Урок узагальнення та систематизації знань за темою "Школа"

Про матеріал
Дану розробку рекомендовано використовувати для проведення підсумкового уроку теми у другому класі.
Перегляд файлу

 План-конспект уроку з англійської мови

у 2 класі

 Клас: 2 клас

Тема уроку: Повторення і закріплення вивченого матеріалу з теми «Школа»

Мета:

Навчальна :

  • закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • формувати вміння будувати короткий діалог та монолог;
  • активізувати вживання граматичних структур: Where is..?, It is…;
  • удосконалювати техніку читання вголос;
  • повторити назви шкільних речей та меблів;
  • повторити прийменники місця;
  • удосконалювати знання лексики та комунікативні вміння, набуті на уроках англійської мови;
  • удосконалювати вміння утворювати питальні та стверджувальні речення.

Розвивальна: розвивати навички монологічного та діалогічного  мовлення учнів, вміння       розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів; розвивати швидкість та  мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.

Освітня:  Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість,  почуття взаємодопомоги та дружби, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований.

Підручник: О. Карп’юк “Англійська мова 2 клас”

Обладнання: телевізор, презентація «Прислівники місця», презентація «Шкільні речі», відео «The song Hello!», відео на релаксацію, підручники, зошити, технічні засоби навчання, граматичні структури та картки зі звуками, тематичні картки «Шкільні речі»,м'яч, мікрофон.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

  • Greeting
  • Hello song (CD 9)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Warming up.

Мікрофон.

-Answer the question. T-P.

What is your name? How are you? How old are you?

-Choose the right word. (монолог. мовлення з опорою на структури з ТАБЛИЦІ)

Слайд 1                “School”. Тема уроку «Школа».

Т:Well done! Погляньте будь-ласка хто до нас ще завітав на урок ( відкриває половину дошки, де на малюнку зображений смайлик).
T: Do you know him?

P: Yes, we are.
T: Who is this?
P: This is a Smiley.

T: Yes, you are right.He helps us to learn English and today we'll remember School things. А що ми робимо на уроках?...(VIDEO Unit 3 Songs and Rhymes. Chant 2)

ІІІ. Перевірка д/з .
 

Слайд 2                   (Homework)

  • T. Thank you .Sit down please. Open your books at page four and five. Look at task five. Check your task. Who would like to read ex.5 p.45
    Учні читають слова та словосполучення.

  • ІV. Актуалізація вивченого.
  • Мотивація до повторення лексичного матеріалу.

  Слайд 3                (Шкільні речі зображення)                                 картки

  • Мовленнєва зарядка

Гра з м’ячем.   

T:Let’s play.(вчитель прпопонує пограти в перекладача)
,Вчитель кидає м’яч. Називає слово англійською або українською мовою, діти повинні швидко сказати переклад і повернути м’яч T: Pencil. – P: Олівець. T: Copy-book. – P: Зошит. T: Shelf. – P: Полиця. T: T: Стіл. – P: Table. T:. T: Chair. – P: Стілець. T: Book. – P: Книга  

V. Вивчення нового матеріалу.

  • Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Well done! Today we are going to speak about our classroom. We’ll review prepositions of places; we shall do different interesting exercises. The topic of our lesson is “School”. Тема нашого уроку «Школа».We are going to practice in a listening, speaking, writing and reading.

Revise the phrases wich we have studied

To train a question like  “ Where is the … ? ”

Сьогодні ми з вами повторимо слова з теми, які ми вже почали вивчати.Вивчимо буквосполучення «wh» Який дає звук [ w]. І на цьому уроці ми навчимося будувати питальні речення про те, де знаходиться  шкільне приладдя.)  

2.Мотивація до фонетичної зарядки.

  Cлайд 4                «wh»

  • Phonetic drills   

Фонетична зарядка

T: Зробимо зарядку для нашого язичка. Teacher: Look at the screen, please! You can see the letters “W” and “h”. Together they make the sound [W]: , щоб правильно вимовити цей звук, округліть губи, наче хочите подути на свічку, і швидко вимовте  звук [v]. При цьому не торкайтеся верхніми зубами  нижньої губи. Repeat all together [ w w w] (учні повторюють). Звук [ w] позначають таким транскрипційним знаком ( показує картку із зображенням транскрипційного знака [ w] та прикріплює її на дошку).  Repeat after me: [w], [w], [w], (Діти повторюють за вчителем) Repeat, please  this sound one by one.[w] (діти повторюють один за одним ланцюжком  звук [w] .


Слайд 4а                   [ w ]

Teacher: Very well! Зверніть увагу, що буквосполучення  «wh» ( бере картку і чипляє її на дошку поруч з звуком»w») завжди буває на початку слова, і його читають як  [ w]

Cлайд 5                 “Why, Willy”                     

T:Look at the screen,please. Who is he? What is he doing?

P:  He is a boy.He is crying .

And now read and say each sound in the words all together. Прочитайте та вимовте кожен звук у слові.Now  Look  at the screen please.Follow and read the words with the sound [ w] . Now please listen to the chant. (Звучить запис )

Tongue twister “Why, Willy” mp3 (діти слухають, потім звучить запис у друге діти повторють за диктором хором, учитель зупиняє аудиозапис  після кожної репліки, а учні повторюють їх хором. Say the chant all together! (Учні читають вірш разом з учителем під аудіозапис)        

 Відпрацювання практичних навичок.

Cлайд 6   (Робота з підручником  Where is my pencil-case?)

  • Аудіювання монологу з опорою на малюнок (PB, task 1 p. 46). Робота з підручником

T: Сьогодні на цьому уроці ми вчимося запитувати про те, де міститься шкільне приладдя.

T: Open your pipil’s book at page fourty six. Look at task one

Вчитель показує на вправу у підручнику і запитує Who is this? ( Указує на малюнок із зображенням хлопчика).

P1: A boy.

T: Well done! Що він робить ?

P2: Хлопчик дивиться на крісло, де лежить його шкільне приладдя.

T: OK! Name all school things you see.

P: (один за одним) A pencil-case, a bag, a pencil, a chair.

P: ( хором) Where is my pencil-case?

T: Well done! Що  хлопчик про книгу? Say all together, please.

P: ( хором) Where is my book?

T:  Well done! Якщо нам потрібно запитати, де міститься певний предмет, то слід використовувати запитання “Where is …?”.  ( Учитель бере книжку зі свого столу і кладе її на першу парту). Where is the book? Repeat, please. (Учні повторюють хором). Where is the book, Oleh?

P3: The book is on the desk.

T: Well done!

VI . Закріплення вивченого.  

  •     Слайд 7    “Where is…?” construction.
  •  Робота з підручником
  • Pair Work

Тренування та застосування нових граматичних одиниць (PB, task 2 p. 46) 

T: Самостійно побудувати речення  за поданим зразком  типу Where is the…? і застосовувати його в діалозі.

Look at the picture ( task 2) . Point to number one. Where is the bag? (Указує на малюнок під номером 1).

P: It is under the chair.  ( Учні вказують на малюнок із зображенням портфеля під кріслом, і повторюють хором).

Т:  Well done!. Ask and answer. Use “ Where is … ? Ті діти, які сидять від вікна ставлять запитанням до тих, хто сидить від дверей.

P: Учні працюють. Один із  учнів за партою ( І варіант) ставить запитання,  другий учень за партою ( ІІ варіант) дає відповідь.

Т:  вчитель  спостерігає, виправляє помилки. 

Слайд 8    

  6.Relaxation                          (22-25хвилина)

Teacher: Let’s relax and do some exercises /video/.  (Виконуємо вправи. Приклад рухів на моніторі)                                                                           

  

 Слайд 9                          (Робота з підручником)             таблиця

   7.Reading                                  

  Навчання читанню слів із буквосполученням «Wh» (PB, task 5 p. 47)!

Т: : T: Зараз  ми читаємо англійські слова із буквосполученням  «Wh»

(на дошці слова: What,White,Where). Укажіть пальчиком на слова у хмарці з цими літерами. ( учні вказують, а вчитель дивиться, чи всі пізнали літери).
Follow and read the words with letters “Wh”.(Звучить запис  , а учні стежать пальчиком і читають за вчителем слова у хмарці).
 Well done.Read and say each sound in the words one by one.(Решту слів учні читають та вимовляють по звуках по черзі один за одним /у парах/один у голос,а решта мовчки).Now follow and read the sentences.Very well done!Look at the first sentence.Read the word with the sound  [w].(Учні читають слово what).Read the word with the sound [w] in the third sentence.(Учні читають слово where).OK!Work in groups.The group one reads the guestion.The group two reads the answers.Let’s read!(Учні читають речення хором).Well done! Very well done! Де знаходиться буквосполученя «wh у словах, які ви щойно прочитали?
P:1: на початку слова

T: Well done!  

      Слайд 10                     (Робота в зошитах)

8. Writing

T: Навчимося правильно записувати вивчене питання Where is the….?

Розвиток навичок письма. Робота в зошитах(WB,tasks 1-2p.25) T:Open your workbooks at page two and five.Task one.Read the task.(Учні читають завдання). Що слід зробити в завданні?(Написати речення)Polina,read the sentence.(Учень читає речення).Well done!Let’s do the task.(Учні виконують завданя).

                                                                   

VII. Систематизація та узагальнення . Удосконалення навичок діалогічного мовлення.

  SMS 7:  Пропоную скласти діалог 

             Слайд 12 

9.Making mini–dialogues  

T:Let’s listen the dialogue. Складіть діалог  у парі, використовуючи речення, вивчені раніше, а також питальне речення типу « Where is the …?» . (Учитель викликає дітей по парах до дошки, діти виходять у парах і ставлять один одному запитання).

P1:What is it?(показує олівець)

P2:It is a pencil.

P1:  Where is the penсil?

P2: The pencil is in the pencilbox

P1: Where is the penсil?

P2:The penсil is on the desk.

T: Tank you very much for the great dialogues.

VІІІ. Рефлексія.

  • So, our lesson is coming to the end. What do you remember from the lesson?

Що ми з вами робили на уроці і чого ми навчились?

Чи сподобався вам урок?Чи важко вам було працювати на уроці?Was it difficult for you?

  • P:No,(діти відповідають віршем)”English is easy”   ex4, page 25  /video/.  
  • Домашнє завдання.
  • Workbook ex. 2, page 25
  • T:Look at task too.Read it.(Учні читають завдання).Look at the first picture.Where is my copybook?It is on the chair. Look at the second picture.Where is my bag?It is under the desk.Усі зрозуміли,як виконувати завдання?(Yes)It is your homework.Також прочитайте вдома слова та речення із вправи 5своїм бтькам.Task five,page four and seven.
  • X. З’ясування емоційного стану
  • 3 Evaluation

А зараз давайте з’ясуємо, із яким настроєм ви закінчуєте урок. На парті в кожного з вас є різні «фейсики»: Той, кому сподобався урок, намалює усміхненого смайлика, кому не зовсім сподобалося, намалює серйозного смайлика , а той, кому зовсім не сподобався урок, намалює сумного смайлика.

Show me your faces, please!

(Учні показують смайли).

XІ.   оцінювання учнів.                                                                              

        T. I see that you like the lesson very much I liked the way you worked at the lesson, thank you very much.

Оскільки усі мають на кінець уроку веселий настрй, давайте заспівємо веселу пісеньку.

Пісенька-прощання.

The song “Goodbye!” – аудіо 11

The lesson is over. Поділіться своїм хорошим настроєм з нашими гостями.

Good-bye! I wish you good Luck!

Ps:Thank you, the same to you .                         

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 березня 2023
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку