Навчання грамоти ( Я ПИШУ)
Тема: Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами.
Мета: Мета: ознайомити учнів з великою рукописною буквою Г; навчити писати її; формувати вміння писати склади і слова з великою буквою Г; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати речення, застосовувати знання про вживання великої букви, складати розповідь за малюнком; розвивати спостережливість, кмітливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну і громадянську компетентності; виховувати інтерес до читання і книжок.
Обладнання: зошит Я ПИШУ, демонстраційний матеріал.
Хід роботи
А тепер за парту
Всі сідайте рівно.
Й до роботими візьмемось
Радо та сумлінно.
— Сьогодні вранці під дверима нашого класу я помітила конверт, на якому було написано «Допоможіть, будь ласка, зла чаклунка зачарувала гномів та залишила завдання для того, щоб ви змогли звільнити гномів від чар. Білосніжка».
— Чи знаєте ви, хто така Білосніжка? (Так, ми читали казку «Білосніжка та семеро гномів».)
— Діти, допоможемо Білосніжці? (Так!)
— Для того щоб допомогти гномам, потрібно виконати всі завдання, що вигадала зла чаклунка.
Робота в зошиті стр. 5
(Хлопчик та дівчинка читають книгу)
(діти придумують імена: Галинка, Генадій)
(гноми)
( Білосніжка та 7 гномів)
Подивіться будь-ласка на зразок і скажіть з яких елементів складається наша буква Г? ( з похилої із заокругленням внизу та перевернутою прямою з заокругленням на початку)
Давайте знайдемо ці елементи на малюнку і наведемо їх.
( діти наводять елементи букви Г)
Гра «мікрофон»