Біологія 7 клас
Урок-узагальнення на тему: «Поведінка тварин»
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми: «Поведінка тварин», розвивати логічне мислення та вмінні працювати в команді, виховувати повагу у ставленні один до одного.
Тип уроку: урок-гра
Обладнання: відеоматеріали, індивідуальні картки із завданням.
ХІД УРОКУ
І Організаційний етап
Представлення команд.
Конкурс № 1 РОЗМИНКА
За кожне питання учні отримують 1 бал. Відповідає та команда яка перша підняла руку.
Конкурс № 2 ЗНАЙДИ ПАРУ
На листочках команди отримують завдання, де повинні встановити відповідність між тваринами і методами, за допомогою яких за ними ведеться спостереження.
За правильність кожного методу команда отримує 8 балів і плюс 2 бали ті команді яка виконає завдання перша.
Метод спостереження |
Представники тварин |
Спеціальні кнопки що надягають на ласти |
|
Мітки з радіоактивними речовинами |
|
Написи на мушлі |
|
Легке кільце із пластику чи металу |
|
Спеціальні кнопки що надягають на спинний плавець |
|
Вушні мітки у вигляді затискача, кільця або сережки |
|
GPS-маяки |
|
Мітки з найтоншої фольги |
|
Конкурс № 3 ВІДЕОКОНКУРС
Команди по черзі переглядають відео і повинні назвати який тип поведінки відображено на відео. За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали.
Конкурс № 4 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Команди по черзі розповідають цікаву інформацію , яка стосується поведінки тварин. Регламент часу 3 хв. максимальна кількість балів – 10.
Конкурс № 5 ФІНАЛ ГРИ
ІІ Підведення підсумків, нагородження переможців та виставлення оцінок.