Про матеріал
Заборонити… чи використовувати смартфони як допоміжний засіб у навчальному процесі? Частенько нам доводиться спостерігати, як засмучуються учні, коли ми забираємо у них телефони. Зважаючи на це, я вирішила показати школярам, що смартфон можна використовувати з користю для навчання.
Перевірити, як навчились додавати і віднімати раціональні числа, чи готові до контрольної роботи та попрацювати над тим, чого ще добре не знають, мали можливість учні 6-Б класу. Впродовж усього уроку школярі працювали за допомогою смартфонів, виконували інтерактивні вправи, кожна з яких мала свій QR-код. Учні повторювали основні правила вивченої теми, переглядаючи коротенький відеоролик, озвучений учителькою. Із неймовірним захватом школярі виконували вправу, де знайшовши значення виразів, отримали на екрані спільне фото. Для перевірки рівня дружби з «+» та «-» учні пройшли тестування у реальному часі на освітньому порталі «На Урок». Ця технологія дозволяє вчителю швидко та інтерактивно виявити, хто з учнів ще не добре вміє виконувати завдання та ще раз пояснити ті вправи, де шестикласники допустили помилки. Найбільше сподобалась учням інтерактивна вправа «Скачки за знаннями», де можна наввипередки обислювати математичні вирази під вигаданими ніками. Звичайно, всі уроки так проводити неможливо, але один із теми, як підсумок, варто, бо саме такі уроки підвищують інтерес до предмету, усучаснюють навчальний процес. Домашнє завдання було задано у сучасній формі – коди тестів на порталі «На Урок».
Для дітей важливо, коли вчитель з ними на одній хвилі. Клас має діалог з учителькою у мобільному додатку Viber (де розміщені всі необхідні та цікаві матеріали для вивчення математики) для спілкування у позаурочний час.