Конспект уроку з природознавства 3 клас
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Вода та Повітря.
Контрольна робота
Мета: узагальнити знання учнів про воду та повітря, їх значення для людини; розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці, виховувати відповідальне ставлення до природи.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІV. Узагальнення і систематизація отриманих знань
Виконання завдань. Доповніть речення
3. Розташуйте океани починаючи з найменшого
А) Тихий
Б) Індійський
В) Атлантичний
Г) Північний Льодовитий
4. Вода в природі може перебувати в трьох станах: _________________________________________________________________________________
5. За якої температури вода переходить з рідкого стану в твердий ____________ , а кипить при температурі __________
6. Як називають воду з розчиненою в ній речовиною ______________________________
7. Водні багатства України це: ________________________________________________________________________________
8. Розподіліть : моря, озера, річки, океани, льодовики, підземні води.
Прісна вода Солона вода
9. Де людина може використати воду? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________10. Підписати складові повітря
11. При нагріванні повітря розширюється, стає легшим і _________________________ вгору; при охолодженні повітря стискується, стає важчим і ______________________ вниз.
12. Суходіл ______________________ нагрівається, вода ________________________ нагрівається.
13. Жаркий вітер пустелі називається _________________________.
Велетенський вихор це - _______________________.
Вихор, який стовпом закручує пил це- _________________________.
14. Основні забруднювачі повітря: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Фізкультхвилинка
Робота в парах
Скласти пам'ятку з охорони та бережливого ставлення до води та повітря.
V. Підбиття підсумків
- Що вам запам'яталося найбільше про воду?
- Чому знання про природу є важливими для нас?
- Які знання ви можете використати у своєму житті?