Урок в смартфоні "Давай дружити з плюсом та мінусом"

Про матеріал
Заборонити… чи використовувати смартфони як допоміжний засіб у навчальному процесі? Частенько нам доводиться спостерігати, як засмучуються учні, коли ми забираємо у них телефони. Зважаючи на це, я вирішила показати школярам, що смартфон можна використовувати з користю для навчання. Перевірити, як навчились додавати і віднімати раціональні числа, чи готові до контрольної роботи та попрацювати над тим, чого ще добре не знають, мали можливість учні 6-Б класу. Впродовж усього уроку школярі працювали за допомогою смартфонів, виконували інтерактивні вправи, кожна з яких мала свій QR-код. Учні повторювали основні правила вивченої теми, переглядаючи коротенький відеоролик, озвучений учителькою. Із неймовірним захватом школярі виконували вправу, де знайшовши значення виразів, отримали на екрані спільне фото. Для перевірки рівня дружби з «+» та «-» учні пройшли тестування у реальному часі на освітньому порталі «На Урок». Ця технологія дозволяє вчителю швидко та інтерактивно виявити, хто з учнів ще не добре вміє виконувати завдання та ще раз пояснити ті вправи, де шестикласники допустили помилки. Найбільше сподобалась учням інтерактивна вправа «Скачки за знаннями», де можна наввипередки обислювати математичні вирази під вигаданими ніками. Звичайно, всі уроки так проводити неможливо, але один із теми, як підсумок, варто, бо саме такі уроки підвищують інтерес до предмету, усучаснюють навчальний процес. Домашнє завдання було задано у сучасній формі – коди тестів на порталі «На Урок». Для дітей важливо, коли вчитель з ними на одній хвилі. Клас має діалог з учителькою у мобільному додатку Viber (де розміщені всі необхідні та цікаві матеріали для вивчення математики) для спілкування у позаурочний час.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сьогодні на уроці ми: М маємо повторити все, чого навчились на попередніх уроках А Е Т ефективно використовувати знання для виконання інтерактивних вправ технічно підходити до роботи (користуючись своїми смартфонами)активно працювати, щоб досягти чудових результатів

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Урок в смартфоніДавай дружити з плюсом та мінусом

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вправа на визначення знаку дії

Номер слайду 8

Історична довідка. Ось, як індійські математики трактували правила додавання та віднімання раціональних чисел«Сума двох боргів є борг»«Сума майна і майна є майно»«Сума майна та боргу дорівнює їх різниці»

Номер слайду 9

БОРГ + БОРГ = БОРГ зростає !!!17 + ( -18) = - 3517 + ( -18) = - (17+18) = - 3517 грн боргу + 18 грн боргу = 35 грн боргу

Номер слайду 10

БОРГ + ПРИБУТОК = ?-25 + 45 = + (45 – 25) = +20 БОРГ 25 грн + ПРИБУТОК 45 грн = ПРИБУТОК 20

Номер слайду 11

ПРИБУТОК +БОРГ = ?45+ (-65) = - (65 – 45) = -20 ПРИБУТОК 45+ БОРГ 65 грн = БОРГ 20 грн

Номер слайду 12

– 524+Числа з різними знаками сваряться!!! Хто сильніший- той переможе! 19

Номер слайду 13

Обчисли та знайди себе на фото!

Номер слайду 14

Отож, перевіримо, як ви подружились з та

Номер слайду 15

Отож, перевіримо, як ви подружились з та Рівняння

Номер слайду 16

Скачки за знаннями

Номер слайду 17

Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку