1
Тематика ситуативного спілкування: The UK Today.
Сфера спілкування: публічна.
Мета уроку: (як намір викладача)
Повторити й активізувати ЛО теми.
Удосконалювати техніку читання.
Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення.
Продовжувати формувати навички писемного мовлення.
Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: мультимедійне обладнання, гаджети, підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (Н02).
ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
T: Hello, children! I’m very glad to see you!
Ps: We are glad to see you too!
T: Today we’ll speak about the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland.
T: Look at the map of the United Kingdom: https://www.thinglink.com/scene/1172490951394852866
Учні виконують інтерактивну вправу «Збери пазл»:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=08c904762061
ІІ. Основна частина уроку
https://quizlet.com/551677817/amazing-britain-flash-cards/
Учні виконують інтерактивну вправу на закріплення нової лексики уроку: https://learningapps.org/display?v=px4rge1hj20
Картка НО1
Say if the statements below are true or false.
|
Бесіда в режимі Т →Р1→ Р2 →Р3
T: What is the capital of Ukraine?
What sights of Kyiv do you know?
T: Let's watch a video about London sightseeing:
https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0
Картка НО2
Set the order of mentioning London sightseeing in the video |
|
The Thames |
11 |
British Museum |
7 |
Trafalgar Square |
5 |
Tower Bridge |
12 |
Regent’s Park |
4 |
Buckingham Palace |
10 |
Nelson’s column |
6 |
Palace of Westminster |
3 |
St.Paul’s Cathedral |
8 |
Big Ben |
2 |
London Eye |
1 |
National Gallery |
9 |
T: Write an article about the sights of one of the three capitals: Edinburgh, Cardiff or Belfast (up to 60 words).
Учні працюють у групах по четверо-п’ятеро: шукають інформацію про видатні пам’ятки однієї з країн Сполученого Королівства й оформлюють її у вигляді статті «Famous and memorable places of ...». По закінченні роботи представники груп презентують свої статті. Викладач разом з класом вибирають найкращу.
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Homework
1) РЗ. Впр. 1 (с. 200).
2. Summarizing
Бесіда в режимі Т →Р1→ Р2 →Р3
T: What did we speak about today?
What did you read/listen about?
What new information have you found out?
Список літератури: