П'ять завдань трьох рівнів складності до уроку узагальнення з теми: "Психічна і духовна складові здоров'я".
Основнв поняття і терміни:
Почуття | Емоції | |
Негативні емоції | Компроміс | |
Навички самоконтролю. | Співробітництво | |
Пристосування | Ігнорування | |
Суперництво | Конфліктоген | |
Фізичний стрес | Ейфоричний стрес (еустрес) |
Розробка пам'ятки «Якщо відстав від своєї групи на екскурсії у чужому місті та не маєш мобільного зв'язку».
Основи здоров’я 7 клас
Тема: Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»
Дата ______________ Клас_____ Прізвище, ім’я__________________________________________________
І рівень (0,5 бали)
Завдання 1. «Згоден чи ні?» (+/-):
1. Почуття - стійке емоційне ставлення людини до явищ дійсності, яке відображає значення цих явищ відповідно до її потреб і мотивів. |
|
7. Емоції - це слова, дії (або бездіяльність), що можуть призвести до конфлікту. |
|
2. Негативні емоції – завжди руйнівні, негативно впливають на самопочуття людини. |
|
8. Компроміс - згладжування протиріч, навіть на шкоду своїх інтересів |
|
3. Людина при народженні має навички самоконтролю. |
|
9. Відсутність будь-яких емоцій знижує ризик серцево-судинних захворювань. |
|
4. Пристосування - спільне вироблення рішень, що задовольняє інтереси сторін |
|
10. Ігнорування - відкрита боротьба за свої інтереси, завзяте відстоювання своєї позиції |
|
5. Емоції можна виражати за допомогою рухів, міміки, жестів, інтонації. |
|
11. Конфліктоген - це особливий клас психічних процесів і станів, пов'язаний з інстинктами, потребами й мотивами, що відображають у формі безпосереднього тимчасового переживання. |
|
6. Співробітництво - спроба (або прагнення) виходу з конфліктної ситуації, не вирішуючи її |
|
12. Суперництво - взаємні поступки |
|
ІІ рівень (1 бал)
Завдання 2.
Назви емоції і почуття у конфлікті до свого повного ім’я (не повторюючись!)
Буква ім’я |
Емоції і почуття |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. Наведи приклади ознак:
Фізичного стресу: _________________________________________________________________________________
Ейфоричного стресу (еустресу): _____________________________________________________________________
Завдання 4. Дати визначення поняттям:
Стрес – це _______________________________________________________________________________________
Конфлікт – _______________________________________________________________________________________
ІІІ рівень (3 бали)
Завдання 5.
Розроби пам’ятку «Якщо відстав від своєї групи на екскурсії у чужому місті та не маєш мобільного зв’язку».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________(оцінка)