Урок узагальнення матеріалу з історії України для учнів 5 класу "Науки, що вивчають минуле".

Про матеріал
Мета: перевірити і оцінити рівень сформованості історичної компетентності учнів. Розвивати в учнів вміння оформляти вивчений матеріал відповідно до вимог учителя; сприяти усвідомленню учнями значущості історичних процесів і впливу на них історичних діячів. Виховувати в учнів повагу до історії своєї Батьківщини.
Перегляд файлу

5 КЛАС - ІСТОРІЯ

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1 «НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ»

І варіант

І рівень (кожне питання оцінюється по 0,5 бала)

1. Людей, які вивчають минуле називають:

А) агрономами      Б) географами      В) істориками      Г) математиками

2. Минуле людства вивчають за допомогою:

А) історичних джерел

Б) розповіді вчителя

В) інфомації з Інтернету

Г) розповіді друга

3. До яких історичних джерел віднесемо фотографії, рекламу, кінофільми:

А) речові історичні джерела

Б) візуальні історичні джерела

В) писемні історичні джерела

Г) етнографічні історичні джерела

4. "Батьком історії" вважають:

    А) Нестора-літописця

Б) Геродота

В) В. Хвойка

Г) М. Грушевського

5. Оберіть писемні історичні джерела:

А) ікона, світлина, реклама, відеофільм

Б) глечик, монета, прикраса, мотика

В) журнал, листівка, літопис, книга

Г) зброя, літопис, монети, казки

6.  Наука, що вивчає минуле за допомогою речових історичних пам’яток:

А) історія  Б) археологія  В) палеографія  Г) боністика

ІІ рівень (кожне питання оцінюється по 1 балу)

7. Дайте визначення поняттю: Археологія – це …

8. Що із запропонованого переліку допомагає вченим досліджувати минуле

(2 правильні відповіді): А) кінодокументи  Б) риболовля  В) полювання  Г) археологічні розкопки

9. Наведіть чотири приклади усних історичних джерел:

ІІІ рівень  (кожне питання оцінюється в 1,5 бала)

10. Розгадай назву науки-помічниці історії, яка вивчає монети та напиши її визначення:

C:\Users\користувач\Downloads\rebus.png

11. Назвіть види історичних джерел (не менше трьох)

ІV рівень  (питання оцінюється в 3 бала)

12. Поміркуй чому важливо зберігати родинні реліквії, світлини, історії про минуле своєї родини. Чи можемо ми сказати що з історії наших родин складається історія нашої держави? Чому?

5 КЛАС - ІСТОРІЯ

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1 «НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ»

ІІ варіант

І рівень (кожне питання оцінюється по 0,5 бала)

1. До яких історичних джерел відносяться книги, документи, рукописи:

А) речові історичні джерела

Б) візуальні історичні джерела

В) писемні історичні джерела

Г) етнографічні історичні джерела

2. Наука, яка вивчає герби:

А) топоніміка   Б) етнографія    В) геральдика     Г) хронологія

3. Знайдені археологами рештки минулого зберігаються у:

А) архіві     Б) музеї    В) магазині   Г) бібліотеці

4. Людей, які вивчають минуле за речовими джерелами, знайденими шляхом розкопок називають:   А) істориками  Б) археологами  В) нумізматами  Г) етнографами

5. Якого вченого вважають «батьком» української історії:

А) М. Грушевського

Б) В. Хвойка

В) Нестора-літописця

Г) Б. Мозолевського

6. Писемні джерела – це

    А) те, що переповідається з уст в уста

    Б) те, що зображується на картинах

    В) це тексти (рукописні, друковані, електронні) на папері чи інших матеріалах.

    Г) те, що зображується на світлинах

ІІ рівень (кожне питання оцінюється по 1 балу)

7. Дайте визначення поняттю: Історія – це …

8. Жителі Русі-України для письма використовували (2 правильні відповіді):

    А) глиняні таблички  Б) бересту  В) папірус  Г) пергамент  Д) шовк  Е) бамбук

9. Наведіть чотири приклади речових історичних джерел:

ІІІ рівень  (кожне питання оцінюється в 1,5 бала)

10. Розгадай назву науки-помічниці історії, яка вивчає народи, їх культуру, звичаї, традиції, побут, походження, розселення та напиши її визначення:

C:\Users\користувач\Downloads\rebus (1).png

11. Назвіть види історичних джерел (не менше трьох).

ІV рівень  (питання оцінюється в 3 бала)

12. Поміркуй для чого потрібно вивчати історію України. Чи можемо ми сказати що з історії наших родин складається історія нашої держави? Чому?

 

 

13. БОНУСНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ОБОХ ВАРІАНТІВ:

docx
Додано
25 березня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку