Урок узагальнення знань з розділу «Середньовічний світ Західної Європи»

Про матеріал
Урок узагальнення знань з розділу «Середньовічний світ Західної Європи» містить два варіанти завдань з теми, що дасть змогу учням відповісти на тести, дібрати відповідність, впізнати за описом про кого іде мова.
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення знань  з розділу «Середньовічний світ Західної Європи»

Мета: узагальнити, систематизувати і перевірити знання учнів ,; розвивати вміння учнів працювати в режимі тестової перевірки; формувати в учнів зацікавленість історією.

Тип уроку: контролю і оцінювання рівня знань.

Обладнання: роздатковий матеріал (І і ІІ варіант)

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка і оцінювання рівня знань.

Варіант І

І рівень

Виберіть правильну відповідь.

1.Міграція – це

а)масові насильницькі дії проти певної групи населення;

б)група людей, об'єднаних спільністю становища;

в) об'єднання людей певної професії;

г) переселення людей з місць постійного проживання на нові землі.

2. До середньовічних міграцій належать :

а) Велике переселення народів  4 -7 ст.;

б) розселення територією Європи слов'ян , арабів, вікінгів 5-10 ст.;

в) монгольська навала ХІІІ ст.;

г) всі відповіді правильні.

3. Панщина – це

а) військова служба;

б) безоплатні роботи селян  в господарстві феодала;

в) різновид торгівлі;

г) земельний наділ.

4. Цехи – це:

а) свято в місті;

б) об'єднання людей певної професії;

в) військовий турнір;

г) релігія в середньовіччі.

ІІ рівень

5. Розпишіть по станах жителів середньовічній Європи:

Селяни; лицарі; герцоги; монахи; ремісники; священники.

6. Доберіть відповідність

1. Гільдія

А. Система взаємного підпорядкування серед феодалів

2. Учень

Б. Об'єднання купців для захисту своїх інтересів

3. «Феодальна драбина»

В. Зразковий виріб для складання іспиту на звання майстра

4. Шедевр

Г. Прислуга в майстерні і домі майстра

 

ІІІ рівень

7. Доповніть і поясніть вислів «Феодальна драбина»

8. Про кого йдеться в тексті.

« Через головний вхід на арену виїхав воїн. Під ним був чудовий кінь, а сам він був в чудових обладунках, що виблискували на сонці.»

ІV рівень

9. Опишіть будівлю, зображену на картинці.

Описание: http://lh6.ggpht.com/_RbmuXe1zIZA/TNPtDKq-COI/AAAAAAAAAI4/mBzESjYR0iE/s320/%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA+%D1%84%D0%B5%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B0.jpg  

 

Варіант ІІ

І рівень

Виберіть правильну відповідь.

1. В середньовічному суспільстві існувало:

а) 2 стани;  б) 3 стани;  в)  4 стани;   г) 5 станів.

2. Розрізняють такі види колонізації:

а) внутрішню і зовнішню;     б) внутрішню і  воєнну ;

в) зовнішню і  воєнну ;            г) внутрішню, зовнішню,  воєнну

3.Статут – це

а) найбідніша верства міського населення;               

 б) правила, обов'язкові для всіх;

в) ярмарок в містах і селах;                                              

г) земельний наділ.

4. Замок – це

а) військовий турнір;                                     б) земельний наділ;

в) укріплене житло феодала;                       г) монастир.

ІІ рівень

5. Розпишіть по станах жителів середньовічній Європи:

Селяни; лицарі; герцоги; монахи; ремісники; священники.

6. Доберіть відповідність

1. Майстер

А. Суспільний устрій, що базується на власності феодала на землю

2. Бюргери

Б. Об'єднання ремісників для захисту своїх інтересів

3. Цехи

В. Власник майстерні, знавець ремесла

4. Феодалізм

Г. Вільні повноправні городяни

 

ІІІ рівень

7.Доповніть і поясніть вислів «Васал мого ... — не мій васал»

8. Про кого йдеться в тексті.

«Він - найманий працівник в майстерні, вивчає ремесло. Має виготовити шедевр, щоб стати майстром. »

ІV рівень

9. Опишіть подію, зображену на картинці.

 

 

ІІІ. Підсумок уроку.

ІV. Домашнє завдання. Скласти кросворд зі слів вивченого розділу.

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
3480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку