Урок веб-квест "Повторення 5 класу"

Про матеріал
Розробка уроку математики для 6 класу. Урок у формі веб-квесту. Цей урок підходить як для традиційної форми навчання, так і для дистанційної.
Перегляд файлу

Урок №

Тема уроку:

Веб-квест «Повторення матеріалу за 5 клас»

 

Мета уроку:

Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у 5 класі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.

 

Тип уроку:

Урок застосування знань, вмінь та навичок

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).
  2. Вибір капітанів команд та вибір назви команди.
  3. Ознайомлення з правилами квесту:
  • Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);
  • Команди знаходять 3 завдання:
  1. Розв’язати задачу
  2. Розв’язати рівняння
  3. Виконати дії
  • Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).
  • Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)
  • Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.
  • Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.

ІІ.  Веб-квест на сервісі Learnis

 Посилання:  https://www.learnis.ru/496204/

ІІІ.  Підсумок гри.

  • Вчитель оголошує результати гри;
  • Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;
  • Визначає кращого капітана.

IV.  Рефлексія

      Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:

  1. Які числа називаються натуральними? Чи є серед натуральних чисел найменше число? Найбільше число?
  2. Яке число називають коренем (розв’язком) рівняння?
  3. Як знай невідомий доданок?
  4. Як знай невідомий дільник?
  5. Як знай невідоме зменшуване?
  6. Чим відрізняється запис десяткового та звичайного дробу?
  7. Сформулюйте сполучну властивість множення?
  8. Як додати десяткові дроби?
  9. Як відняти десяткові дроби?
  10. Як помножити десяткові дроби?
  11. Як поділити десяткові дроби?
  12. Який дріб називають правильним? Неправильним?
  13. Сформулюйте правило додавання дробів з однаковими знаменниками.
  14. Сформулюйте правило віднімання дробів з різними знаменниками.
  15. Сформулюйте правило додавання двох мішаних чисел.

Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 Виставлення оцінок за урок.

VІ. Домашнє завдання

Зареєструватися на сайті https://www.learnis.ru/ та зробити за допомогою батьків веб-квест на 3 завдання.

docx
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
1544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку