Урок узагальнення матеріалу з історії України для учнів 5 класу "Науки, що вивчають минуле".

Про матеріал
Мета: перевірити і оцінити рівень сформованості історичної компетентності учнів. Розвивати в учнів вміння оформляти вивчений матеріал відповідно до вимог учителя; сприяти усвідомленню учнями значущості історичних процесів і впливу на них історичних діячів. Виховувати в учнів повагу до історії своєї Батьківщини.
Перегляд файлу

5 КЛАС - ІСТОРІЯ

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1 «НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ»

І варіант

І рівень (кожне питання оцінюється по 0,5 бала)

1. Людей, які вивчають минуле називають:

А) агрономами      Б) географами      В) істориками      Г) математиками

2. Минуле людства вивчають за допомогою:

А) історичних джерел

Б) розповіді вчителя

В) інфомації з Інтернету

Г) розповіді друга

3. До яких історичних джерел віднесемо фотографії, рекламу, кінофільми:

А) речові історичні джерела

Б) візуальні історичні джерела

В) писемні історичні джерела

Г) етнографічні історичні джерела

4. "Батьком історії" вважають:

    А) Нестора-літописця

Б) Геродота

В) В. Хвойка

Г) М. Грушевського

5. Оберіть писемні історичні джерела:

А) ікона, світлина, реклама, відеофільм

Б) глечик, монета, прикраса, мотика

В) журнал, листівка, літопис, книга

Г) зброя, літопис, монети, казки

6.  Наука, що вивчає минуле за допомогою речових історичних пам’яток:

А) історія  Б) археологія  В) палеографія  Г) боністика

ІІ рівень (кожне питання оцінюється по 1 балу)

7. Дайте визначення поняттю: Археологія – це …

8. Що із запропонованого переліку допомагає вченим досліджувати минуле

(2 правильні відповіді): А) кінодокументи  Б) риболовля  В) полювання  Г) археологічні розкопки

9. Наведіть чотири приклади усних історичних джерел:

ІІІ рівень  (кожне питання оцінюється в 1,5 бала)

10. Розгадай назву науки-помічниці історії, яка вивчає монети та напиши її визначення:

C:\Users\користувач\Downloads\rebus.png

11. Назвіть види історичних джерел (не менше трьох)

ІV рівень  (питання оцінюється в 3 бала)

12. Поміркуй чому важливо зберігати родинні реліквії, світлини, історії про минуле своєї родини. Чи можемо ми сказати що з історії наших родин складається історія нашої держави? Чому?

5 КЛАС - ІСТОРІЯ

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1 «НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ»

ІІ варіант

І рівень (кожне питання оцінюється по 0,5 бала)

1. До яких історичних джерел відносяться книги, документи, рукописи:

А) речові історичні джерела

Б) візуальні історичні джерела

В) писемні історичні джерела

Г) етнографічні історичні джерела

2. Наука, яка вивчає герби:

А) топоніміка   Б) етнографія    В) геральдика     Г) хронологія

3. Знайдені археологами рештки минулого зберігаються у:

А) архіві     Б) музеї    В) магазині   Г) бібліотеці

4. Людей, які вивчають минуле за речовими джерелами, знайденими шляхом розкопок називають:   А) істориками  Б) археологами  В) нумізматами  Г) етнографами

5. Якого вченого вважають «батьком» української історії:

А) М. Грушевського

Б) В. Хвойка

В) Нестора-літописця

Г) Б. Мозолевського

6. Писемні джерела – це

    А) те, що переповідається з уст в уста

    Б) те, що зображується на картинах

    В) це тексти (рукописні, друковані, електронні) на папері чи інших матеріалах.

    Г) те, що зображується на світлинах

ІІ рівень (кожне питання оцінюється по 1 балу)

7. Дайте визначення поняттю: Історія – це …

8. Жителі Русі-України для письма використовували (2 правильні відповіді):

    А) глиняні таблички  Б) бересту  В) папірус  Г) пергамент  Д) шовк  Е) бамбук

9. Наведіть чотири приклади речових історичних джерел:

ІІІ рівень  (кожне питання оцінюється в 1,5 бала)

10. Розгадай назву науки-помічниці історії, яка вивчає народи, їх культуру, звичаї, традиції, побут, походження, розселення та напиши її визначення:

C:\Users\користувач\Downloads\rebus (1).png

11. Назвіть види історичних джерел (не менше трьох).

ІV рівень  (питання оцінюється в 3 бала)

12. Поміркуй для чого потрібно вивчати історію України. Чи можемо ми сказати що з історії наших родин складається історія нашої держави? Чому?

 

 

13. БОНУСНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ОБОХ ВАРІАНТІВ:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Піддубна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 березня
Переглядів
2238
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку