2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

урок" Узагальнення та систематизація знань з теми порівняння від'ємних та додатніх чисел"

Про матеріал
Підготувати учнів до виконання контрольної роботи показати красу математики, її роль в нашому життю; розвивати пізнавальну активність, творчі здібности, кмітливість і спритність у учнів; відпрацьовувати зацікавленість до математики.
Перегляд файлу

100ліття

Соро4ка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             оба4ка

 

100л

 

 

Ве4ер

 

 

 

Перегляд файлу

C:\Users\Kompas\Desktop\coordLuch.gif

Рисунок 1

Рисунок 2

Перегляд файлу

Перегляд файлу


 

Перегляд файлу

КАК РАБОТАТЬ В ГРУППЕ

  1. Будь добросовестным по отношению к товарищам, работай в полную меру своих сил.
  2. Слушайте каждого члена группы внимательно, не перебивая.
  3. Говорите коротко, ясно, чтобы все могли высказаться
  4. Поддерживайте друг друга, несмотря на интеллектуальные разногласия.
  5. Отвергая предложенную идею, делайте это вежливо и не забывайте предлагать альтернативу.
  6. Если никто не может  начать говорить, начинайте по часовой стрелке от капитана (координатора)
  7. Координатором выбирайте того, кто сможет распределить нагрузку, уладить разногласия, выбрать лучшее решение вместе со всеми.
  8. Выступать от имени группы почетно. Это делает не камикадзе, а подготовленный все группой ее полномочный представитель.

 

КАК ВЕСТИ ДИСПУТ, ДИСКУССИЮ

  1. Четко определите собственную позицию. Не отходите от темы диспута.
  2. В начале спора изложите свои основные идеи и аргументы. Опирайтесь на факты.
  3. Не искажайте в споре доводы, высказывания оппонентов. Не говорите «вы не правы». А только  - «я с вами не согласен»
  4. Излагайте свое мнение спокойно и логично.
  5. Не бойтесь признать, ошибочность совей точки зрения, если другая сторона оказалась более убедительной.

 

Перегляд файлу

Дата :

Школа:

Клас:

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми.

Мета: Підготувати учнів до виконання контрольної роботи показати красу математики, її роль в нашому   життю;  розвивати пізнавальну активність, творчі здібности, кмітливість  і спритність у учнів; відпрацьовувати зацікавленість до математики.

Тип уроку: Вивчення нових знань, вмінь і навичок.

Обладнання: підручник, картки, комп’ютер, лінійка.

Домашня робота: §5, п. 33.1006;1007;1008ст.182.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Ведучий: Любі, діти!Сьогодні у нас відкриття нового кафе.  Ви знаходитесь в « Математичному кафе», де я вам пропоную пообідати і трішки  відпочити, але відпочинок у вас буде активним.

     Ітак, познайомимося  з меню.

МЕНЮ

 

Салати

  1. Вінегрет із анограми.
  2. Салат «Математичний диктант.»  

Перша страва

Борщ з математичними обгонялками.

1 завдання: хліб( запитання)

2 завдання: майонез(порівняння чисел)

3 завдання : сметана(шкала, написати координати)( капітани команд)

4 завдання: борщ(загадки)(всі інші діти)

Друга страва

     Плов з математичних кмитливостей.

Приклади с модулями. 

Логічні завдання.

Солодка страва

     Компот із кросвордів

Морозиво із  ребусів 

Ітак, приступимо до святкового обіду. Як завжди, спочатку салати.

Вінегрет із анограми.

ОРЯНІВНЯН        ИСЧЕЛ (порівняння чисел)

Тема нашого святкового дня це «Порівняння чисел»

Салат «Математичний диктант»

Написати за допомогою раціональних чисел:

1.Коля загубив гаманець зі 150 грн.(-150)

2.Сьогодня в  ранці було 15 градусів морозу(-15)

3. Температура тіла гуски 400 (+400)

4. Зимою в Хандигі буває 580 градусів морозу(-580)

5.Літом доходить до 350 градусів тепла(350)

6.Висота гори Козбек 5033 м(5033)

7.Висота самого глибоког місця Тихого Океану 11022 м(-11022)

8.мама отримала премію 300 грн.(+300)

9.Модуль числа -3 дорівнює…(3)

10.Напишіть усі цілі числа ,що знаходяться між числами -5,2 і 6(-5;-    4;-3;-2;-1;0;1;2;3;4;5;6)

11.Модуль числа  -10+ модуль числа 3 =(13)

12. Модуль числа 32- модуль числа -18(14)

Перша страва

А доки не остигнув борщ, займемося математичними обгонялками  

Ітак, прийдемо до другого блюда.

 Борщ з математичними обгонялками.

1 завдання: хліб( запитання)

  1. Що називається координатною шкалою?
  2. Які числа називаються протилежними?
  3. Наведіть приклади цілих чисел?
  4. Які числа називаються раціональними?
  5. Чому дорівнює модуль додатного числа?
  6. Чому дорівнює модуль від’ємного числа?
  7. Чому дорівнює модуль числа нуль?
  8. Що таке модуль числа?

2 завдання: майонез(порівняння чисел)

І команда

Порівняйте числа

1)-130 ˂ 0;   2)4,8  ˃ 4,08;    

3)2.9 = 2,90;     4)7 = ;     

5) -0,6 ˂         6);

ІІ команда

1)-2 ˃ -3;     2)1 = ;

3) ˃ -3;     4)-0,04 ˂ 0,4;

5)2,8 = 2,80;     6) ;

ІІІ команда

1)-9,8 ˂ –9,78;     2)   ˃ -3;

3) -0,79 ˃ -0,8;      4) ;

5)0,4 = ;      6)1990 ˃ 1809.

3 завдання : сметана(шкала, написати координати)(для капитанов)

Рисунок 1

Рисунок 2

C:\Users\Kompas\Desktop\coordLuch.gif

 

4 завдання: борщ(загадки)(всі).

а) Задумане від’ємне число , модуль якого дорівнює 3. Яке число задумано?

б) Задумано додатне число, модуль якого дорівнює 7. Яке число задумано?

  1. Дванадцать братів один за одним ходят, один одного не обходять. 

    (12 місяців)

  1. Сім братів: роками рівні именами різні. (Два тиждня)
  2. Лежить брус на всю Русь. На том брусі 12 гнізд. І в кожному гнізді по 4 птаха. ( Рік)
  3.  Шість ніг, а бігають не так швидко, ніж на  чьотирьох. (Вершник на коні)
  4. Два брати купаються, а третій насміхаеться. (Дві цеберки і  коромисло)
  5. Стукоче, грукоче, обертається. Нічого не боїться, рахує нашу добу,  а не людина.    ( Годинник)
  6. Чотири ноги, а не  тварина. Є пірья, а не птах. ( Ліжко, постіль)
  7. Що має два кінця, але не має початку? (Ножниці)
  8. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (уроки)

Плов  із математичних кмітливостей.

1 завдання: Приклади з модулями. (по два приклада пише кожна команда)

1)14- * =1,88.

2)- =206

3):=4

4)1,51+=1,882

5): 1,6=4

2 завдання: Напишіть у порядку зростання числа.

-10; -15; ; 0,7; -0,8; -(-14); 18; - 41;12. (-41;-17;-15;-10;-0,8; 0,7; 12;14;18)

3 завдання: логічна вправа.

Онук запитав у дідуся : «Скільки тобі років?». Дідусь відповів: «Якщо я проживу ще половину того , що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років. Скільки років дідусеві?».(66 років).

IV. Актуалізація опорних знань

  Переходимо до солодких блюд і напоїв:

Компот з кросворду

1)Горизонтальна  лінія з додатними та від’ємними числами?(шкала)

2)Числа з зі знаком -? (від’ємні)

3) одиниця вимірювання маси? (кілограм)

4)Одиниця вимірювання часу?(доба)

5)Прилад,що має шкалу з додатними і від’ємними числами?(термометр)

6)Точка «О» це точка початку …?(відліку)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

 

в

і

і

 

т

д

ш

д

е

є

к

і

л

о

г

р

а

м

а

 

і

 

 

м

 

н

 

л

к

о

і

д

о

б

а

у

м

 

 

 

 

 

е

т

р

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

Морозиво  з ребусами.

Конкурс віршів про математику. (Домашнє завдання)

Ось і добігає кінця наш святковий обід. Чи сподобався він вам? (Вислухати відповіді)

 

   Підведення підсумків.

 

1

 

Перегляд файлу

Салат «Вінегрет із анограм»

ОРЯНІВНЯН        ИСЧЕЛ

Салат «Вінегрет із анограм»

ОРЯНІВНЯН        ИСЧЕЛ

Салат «Вінегрет із анограм»

ОРЯНІВНЯН        ИСЧЕЛ

Салат «Порівняння від’ємних

 та додатних чисел»

І команда

Порівняйте числа

1)-130 і 0;   2)4,8 і 4,08;    

3)2.9 і 2,90;     4)7 і ;     

5) -0,6 і         6);

Салат «Порівняння від’ємних

 та додатних чисел»

ІІ команда

1)-2 і -3;     2)1 і ;

3) і -3;     4)-0,04 і 0,4;

5)2,8 і 2,80;     6) ;

Салат «Порівняння від’ємних

 та додатних чисел»

ІІІ команда

1)-9,8 і –9,78;     2)    і -3;

3) -0,79 і -0,8;      4) ;

5)0,4 і ;      6)1990 і 1809.

 

 

 

 

Компот з кросворду

1)Горизонтальна  лінія з додатними та від’ємними числами?

2)Числа з зі знаком -?

3) одиниця вимірювання маси? 

4)Одиниця вимірювання часу?

5)Прилад,що має шкалу з додатними і від’ємними числами?

6)Точка «О» це точка початку …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компот з кросворду

1)Горизонтальна  лінія з додатними та від’ємними числами?

2)Числа з зі знаком -?

3) одиниця вимірювання маси? 

4)Одиниця вимірювання часу?

5)Прилад,що має шкалу з додатними і від’ємними числами?

6)Точка «О» це точка початку …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Компот з кросворду

1)Горизонтальна  лінія з додатними та від’ємними числами?

2)Числа з зі знаком -?

3) одиниця вимірювання маси? 

4)Одиниця вимірювання часу?

5)Прилад,що має шкалу з додатними і від’ємними числами?

6)Точка «О» це точка початку …?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Салат «Вінегрет із анограм»

Салат «Математичний диктант»

Борщ з математичних обгонялок.

Плов з математичних кмітливостей.

Морози  із ребусів.

Компот з кросвордів.

 

 

 

zip
Додано
18 січня 2020
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку