Урок-узагальнення з теми "Мультимедіа"

Про матеріал

конспект уроку інформатики в 11 класі за підручником Ривкінда.

мета

навчальна: узагальнити знання з теми «Мультимедіа», продемонструвати навички роботи з мультимедійними даними у програмі Windows Movie Maker (інших програмах), набути навичок виступу на публіці, продемонструвати власні відеокліпи

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, мислення, вміння складати сценарій, розвивати, волю та прагнення досягти очікуваного результату, розвивати навички роботи за комп'ютером

виховна:

виховувати інтерес до предмету, уважність, терпіння, дисциплінованість, інформаційну культуру, почуття патріотизму, любов до рідного краю, батьківщини; виховувати в учнів зацікавленість до професійної проектної діяльності, самостійність; формування між предметних зв'язків


Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ УРОК «ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ» 11 клас                 14.03.2016

 

Вчитель: Чернишенко Л.О.

мета

навчальна: узагальнити знання з теми «Мультимедіа», продемонструвати навички роботи з мультимедійними даними у програмі Windows Movie Maker (інших програмах), набути навичок виступу на публіці, продемонструвати власні відеокліпи 

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, мислення, вміння складати сценарій, розвивати, волю та прагнення досягти очікуваного результату, розвивати навички роботи за комп’ютером

виховна:

виховувати інтерес до предмету, уважність, терпіння,  дисциплінованість, інформаційну культуру, почуття патріотизму, любов до рідного краю, батьківщини; виховувати в учнів зацікавленість до професійної проектної діяльності, самостійність; формування між предметних зв’язків

 

Обладнання уроку:

Персональні комп’ютери, мультимедійний комплекс, колонки

Розподіл часу уроку

1

Організаційний момент

1 хв.

2

Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання

5 хв.

3

Мета та завдання уроку

1 хв.

4

Захист проектів

30 хв.

5

Рефлексія

6 хв.

6

Домашнє завдання

1 хв.

Хід уроку:

І. Організаційний момент:

Доброго дня. Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. До нас завітали гості, це вчителі інформатики шкіл нашого району. Ми з вами гостинна нація і гостям завжди раді. Ви вже на порозі дорослого життя і вам доведеться найближчим часом спілкуватися із різними, новими для вас людьми, демонструвати свої знання. Тому сьогодні ми вам даємо можливість це зробити.  Саме головне не хвилюйтеся і все буде добре.

ІІ. Актуалізація опорних знань:

Перш ніж приступимо до основної частини нашого уроку давайте дамо відповіді на питання:

  1. Які данні ми називаємо мультимедійними? (фото, відео, аудіо)
  2. Як можна класифікувати програмне забезпечення для роботи з  мультимедійними даних (програми для перегляду - плеєри, програми для захвату аудіо, відео – грабери, програми для конвертації – конвектори, музичні та відео редактори)
  3. Назвіть основні етапи створення відео кліпу (складання сценарію, зйомка фото та відео, пошук аудіо та іншого необхідного в Інтернеті, монтаж)
  4.  Можливості редактора Movie Maker 
  •           Отримання відео з цифрової відеокамери
  •           Створення слайд-шоу із зображень
  •           Обрізання або склеювання відео
  •           Накладення звукової доріжки
  •           Додавання заголовків і титрів
  •           Створення переходів між фрагментами відео
  •           Додавання простих ефектів
  •           Збереження  проекту
  •           Запис фільму на диск  у форматі WMV або AVI
  1. Опишіть алгоритм монтажу відео ролика, кліпу
  • Запускаємо програму
  • Створюємо новий проект
  • Імпортуємо необхідні дані
  • У режимі розкадровки перетягуємо підготовлені дані
  • У режимі розкадровки додаємо відео переходи між кадрами
  • У режимі шкали часу встановлюємо тривалість показу слайду, додаємо аудіо, коментар за необхідністю, якщо потрібно додаємо текст, тітри
  • Зберігаємо проект
  • Зберігаємо фільм на диск в одному із форматів

8. Які ви знаєте формати аудіо- та відеофайлів?

9. Назвіть кілька популярних мультимедійних програвачів.

 

ІІІ.  Мета та завдання уроку 

 

Оскільки тема розрахована на невелику кількість годин, тому вам було запропоновано попрацювати на випередження і створити свій власний індивідуальний проект.

А що ж таке проект? Проект – це шість «П»

«П» - проблема

«П» - планування

«П» - пошук інформації

«П» - продукт (відео)

«П» - презентація

«П» - портфоліо

Так, молодці пригадали.

Тема нашого уроку «Захист проектів». Багато уваги приділяється  патріотичному вихованню молоді, тому вам було запропоновано виконати індивідуальну проектну роботу по створенню відео кліпу про нашу державу - Україну, Одещину, рідний край. Наскільки ви засвоїли навчальний матеріал теми «Мультимедіа» ми побачимо під час демонстрації  та захисту вашої проектної роботи. З критеріями оцінювання роботи та вимогами до роботи ви були ознайомлені на початку вивчення теми.

Як вам відомо, будь-яка діяльність людини повинна бути оцінена. І сьогодні, під час проведення захисту проектів, вам необхідно буде оцінити проектні роботи  своїх однокласників і свої власні. Тому уважно слухаємо виступи і виставляємо оцінки за 12 бальною шкалою у таблицю оцінювання, які ви мені здасте на кінці уроку.

Учням та гостям роздаються таблички для оцінювання проектів учнів

 

IV Захист проектів

У вас є 3 хвилини для захисту та демонстрації вашого проекту. Бажаю успіхів. І запрошую до захисту та демонстрації Синенко Олександру.

 

 

V Рефлексія

Підведемо підсумки нашої роботи. Шановні учасники проекту! Ви плідно попрацювали, зробили дуже багато, багато цікавого ми дізналися.

Ми переглянули різні роботи. Всі  показали високий рівень  знання інформаційних технологій і уміння застосовувати їх при виконанні завдань практичного вмісту, показали нам вміння висловлювати свої думки. Ніхто  з вас не віднісся до роботи байдуже, всі активно працювали при розробках проектів.

В подальшому наше завдання полягатиме  в об’єднанні ваших відеороликів в один єдиний проект з назвою «Моя Україна – моя Батьківщина» та  передати для використання у навчально-виховному процесі в шкільну бібліотеку.

Кожен з вас – це особистість, яка випромінює людські якості, має певні риси характеру. Ви певний час дуже творчо працювали, молодці.

 

Під час роботи над проектами ви застосували отримані знання  для вирішення завдань проекту.

То ж що ж нам дає проект?

-  вміння брати на себе відповідальність за обрану тему

- самостійно критично мислити

- вміти розмірковувати, спираючись на знання і факти

- систематизувати, аналізувати, робити висновки

- приймати самостійні рішення

 

Вправа закінчи речення

Виконуючи проект я …

На нашому уроці був присутній віртуальний учень зображений на плакаті саме йому ви передасте отриманий вами досвід. Озвучте та прикріпіть стікери на його рюкзак. 

 

«Знання за плечима не носити» народна мудрість

VI Домашнє завдання

підготуватися до тестування з теми «Мультимедіа», повторити пункти 4.1-4.5

 

Нас урок добіг логічного завершення. Ви на порозі випуску зі школи, вам прийдеться самостійно розв’язувати задачі, які вам поставить саме життя. Тому, я вважаю, у вас уже буде, хоч і невеличкий але досвід. Самим головним ви володієте і це дозволить вам розв’язувати проблеми,  красиво їх презентувати  та грамотно оформляти документацію, реалізованих вами проектів.

Я прошу залишити на учительському столі таблиці з оцінюванням діяльності та папки з портфоліо. Дякую всім за урок. До побачення.

 

 

 

1

 

doc
Додано
20 червня 2018
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку