Урок " Величини. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове".

Про матеріал
Розробка уроку математики на закріплення вивченого матеріалу. На уроці діти вчаться розпізнавати серед життєвих ситуацій ті, що стосуються кількісних відношень. Обирають різні способи розв`язання порблемної ситуайії , перевіряють правильність розв`язання., удосконалюють усні та письмові обчислення.
Перегляд файлу

Тема: Величини. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

Мета: Удосконалювати обчислювальні навички, вміння виконувати дії з іменованими числами, розвивати логічне мислення, увагу, виховувати прцьовитість, взаємоповагу.

І. Організаційна частина.

Сядьте діти всі рівненько!

Посміхніться всі гарненько!

Настрій на урок візьмемо,

Працювати розпочнемо!

Посміхнімося ще раз ,

Бо у нас найкращий клас!

-До якого уроку підготувалися?

-Сьогодні у нас незвичайний урок, а розпочнемо його з гри «Банани»

 (Слайд №2)

-Подивіться на комбінацію букв і вилучіть слово математика.

Бджола мала ,а й та працює.

Попрацюємо і ми, а допоможуть нам веселі бджілки-дуже трудолюбиві комахи, вони за однією краплинкою меду летять на дуже великі відстані.

За кожне правильно виконане завдання ви теж отримуватимете краплинку, та  будете класти її до діжечки, яка знаходиться у вас на столі .Люди для того, щоб мед не втратив своїх цілющих властивостей зберігають його у діжечках. Я за кожен виконаний вами вид роботи буду прикріплювати на дошку ось таку геометричну фігуру, як вона називається? (шестикутник) І в кінці уроку ви побачите  в чому зберігають мед бджілки.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

(Слайд №3)

На сьогоднішньому уроці  ми  закріпимо знання, вміння і навички з теми Величини, множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Свої очікування від уроку напишіть на найбільшій краплинці та покладіть її до діжечки.

-Розгорніть зошити, красиво запишіть дату, класна робота .

ІІІ. Каліграфічна хвилинка

Каліграфічно напишемо цифру 1(Починаємо писати з середини клітинки. Ведемо пряму похилу лінію в правий верхній куточок, опускаємо пряму похилу лінію на середину нижньої сторони клітинки.)

ІV.

-Пограємо в гру (слайд№4) Діти по черзі характеризують числа (натуральні, , двоцифрові, розміщені від більших до менших, кожне наступне число менше від попереднього на 9, всі діляться на 9, отже є відповідями до таблиці множення на 9,сума двох кожного числа дорівнює 9, вони діляться на 3). Доведіть , що всі числа діляться на 3(метод прес)

-Рахуємо усно(Слайд№5,6,7)

-Обчислюємо швидко (слайд№8)

Вам потрібно прочитати задачу, скласти до неї вираз та записати і швидко обчислити його без запису пояснення та відповіді. Всього буде записано 4 вирази.

-Розв’яжемо задачу(Слайд№9)

-Про що йдеться в умові задачі?

-Який мед заготовляло господарство?(Скорочений запис задачі на дошці)

-Що відомо про липовий мед, гречаний, з конюшини?

-Чи можна відразу дати відповідь на запитання задачі? ,Чому?

-Що відомо про гречаний мед?(Запис розв’язання на дошці)

-Чи отримали відповідь на запитання задачі? Коли бджіл у вулику багато-вони розділяються на рої. Ми теж з вами розділимось на рої .Кожен рій має свою матку- головна особа у вулику У кожній групі у вас також буде головна особа яка доповість про вашу співпрацю.

РОБОТА В ГРУПАХ

1 група Скласти вираз до задачі

2 група Змінити умову так, щоб в задачі була дія додавання.

3 група Змінити запитання так, щоб в задачі була третя дія.

4 група Скласти обернену задачу.

.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(слайд№10)

-Самостійна робота (5хв)

№652(За підручником)

(слайд№11)

Перевірка

Міркуємо логічно(Слайд№12)

Уважно читаємо  задачу. Що потрібно знайти в умові задачі? Що таке площа? Чи відома щирина? Довжина? Як можна знайти довжину?

Запис розвя’зання на дошці і в зошитах

Відшукаймо невідоме(Слайд№13)Скласти рівняння до задачі.

-З чим найбільше працювали на уроці?

-Складемо сенкан до слова число (Слайд №14)

ПІДСУМОК УРОКУ

-Я складала шестикутники, погляньте що вийшло. Так це стільник, саме в таку комірку бджілки складають мед. А ще в них народжуються маленькі бджілки.(виходить дитинка в масці ведмедя і співає «Я бджілка  бджілка, бджілка, я зовсім не ведмідь» починає залазити рукою в діжечки та уявно облизувати руку)

-Ведмедику, а що це ти робиш?(мед забираю)

-Мед потрібно не забирати , а заробляти(бджілки збирають, діти заробляють, а ведмедики забирають)Ти, ведмедику, в школі, а тут правила для всіх однакові(добре, що мені потрібно робити , щоб дістати такі солодкі краплинки?)

-Давайте скажемо ведмедикові  за що ви отримали краплинки.(Щось не чує, мабуть вуха застудив, говоріть в мікрофон)

-Чи здійснились ваші очікування? Намалюйте на полях  смайлик  з яким настроєм закінчили урок.

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 жовтня 2022
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку