Конспект уроку
Тема: В. Винниченко «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Образи Федька і Толі.
Перегляд файлу
Дата ________Урок № __6л
Тема. В. Винниченко «Федько-халамидник».Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Образи Федька і Толі.
Мета:формувати предметні компетентності:знати цікаві епізоди з життя письменника, зміст оповідання; виразно і вдумливо читати ключові епізоди; визначати риси характеру Федька і Толі, коментувати їх; формувати ключові компетентності: розвивати зв’язне мовлення, уміння аргументовано доводити власну думку (спілкування державною мовою); висловлювати своє ставлення до літературних героїв; визначати причиново-наслідкові зв’язки між фактами і явищами; пропонувати алгоритм дій (уміння вчитися впродовж життя); формувати навички роботи з інформацією в мобільних додатках, розвивати пізнавальний інтерес в інформаційному середовищі (інформаційно-цифрова компетентність); розвивати критичне мислення, толерантно, аргументовано й грамотно висловлювати власну думку, сприяти усвідомленню найважливіших цінностей моралі та етики, що роблять людину духовно багатою і щедрою на добро, порядність, чесність (соціальна та громадянська компетентності).
Обладнання: текст твору, дидактичний матеріал, інтерактивні вправи, тести, відео- та мультимедійна презентації, музичний файл, хмара слів, таблиці, схеми, комп’ютер, мультимедійна дошка.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
Організаційний момент
Аутотренінг
Я - учень!
Я - творча особистість!
Я знаю, думаю, аналізую!
Я не боюся висловлювати свої думки.
На помилках вчаться.
Я хочу багато знати.
Я буду плідно працювати!
Актуалізація опорних знань
Перевірка домашнього завдання.
Крісло автора
Учень від імені автора розповідає про свої дитячі роки, про творчість.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Учні по черзі доповнюють розповідь про письменника.
*Написати мінітвір «До чого призводять егоїзм та боягузтво?»
Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Діти бувають різні: слухняні й не дуже, спокійні та бешкетливі, серйозні, допитливі, легковажні, безвідповідальні й не дуже відповідальні, сміливі й боягузливі. І це нормально. Така їхня природа. Але головне – щоб у душі їхній переважало добро, а не зло, порядність, а не підлість, справедливість і чесність, а не жорстока несправедливість.
Чим можна виміряти добро?Грами – вагами, довжину – метрами, а добро? (… людським серцем).
Слово вчителя
Урок скоро закінчиться, але ваше життя, діти, продовжується. І від того, як багатокорисного ви в житті зробите, яких висот досягнете, чи зможете відрізнити справжніх друзів від підлих людей, добро від зла, любов від ненависті, залежатимеваше життя. Насичуйте його добрими справами та будьте душевнобагаті, щедрінадобро, порядність, чесність.
Підсумки уроку
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення».
На стікерах допишіть речення, озвучте їх і прикріпіть на дошці.