Урок "Узагальнення та систематизація знань учнів з розділу 11-20"

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знання про утворення чисел другого десятка; удосконалення навичок додавання та віднімання чисел другого десятка; формування вміння розв’язувати задачі; розвивиток логічного мислення, мовлення, уваги, спостережливості; виховування естетичних смаків, любові до природи, чуйності, доброти, старанності, гуманного ставлення до всього живого
Перегляд файлу

Математика 1 клас

Тема: Узагальнення та систематизація знань учнів з розділу 11-20

Мета:

формування предметних компетентностей:

 узагальнити та систематизувати знання про утворення чисел другого десятка;

 удосконалювати  навички додавання та віднімання чисел другого десятка;

 формувати вміння розв’язувати задачі;

 розвивати логічне мислення, мовлення, увагу, спостережливість;

 виховувати  естетичні смаки, любов до природи, чуйність, доброту, старанність, гуманне ставлення до всього живого.

формування  ключових компетентностей:

 спілкування державною мовою – володіти всіма видами мовленнєвої діяльності;

 уміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності;

 загальнокультурну – розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи, увагу;

 інноваційність- формувати знання, уміння до успішного навчання;

 математична компетентність - уміння бачити й застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, вміння будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати здобуті результати, обчислювати похибки обчислень.

 громадянської та соціальної компетентності- вчити співпрацювати в команді для досягнення спільної мети;

 здоров`язбережувальна- дбати про здоров’я здобувачів освіти.

Тип уроку: узагальнення знань, систематизація вмінь і навичок.

Освітні галузі: математична, соціальна і здоров’язберігаюча, природнича.

Обладнання: ресурс відеоконференцій Google Meet, презентація, засоби ІКТ

 

 

Хід роботи

І. Організація класу

Емоційний настрій

Чи готові ваші вушка слухати – головою кивніть.

Чи готові ваші очі бачити – оком моргніть.

Чи готові ваші ротики відповідати – посміхніться мені.

Чи готові ваші ручки писати – рукою махніть.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Бесіда

Відгадайте загадку :

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма

Здогадались ?  Я 

 

Складіть речення про зиму. (Відповіді учнів)

Поділіть слово-відгадку на склади ( 2 склади, зи – ма)

Скільки звуків в слові зима? (4)

Скільки букв в слові зима ? (4)

Чарівниця - Зима принесла нам на урок дуже цікаві завдання і хоче подивитися у віконечко, як ми впораємося з ними.

Тому вирушаємо  у путь.

  1. Хвилинка каліграфії

Зошит свій я відкриваю,

 та під нахилом кладу,

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь .

До роботи враз візьмусь.

Запишіть, будь ласка, цифру 4, бо в слові зима 4 звука і 4 склади.

Запишіть цифру 4 рази.

В зошиті пишемо охайно, каліграфічно, правильно і красиво, дотримуючись орфографічного режиму.

Молодці! Всі впорались із завданням. Пані Зима задоволена вашою роботою.

 

  1. Усний рахунок(завдання на сніжинках)

Назви попереднє, щодо числа 20

Назви наступне, щодо числа 16

Назви сусідів числа 13

Дітки, ви – молодці! Гарно впорались із завданням. Пані Зима вражена! І пропонує нам виконати наступне завдання. Це ….

  1. Математичний диктант

З’єднай приклад з його відповіддю

10+6;  19-10; 18-8;    (або 10+7;  17-10; 17-7)

15+3; 16-1; 20+0; 12-12

Чудово всі впорались з математичним диктантом!

Але Пані Зима підготувала нам ще завдання.

III . Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу.

  1. Виховна мета

Пташки біля годівнички (малюнок)

Кого ми бачимо на малюнку?

Чому вони прилетіли?

Порахуйте і скажіть, скільки пташок прилетіло до нашої годівнички?

Які пташки прилетіли?

Скільки синичок?(5)

Скільки горобців?(3)

Кого прилетіло більше?(синичок)

Кого прилетіло менше?(горобців)

Складіть нерівність і порівняйте

Знак > або <

5 …3 ,     3 … 5.

Перевірка. Молодці!!!

Що полюбляють взимку їсти синички ? (шматочки несолоного сала, крихти хліба)

А горобці? ( несмажене насіння)

Діти, а кого в дворі, на вікні, можливо , на дереві є годівнички? Підніміть ручки.

Ой, які ви добрі, дбаєте і піклуєтесь  про пташок !!!

А що ви кладете у годівничку для пташок?

Діти, ви дуже сподобались Пані – Зимі . Вона вражена вашими справами і добрими вчинками. 

  1. Фізкультхвилинка

Дітки, а тепер Пані – Зима пропонує нам відпочити після плідної роботи.

  1. Робота над задачею

А зараз у нас наступне завдання. Це задача.

В зимовому парку росте 10 дубів, а ялинок на 5 більше.

Скільки дубів росте в парку?

Про що говориться в задачі?(про дерева)

Які дерева ростуть в парку?(берези та дуби)

Чи відомо скільки росте берез?(так)

Скільки?(5)

А чи відомо скільки росте дубів?(ні)

А що нам сказано про дуби?(що їх росте на 5 більше)

Пані – Зима пропонує вам розв`язати задачу самостійно. Знайдіть розв’язання задачі (оберіть  і запишіть у зошит вираз, який , на вашу думку, є правильним).

10-5   10+5   10+3   10-3

Перевірка.

Чому ви розв’язали задачу дією додати?(бо в умові задачі сказано на 5 дубів більше)

Правильно! Молодці!

Пані – Зимі дуже сподобалось як ви всі правильно обрали вираз до задачі.

 Отже , якщо в умові задачі сказано : на … більше, то це дія додати.

  1. Робота з геометричним матеріалом

Діти, які геометричні фігури ви бачите на малюнку?

Пані – Зима хоче, щоб із цих геометричних фігур ви зібрали пташку, перетягуючи їх разом. Тому дружно всі до роботи. Будьте дуже уважними.

ІV. Рефлексія

 Шановна Пані- Зима, діти дуже гарно впоралися з усіма твоїми завданнями. Тому учні нашого класу «Супер-молодці!»(малюнок).

Дякуємо тобі за такий чудовий урок!  У тебе були дуже цікаві завдання , з якими ми впоралися.

Діти, що цікавого вам було на уроці?

Кому сьогоднішній урок дуже сподобався?

А хто у нас на уроці сумував?

Дітки, підніміть руку, у кого гарний настрій?

Дуже швидко сплинув час, тому наш зимовий і цікавий урок закінчено.

Дякую всім вам за гарну роботу на уроці. Поопладуйте собі.

 Ви- молодці!

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня 2023
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку