конспект уроку інформатики в 11 класі за підручником Ривкінда.
Обладнання уроку:
Персональні комп’ютери, мультимедійний комплекс, колонки
Розподіл часу уроку
1 |
Організаційний момент |
1 хв. |
2 |
Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання |
5 хв. |
3 |
Мета та завдання уроку |
1 хв. |
4 |
Захист проектів |
30 хв. |
5 |
Рефлексія |
6 хв. |
6 |
Домашнє завдання |
1 хв. |
Хід уроку:
І. Організаційний момент:
Доброго дня. Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. До нас завітали гості, це вчителі інформатики шкіл нашого району. Ми з вами гостинна нація і гостям завжди раді. Ви вже на порозі дорослого життя і вам доведеться найближчим часом спілкуватися із різними, новими для вас людьми, демонструвати свої знання. Тому сьогодні ми вам даємо можливість це зробити. Саме головне не хвилюйтеся і все буде добре.
ІІ. Актуалізація опорних знань:
Перш ніж приступимо до основної частини нашого уроку давайте дамо відповіді на питання:
8. Які ви знаєте формати аудіо- та відеофайлів?
9. Назвіть кілька популярних мультимедійних програвачів.
ІІІ. Мета та завдання уроку
Оскільки тема розрахована на невелику кількість годин, тому вам було запропоновано попрацювати на випередження і створити свій власний індивідуальний проект.
А що ж таке проект? Проект – це шість «П»
«П» - проблема
«П» - планування
«П» - пошук інформації
«П» - продукт (відео)
«П» - презентація
«П» - портфоліо
Так, молодці пригадали.
Тема нашого уроку «Захист проектів». Багато уваги приділяється патріотичному вихованню молоді, тому вам було запропоновано виконати індивідуальну проектну роботу по створенню відео кліпу про нашу державу - Україну, Одещину, рідний край. Наскільки ви засвоїли навчальний матеріал теми «Мультимедіа» ми побачимо під час демонстрації та захисту вашої проектної роботи. З критеріями оцінювання роботи та вимогами до роботи ви були ознайомлені на початку вивчення теми.
Як вам відомо, будь-яка діяльність людини повинна бути оцінена. І сьогодні, під час проведення захисту проектів, вам необхідно буде оцінити проектні роботи своїх однокласників і свої власні. Тому уважно слухаємо виступи і виставляємо оцінки за 12 бальною шкалою у таблицю оцінювання, які ви мені здасте на кінці уроку.
Учням та гостям роздаються таблички для оцінювання проектів учнів
IV Захист проектів
У вас є 3 хвилини для захисту та демонстрації вашого проекту. Бажаю успіхів. І запрошую до захисту та демонстрації Синенко Олександру.
V Рефлексія
Підведемо підсумки нашої роботи. Шановні учасники проекту! Ви плідно попрацювали, зробили дуже багато, багато цікавого ми дізналися.
Ми переглянули різні роботи. Всі показали високий рівень знання інформаційних технологій і уміння застосовувати їх при виконанні завдань практичного вмісту, показали нам вміння висловлювати свої думки. Ніхто з вас не віднісся до роботи байдуже, всі активно працювали при розробках проектів.
В подальшому наше завдання полягатиме в об’єднанні ваших відеороликів в один єдиний проект з назвою «Моя Україна – моя Батьківщина» та передати для використання у навчально-виховному процесі в шкільну бібліотеку.
Кожен з вас – це особистість, яка випромінює людські якості, має певні риси характеру. Ви певний час дуже творчо працювали, молодці.
Під час роботи над проектами ви застосували отримані знання для вирішення завдань проекту.
То ж що ж нам дає проект?
- вміння брати на себе відповідальність за обрану тему
- самостійно критично мислити
- вміти розмірковувати, спираючись на знання і факти
- систематизувати, аналізувати, робити висновки
- приймати самостійні рішення
Вправа закінчи речення
Виконуючи проект я …
На нашому уроці був присутній віртуальний учень зображений на плакаті саме йому ви передасте отриманий вами досвід. Озвучте та прикріпіть стікери на його рюкзак.
«Знання за плечима не носити» народна мудрість
VI Домашнє завдання
підготуватися до тестування з теми «Мультимедіа», повторити пункти 4.1-4.5
Нас урок добіг логічного завершення. Ви на порозі випуску зі школи, вам прийдеться самостійно розв’язувати задачі, які вам поставить саме життя. Тому, я вважаю, у вас уже буде, хоч і невеличкий але досвід. Самим головним ви володієте і це дозволить вам розв’язувати проблеми, красиво їх презентувати та грамотно оформляти документацію, реалізованих вами проектів.
Я прошу залишити на учительському столі таблиці з оцінюванням діяльності та папки з портфоліо. Дякую всім за урок. До побачення.
1