завдання розраховані на учнів, які мають середній та достатній рівень знань.
Перегляд файлу

Конспект уроку з природознавства 3 клас

Тема:  Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Вода та Повітря.

            Контрольна робота

Мета: узагальнити знання учнів про воду та повітря,  їх значення для людини; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці, виховувати відповідальне ставлення до природи.

ХІД  УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Чому без води ми не можемо уявити свого життя?
  • Які водні розчини ви використовуєте вдома?
  • Чому прісної води з кожним роком стає менше?
  • Яке значення кисню для життя?
  • Чому необхідно охороняти повітря від забруднення?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми перевіримо чи вмієте ви використовувати отримані знання на практиці.

ІV. Узагальнення і систематизація отриманих знань

Виконання завдань.    Доповніть речення

  1. Увесь водний простір земної кулі за межами суходолу називають  ________________________________         
  2. Найбільшим океаном є ______________________________________________

3. Розташуйте океани починаючи з найменшого

А) Тихий

Б) Індійський

В) Атлантичний

Г) Північний Льодовитий     

4.  Вода в природі може перебувати в трьох станах: _________________________________________________________________________________

5. За якої температури вода переходить з рідкого стану в твердий ____________ , а кипить при температурі __________

6. Як називають воду з розчиненою в ній речовиною ______________________________

7. Водні багатства України це: ________________________________________________________________________________

8. Розподіліть :  моря,      озера,    річки,     океани,     льодовики,       підземні води.

                                     Прісна вода                                               Солона вода

9. Де людина може використати воду? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________10. Підписати складові повітря

11. При нагріванні повітря розширюється, стає легшим і  _________________________  вгору; при охолодженні повітря  стискується, стає важчим і ______________________ вниз.

12. Суходіл ______________________ нагрівається,  вода ________________________ нагрівається.

13. Жаркий вітер пустелі  називається _________________________. 

Велетенський вихор це - _______________________.

Вихор, який стовпом закручує пил це- _________________________.

14. Основні забруднювачі повітря: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Фізкультхвилинка

Робота в парах

Скласти пам'ятку з охорони  та бережливого ставлення до води та повітря.

V. Підбиття підсумків

- Що вам запам'яталося найбільше про воду?

- Чому знання про природу є важливими для нас?

- Які знання ви можете використати у своєму житті?

docx
Додано
11 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку