Урок веб-квест "Перша світова війна"

Про матеріал
Розробку уроку можна класифікувати як нестандартний урок. Деякі етапи квесту колеги можуть змінити на більш відповідні , на їхню думку.
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки

Межівський аграрний ліцей-інтернат

 

 

 

 

Урок

Web-quest

На  тему

Перша світова війна

 

 

                                                                                    Підготувала

                                                                                Вчитель історії

                                                                                Велика ТП

 

 

 

 

 

 

                                                                Межова

                                                                   2013

                                                   Урок

Мета           Відтворити об`ємне історичне полотно подій Першої світової війни за допомогою сучасних ІКТ.

Продовжити формування дослідницьких навичок роботи з

інтернет-ресурсами за допомогою алгоритмів учнівських досліджень.

Формування хронологічних, просторових та аксіологічних компетентностей.

Продемонструвати важливість роботи з документальними

матеріалами, фото , карикатурами, картами , архівними

 матеріалами відповідного періоду.

Виховувати свідомих громадян , що вміють сформулювати власну

інтерпретацію історичних подій.

Метод Дослідницький урок з елементами веб-квесту

Тип уроку Повторювально-узагальнюючий

Мет пр.

Поняття світова війна, загарбницька війна ,імперіалістична війна

Обладнання

ПК , мультимедійний проектор, екран

Папки з алгоритмами учнівських досліджень :

1)Вимоги до сиворення учнівської мультимедійної презентації

2) Аналіз історичної події

3)Інтерв`ю з видатною історичною постаттю

4)Аналіз історичної фотографії

5)Аналіз історичної карикатури

6)Аналіз історичного документа

7)План відповіді за методом «Прес»

8)Екран релаксації

9)Крилаті вирази та афоризми

I. Орг. момент (2,5 хв.)

 Як відомо, квест (від англ. quest – пошук, пошук щастя / знання / істини, пошук пригод) – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками.

Правила проведення квесту

Гра відбувається в межах ліцею. Учасникам видається завдання-

перехід, якщо вони правильно розгадують його за відведений час, то отримують  завдання, де зашифровано номер чи назву

кабінету, в якому вони отримають  наступне завдання.

Тобто після завершення перехідного  завдання команди переходять

до виконання наступного.

Таким чином ,кожна група отримує завдання дослідити

роль відповідної  країни  у  війні, та оформити дані у вигляді

 мультимедійної презентації , використовуючи історичні джерела

 розміщені на інтернет-ресурсах та власні презентації про Першу

 світову війну.

 Створені мультимедійної презентації  відправлять на історичний

ліцейський історичний сайт.

Перемагає команда, що виконала завдання швидше за інших.

Інструкція для помічників організатора (далі – ПО)

  • ПО слідкують за дотриманням правил
  • ПО не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
  • За шум при виконанні завдання ПО штрафує команду на 5 хвилин (час, який додається команді після успішного виконання фінішного завдання).
  • ПО роблять відповідні записи у Картці помічника організатора та Картах команд.
  • Після того, як всі команди пройшли відповідний етап ПО віддає Картку ПО Організатору (вчителю).

Інструкція для учнів

  • Дискваліфікація за ЧІТ команд (cheat – шахрайство, передавання відповіді іншій команді).
  • Команди самостійно слідкують за часом, відведеним для виконання одного завдання.
  • Завдання для переходу дається тільки після розв’язання відповідного завдання етапу або як автоперехід після відведеного для виконання завдання часу.
  • За порушення правил гри чи грубе порушення дисципліни команда одержує штрафні 5 хвилин, які додаються команді після успішного виконання фінішного завдання.

Картка команди

 

Картка помічника організатора

Завдання 1. час од. ______ каб.____ штраф__

Завдання 2. час од. ______ каб.____ штраф__

 

Команда_____час од. завд._____ штраф____

Команда_____час од. завд._____ штраф____….

 

Об`єднання учнів класу в робочі групи

1.Журналісти

2.Архівісти

3.Літератори

4.Мистецтвознавці

5.Історики

ІІ.Формулювання проблемного запитання (0,5 хв.)

  • З боку яких країн Перша світова війна мала загарбницький та імперіалістичний характер?

                                        ХІД КВЕСТУ

1 етап веб-квесту (4хв)

Перехідне завдання а) (2хв)

-Учні отримують назву країни для дослідження її історії , встановивши  відповідність між датами вступу у Першу світову

війну та назвами провідних європейських країн.

1.Дата           Російська імперія;

2.                   Австро-угорська імперія;

3.                   Німецька імперія;

4.                    Франція;

5.                    Сербія.

Завдання б)

На 2-му слайді розміщуються  назва країни , яку учні отримають ,

відповівши на запитання а) та дата її вступу у війну.

 (1-й слайд-титульний).

2 етап(4хв)

Перехідне завдання а) (1хв)

Вкажіть склад учасників Четверного союзу:

а)  Німеччина, Австро-Угорщина, Туреччина, Болгарія.

б)  Німеччина, Італія,  Австро-Угорщина, Велика Британія.

в)  Болгарія ,Німеччина, Італія, Австро-Угорщина.

Завдання б) (3 хв)

На 2-му  слайді необхідно сформулювати причини вступу

у війну країни , історію якої вони будуть досліджувати.

3 етап (6хв)

Перехідне завдання а)  (1хв)

Назвати дати найбільших битв Першої світової війни

Галицька битва                                        -1914р.

Верденська битва                                     -1916р.

Битва на р.Соммі                                      -1915р.

Битва на р. Іпр                                           -1915р.

Брусилівський прорив                              -1916р.

Завдання б) (5хв)

На 2-му слайді необхідно відтворити  у вигляді порівняльної

 діаграми (таблиці , графіка) участь збройних сил країни у

найбільших битвах.

4 етап(5хв)

Перехідне завдання а) (1хв)

У дві колонки вибрати  картки з прізвищами воєнначальників країн

Четверного союзу та Антанти.

Ранненкампф , Гінденбург , Самсонов , Жоффр , Брусилов, Петен ,

Хейг, Нівель , Людендорф.

Завдання б) (4 хв)

На 3-му слайді потрібно розмістити інтерв`ю з видатною історичною постаттю представника своєї країни , яке б розкривало його роль та роль країни у війні.

5 етап (5хв)

Перехідне завдання а) (1хв)

Приведіть у відповідність кількість людських втрат ворогуючих

країн на фронтах:

а) Німеччина                                     1) бл. 1 млн. чол.,

б) Румунія                              2)1,2 млн. чол.,

в) Австро-Угорщина                        3)1.8млн. чол..,

г) Болгарія                             4)1,7 млн. чол..

Завдання б) (4хв)

На 4-му слайді необхідно розмістити наслідки війни для країни.

6 етап (3хв)

Перехідне завдання а) (1хв)

Вставити пропущені слова.

Головними театрами бойових дій Першої світової війни були:

   фронт,    фронт,  північ… (назва країни) , …     півострів,

  імперія  та німецькі колонії.

Завдання б) (2хв)

На 6-му слайді повинні бути сформульовані висновки, тобто

відповідь на проблемне запитання.

7 етап (4хв)

Перехідне завдання а) (2хв)

На 7-му слайді учні створюють релаксаційний екран,

обов`язково використавши крилатий  вислів , афоризм чи інше.

Завдання б) (2хв)

На 8-му слайді подається список використаних ресурсів

III. Підсумки уроку (10 хв.)

 Захист створеної презентації учасниками груп , колективне обговорення та рецензія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2019
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку