Урок узагальнення з теми: «Психічна і духовна складові здоров’я».

Про матеріал

П'ять завдань трьох рівнів складності до уроку узагальнення з теми: "Психічна і духовна складові здоров'я".

Основнв поняття і терміни:

Почуття

Емоції

Негативні емоції

Компроміс

Навички самоконтролю.

Співробітництво

Пристосування

Ігнорування

Суперництво

Конфліктоген

Фізичний стрес

Ейфоричний стрес (еустрес)

Розробка пам'ятки «Якщо відстав від своєї групи на екскурсії у чужому місті та не маєш мобільного зв'язку».

Перегляд файлу

Основи здоров’я 7 клас

Тема: Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»

 

Дата ______________    Клас_____  Прізвище, ім’я__________________________________________________

 

І рівень (0,5 бали)

Завдання 1. «Згоден чи ні?» (+/-):

1. Почуття - стійке емоційне ставлення людини до явищ дійсності, яке відображає значення цих явищ відповідно до її потреб і мотивів.

 

7. Емоції - це слова, дії (або бездіяльність), що можуть призвести до конфлікту.

 

2. Негативні емоції – завжди руйнівні, негативно впливають на самопочуття людини.

 

8. Компроміс - згладжування протиріч, навіть на шкоду своїх інтересів

 

3. Людина при народженні має навички самоконтролю.

 

9. Відсутність будь-яких емоцій знижує ризик серцево-судинних захворювань.

 

4. Пристосування - спільне вироблення рішень, що задовольняє інтереси сторін

 

10. Ігнорування - відкрита боротьба за свої інтереси, завзяте відстоювання своєї позиції

 

5. Емоції можна виражати за допомогою рухів, міміки, жестів, інтонації.

 

11. Конфліктоген - це особливий клас психічних процесів і станів, пов'язаний з інстинктами, потребами й мотивами, що відображають у формі безпосереднього тимчасового переживання.

 

6. Співробітництво - спроба (або прагнення) виходу з конфліктної ситуації, не вирішуючи її

 

12. Суперництво - взаємні поступки

 

ІІ рівень (1 бал)

Завдання 2.

Назви емоції і почуття у конфлікті до свого повного ім’я (не повторюючись!)

Буква

 ім’я

Емоції і почуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. Наведи приклади ознак:

Фізичного стресу: _________________________________________________________________________________

Ейфоричного стресу (еустресу): _____________________________________________________________________

 

Завдання 4. Дати визначення поняттям:

Стрес – це _______________________________________________________________________________________

Конфлікт – _______________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (3 бали)

Завдання 5.

Розроби пам’ятку «Якщо відстав від своєї групи на екскурсії у чужому місті та не маєш мобільного зв’язку».

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

_________(оцінка)

doc
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
1385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку