23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Урок узагальнення знань з теми "Літосфера " 6 клас

Про матеріал
Матеріал для проведення уроку з теми "Літосфера" - повторення, узагальнення та систематизація знання з вивченої теми; перевірка рівня засвоєння навчального матеріалу
Перегляд файлу

УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ УЧНІВ ЗА ТЕМОЮ: «ЛІТОСФЕРА»

 

Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми; перевірити рівні засвоєння навчального матеріалу, сформовані вміння й навички; розвивати вміння працювати з тестовими завданнями різних рівнів складності; виховувати відповідальність, уважність, зосередженість, самостійність.

Обладнання: атласи, варіанти завдань.

Тип уроку: перевірка і корекція знань, умінь і навичок.

 

ХІД РОБОТИ

І варіант

І рівень. Завдання 1-4 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь.

 

1. Найвищою є гора:

а) Роман-Кош;    б) Говерла;     в) Джомолунгма;     г) Фудзіяма.

2. Земна кора найпотужніша

а) в Західносибірській низовині;    б) в Гімалаях;    в) на дні океану;   

г) в Амазонській низовині

3.  В результаті біологічних процесів, що відбуваються в живих організмах, утворилися такі гірські породи –

а) осадові;    б) магматичні;    в) вітряні;    г) органічні

4. Лінії на карті, що з’єднують точки з однаковими глибинами, це –

а) ізотерми;    б) ізобати;    в) ізобари;   г) ізогієти.

 

ІІ рівень.  Завдання 5-6 передбачають установлення відповідності та послідовності.

 

5. Розташуйте гірські вершини, починаючи з найбільшої абсолютної висоти

а) Роман-Кош;            б) Народна;

в) Джомолунгма;        г) Аконкагуа.

6. Установіть відповідність

1. Анди                                                     а) Євразія

2. Великий Вододільний хребет            б) Африка

3. Кіліманджаро                                      в) Південна Америка

4. Донецький кряж                                  г) Північна Америка

                                                                  д) Австралія

 

7. Заповніть таблицю.

Гірські породи

Походження

Приклади

магматичні

 

 

осадові

 

 

метаморфічні

 

 

 

ІІІ рівень. Завдання 8-9 відкритої форми

 

8. Доповніть схему утворення балки. Запропонуйте заходи боротьби з цим процесом.

 

 

 

9. Напишіть назви районів у Східній півкулі, де діючі та згаслі вулкани розташовані поза межами літосферних плит.

 

ІV рівень. Завдання 10 відкритої форми (обсяг 5 – 7 речень)

 

10. Запишіть переваги й недоліки проживання людей у горах.

 

ІІ варіант

І рівень. Завдання 1-4 мають по 4 варіанти відповіді, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь.

 

1. Найвищий діючий вулкан:

а) Кракатау;    б) Ключевська сопка;     в) Везувій;     г) Етна.

2. Які форми рельєфу створені завдяки зовнішнім процесам

а) гори;    б) ущелини;    в) яри;    г) морські западини

3.  Яка характеристика гір України правильна

а) старі, високі;    б) молоді, високі;    в) молоді, середньовисокі;  

 г) старі, середньовисокі

4. У результаті вертикальних рухів ділянок земної кори утворюються

а) грабени;    б) горсти;    в) прогини;   г) усі правильні відповіді.

 

ІІ рівень.  Завдання 5-6 передбачають установлення відповідності та послідовності.

 

5. Розташуйте гірські вершини, починаючи з найбільшої абсолютної висоти

а) Мак-Кінлі;            б) Говерла;

в) Ельбрус;               г) Монблан.

6. Установіть відповідність

1. гори                                              а) від 0 м до 200 м над рівнем моря;

2. плоскогір’я                                  б) понад 1000 м над рівнем моря;

3. височини                                      в) від 500 м до 700 м над рівнем моря;

4. низовини                                      г) від 200 м до 500 м над рівнем моря

                                                          д) понад 10 000 м над рівнем моря

 

7. Заповніть таблицю.

Внутрішні оболонки Землі

Характеристика

Потужність

Стан речовини

Температура

Земна кора

 

 

 

Мантія

 

 

 

Ядро

 

 

 

 

ІІІ рівень. Завдання 8-9 відкритої форми

 

8. Доповніть схему утворення балки. Запропонуйте заходи боротьби з цим процесом.

 

 

 

9. Запишіть паливні корисні копалини.

 

ІV рівень. Завдання 10 відкритої форми (обсяг 5 – 7 речень)

 

10. Поясніть, яке значення для діяльності людини має літосфера.

 

 

 

doc
Додано
22 січня 2019
Переглядів
1952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку