Урок. "Узагальнення знань про числівник"

Про матеріал
Українська мова 4 клас Тема: Узагальнення знань про числівник. Матеріал допоможе формуванню предметних і ключових компетентностей; розвивати вміння спілкуватися українською мовою, творчо мислити спостерігати за мовними явищами,
Перегляд файлу

Українська мова

4 клас

Тема: Узагальнення знань про числівник.

Мета: формування предметних і ключових компетентностей; розвиток вміння спілкуватися українською мовою, творчого мислення, спостереження за мовними явищами, навичок правильної вимови числівників; виховання прагнення вдосконалювати своє мовлення.

Обладнання: цеглинки LEGO, номерки для гри, макети годинників.

Хід уроку

І. Вступна частина

1.Загадка

Що тримає всьому лад

Ще й полічить все підряд?

По порядку поскладає,

 бо тим числам лік він знає.

Один, два, три, чотири…

Певну кількість полічили.

Перший, другий, третій…-

рядочками поскладали…

Про що  йдеться? Відгадали?

(Числівник)

2.Гра» Вимовляй правильно»

Годі вже вам дармувати –

будем разом додавати,

добре слова вимовляти,

наголоси проставляти:

шість та шість- то дванадцять;

шість та сім- то тринадцять;

шість та п’ять – одинадцять;

сім та сім- чотирнадцять;

вісім й вісім- то шістнадцять.

Можна й далі рахувати,

Числівники записати…

А тепер ми ще полічим,

 без помилочки запишем:

двісті та триста – п’ятсот;

триста плюс триста – шістсот;

по чотириста двічі – вісімсот;

а коли ще сто додати,

що тоді ми будем мати?

Дев’ятсот!

ІІ. Основна частина

1.Гра « Впіймай числівник»

Морський хижак косатка, що може сягати 11 метрів, має велику зубасту пащу. Важать вони від 4 до 8 тонн.

Вертикальний спинний плавник не має кісткового каркаса і може бути 1,8 м у висоту. Вони живуть групами. До групи входять від 5 до 20 особин.

2. Мозковий  штурм

- Що називають числівники?

-На які питання відповідає числівник?

-Як пишемо числівники, що закінчуються на -дцять,

-десят або -сот?

- Як вживаємо числівники 50,60,70,80 в родовому відмінку.

- Як вживаємо числівники 40, 90, 100 в родовому відмінку.

3.Гра «Знайди числівник»

Будуємо вежу з цеглинок LEGO

-вітри

-століття

-місто

-підвал

-тривога

-година

4. Працюю з другом

Гра «Покажи на годиннику».

Учасники пари ставлять один одному запитання, які містять числівники.

5.Робота в групах

Складання і записування словами прикладів на додавання та віднімання з числівниками 50, 60, 70,80 з використанням прийменників до, від.

Хвилинка відпочинку

6.Каліграфічна хвилинка

Сім дес деся сімдесятий

6.Письмо для себе

Скласти текст(4-5 речень), використовуючи числівники.

7.Гра « Запереч мені»

Є п’ятдесят горіхів- нема п’ятдесяти горіхів.

Є шістдесят зернят – нема шістдесяти зернят.

Є сімдесят думок – нема сімдесяти думок.

Є вісімдесят звуків – нема вісімдесяти звуків.

8. Гра «Який?»

Учасникам гри роздають номерки. Діти відповідають на питання який?

ІІІ. Заключна частин

1.Рефлексія

  • Я дізнався /дізналася про…
  • - Я вмію…
  • Я вчуся…

2.Самоаналіз уроку

За кольором цеглинки

Знаю…

Розумію…

Вмію…

Застосовую…

Оцінюю…

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2022
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку