Урок узагальнення знань 10 клас Мистецтво 1 семестр (конспект)

Про матеріал
Основна риса узагальнюючих уроків – набуття школярами нових знань на базі систематизації та узагальнення, переосмислення накопичених знань. Такий урок може бути побудовано на самостійній роботі учнів з індивідуальними дидактичними картками і таблицями, підручником чи додатковою літературою. Узагальнення і систематизація знань не тільки спонукає до кращого запам’ятовування та застосування знань, але й підвищує їх рівень, допомагає засвоїти фундаментальні знання. На таких уроках використовується багато засобів навчання: карти, схеми, таблиці, навчальні картини, екранні засоби, плакати, статистичний матеріал. Сьогодні такі уроки передбачені програмою як тематичні.
Перегляд файлу

Конспект уроку  (10 клас) Мистецтво

Урок-вікторина  «Хто зверху?»

Тема: «Мистецька подорож культурними регіонами світу». Узагальнення :архітектура, живопис, музичне мистецтво різноманітних  культурних регіонів:Африка,Америка,Далекий Схід,Європа.

Урок-вікторина « Хто зверху?»

Мета. Формування ключових компетентностей.

Предметна компетентність:захопити учнів мистецтвом різних регіонів світу,виявити найхарактерніші ознаки мистецтва кожного регіону,знайти емоційний відгук; формування розуміння полі культурності і сучасного світу, виявлення толерантності і поваги до культурного розмаїття. Усвідомлення необхідності збереження культурно-мистецького надбання людства;формування вміння встановлювати закономірності, виявляти власні художні інтереси, давати оцінку художнім творам, наводити приклади, робити висновки, узагальнювати, систематизувати мистецькі знання; формування креативності, ціннісних орієнтації щодо мистецтва та мистецької діяльності.

Спілкування державною, іноземними мовами: уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; сприймати твори мистецтва інших країн та їх інтерпретувати, з урахуванням знань про культуру цих країн; уміння тлумачити поняття, використовувати спеціальну мистецьку термінологію, висловлювати думки, почуття. Погляди, вступати в діалог або дискусію, збагачувати словниковий запас.

Уміння вчитися впродовж всього життя: формування уміння мотивувати свої дії, аргументувати свою думку, здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію; уміння конкретизувати набуті знання. Формування навиків самоконтролю та взаємоконтролю, уміння здійснювати само оцінювання результатів власної діяльності, рефлексію.

Математична: уміння перевтілювати інформацію з однієї форму в іншу.

Інформаційно-цифрова: уміння використовувати сучасні цифрові технології. Інтернет-ресурси для отримання нових знань.

Основні компетентності в природничих науках та технологіях: уміння проводити пошукову діяльність, словесно формулювати результати досліджень.

Тип уроку: узагальнення матеріалу.

Обладнання:мультимедійна дошка, відео проектор, ноутбук, картки. Ілюстрації для конкурсів та естафет. Портрети художників та музикантів. Музичний матеріал:аудіо - фонограми ,презентація,відео-фрагменти.

                       Перебіг уроку-вікторини

Вчитель(під музичну заставку шоу «Хто зверху?»)запрошує команди хлопців та дівчат приготуватися до першого конкурсу, зачитує привила гри 1-го раунду «Блиц-питання»

1Раунд: Відповісти на питання, вибравши правильну відповідь із поданих варіантів.

1.Візитною карткою Вінсента ван Гога  став натюрморт:

-«Хризантеми»

-«Соняшники»

- «Благовіщення»

2.Основоположником імпресіонізму в музичному мистецтві став:

- Ференц Лист

- Клод Дебюссі

- Едвард Гріг

3.Музичну поему «Мазепа» написав :

- Ференц Лист

- Ян Сібеліус

- Сергій Рахманінов

4.Видатні цінності людства перелічені  в списку:

- Світової спадщини

- Юнеско

- історичних пам`яток

5Лувр-це:

  •          Картинна галерея
  •          художній музей
  •          меморіальний музей

6.Архітектурна споруда музею у формі найбільшої в світі писанки знаходиться в місті

- Львів

- Київ

- Коломия

7.Телепередачі. які користуються найбільшим попитом:

- спортивні

- розважальні

- новини

8.Реклама телепередачі –це

- вимпел

- афіша

- відеоролик

9.Найбільша кількість реклами може зустрітися..

-в спортивних програмах

-телесеріалі

-трансляції святкового концерту

10.Винахідниками кіно вважаються…

- Мельєс

- Брати Люм`єри

- Йосип Ткаченко

(Питання до хлопців)
1.Фільм-хроніка.це-

-фільм-дослідження

-репортаж з місця подій

-художня гра подій

2.Перший звуковий мультиплікаційний фільм створив..

-В.Старевич

-Дж.Блектон

-У.Дісней

3.Стиль Югендстиль виник

-США

-Німеччині

- Великій Британії

5.Музичний відео кліп –це…

-Іллюстрація пісні

-Ілюстрація відеоряду

-ілюстрація зображення

6.Назвіть першу споруду в стилі модерн у світі

- Особняк Тасселя

-готель Сольве

-будинок губернського земства

7.Картина К.Малевича «Чорний квадрат» намальована у стилі…

-футуризм

-примітивізм

-супрематизм

8.Аніме –це…

-японська анімація-

китайська мультиплікація

-анімація, створена у Франції

9.Мистецтво створення електронних ляльок називається

-саундтрек

-мейнстрим

-аніматроніка

10.Для якого народу золото було священним металом бога сонця…

-Інків

-майя

-ацтеків

(Підраховування балів за конкурс)

 

2.Раунд «Правда чи хиба?»-Відео-гра.На мультимедійній дошці поступово демонструються слайди з ілюстраціями. Учитель зачитує твердження , а учні визначають - правильне воно чи хибне-

-Чи справді Пізанська вежа подає?

-Чи справді Сальвадор Далі є автором бренду обгортки карамелі «Чупа-Чупс»?

-Чи правда, що Амадей Моцарт навчився грати на музичному інструменті раніше, ніж навчився розмовляти?

-Чи правда , що ацтеки вживали в їжу змій, пацюків та жуків?

- Чи правда, що одне з правил лицарського кодексу честі звучало так: забери у багатого і віддай бідному?

-Чи правда, що Триумфальна арка знаходиться в Іспанії?

3Раунд «Музична скринька» (учні повинні якомога швидше вгадати  назву художнього телефільму, прослухавши саундтрек) 

  1. «Гаррі Потер і філософський камінь»

2 «Шерлок Холмс»

3. «Таксі»

4. «Кавказька полонянка»

5. «Операція И»»

6. «Мушкетери. Вперед!»

7. «Гардеиарини»

8. «Хрещений батько»

(Підраховування балів )

4 Раунд «Чиє це?»

Завдання- Вірно розподілити речі за питаннями. Кому це належало?(Фото композиторів і музичні інструменти)

-Він грав на цьому інструменті, ще коли тільки навчився ходити.

-Ця мелодія принесла композитору і славу і страждання одночасно.

-Цей музикант писав суто органну музику і перекладав її для хорів.

-Улюбленим інструментом цього композитора і виконавця була саме вона.

Завдання(Фото живописців і фото речей)

-Хтось із них у ейфорії відрізав собі вухо

-Хтось створив серію парфумів, які і досі є брендом

тось із них народився, жив і малював біля моря

-Хтось із них створив першу модель літального апарату

-Правильні відповіді)

В.А.Моцарт-клавесин,Й.С.Бах-орган,Н.Паганіні-скрипка,Л.В.Бетховен –«Місячна соната»

В.Гог- відразав вухо,С.Далі-творець парфумів,Леонардо.да Вінчі- літальний апарат,І.Айвазовський- картина «Море»

5.Раунд «Граємо разом»

(Кожна команда отримує 12 літер, за допомогою яких складає відповіді на поставлені запитання,.перемагає та команда, яка складе якнайбільше правильних слів за відведений час.)

-Румба-парний кубинський танець африканського походження, який входить до латино - американської програми спортивних бальних танців;

-Ацтеки- найбільший народ американських індіанців мексики, що прийшов у центральну частину країни з півночі в 12 столітті;

-Ритм-рівномірне чергування мовних, звукових, зображувальних елементів у відповідній послідовності;

-Тумба-нижня частина письмового стола, туалетного столика з кількома шухлядами;

-Нектар- в грецькій міфології напій  богів. Який надавав їм безсмертя;

-Тембр-характерний окрас звуку(у інструмента, або голоса)

-Америка-континент, який поділяється на Північну та Південну…

-Центр –середня частина чогось-осереддя.

Таран- знаряддя руйнування мурів, воріт і башт, фортець під час облоги.

-Карта-зменшене, узагальнене зображення земної поверхні

-Букет- квіти, складені у пучок

-Умка- білий ведмедик, персонаж однойменного мультфільму

-Мури- високі кам`яні або цегляні стіни навколо чогось

-Турки-народ, що становить основне населення Туреччини

-Цент- похідна грошова одиниця та розмінна монета вартістю в одну соту базової валюти 55 країн

- Бекар- в музиці знак альтерації, який скасовує усі раніше призначені знаки

-Екран- видима частина телевізора, дисплею, комп`ютера,тощо

(Підведення підсумків раунду)

.

 

6.Раунд «Відео-питання»-на тему «Африканський культурний регіон»(Додаток1)

7.Створення міні-проекту на тему «Що мені подобається на уроці мистецтво» 

Рефлексія-підведення підсумків 7 раундів, озвучення результатів вікторини.

Оцінювання.

 

docx
Додано
12 жовтня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку