Урок. "Велика буква в іменах і прізвищах людей. Слова вдячності"

Про матеріал

Мета уроку Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати з друкованого тексту; закріпити вміння уживати велику букву в іменах і прізвищах; закріпити знання найпростіших українських формул мовленнєвого етике­ту вітання, які використовуються в спілкуванні з людьми різно­го віку.

Перегляд файлу

 Тема уроку. «Велика буква в іменах і прізвищах людей. Слова вдячності»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати з друкованого тексту; закріпити вміння уживати велику букву в іменах і прізвищах; закріпити знання найпростіших українських формул мовленнєвого етике­ту вітання, які використовуються в спілкуванні з людьми різно­го віку.

 

ХІД  УРОКУ

 

І Організаційний момент

- Діти, у нас сьогодні гості, привітайтесь. Подивіться один на одного і посміхніться.

ІІ Тема та мета уроку

На попередніх уроках ми з вами постійно повторювали в яких словах пишеться велика буква

«Мозковий штурм»

 

ІІІ. Повторення та поглиблення набутих знань.

1. Робота з підручником (с. 44-45).

Каліграфічна хвилинка

- Що ми з вами написали?

Читання учнями правило

Гра «Назви себе по батькові»

Вчитель кидає м’яча учневі, той називає себе по батькові.

 

2. Виконання вправи 1.

• Прочитати інструктаж до вправи, звертаючи увагу на те, що спочатку потрібно прочитати слова, які написані парно.

- Подумайте, чому одне слово написане з малої букви, а інше — з великої.

- Прочитайте імена дітей. Прочитайте імена хлопчиків, дівчаток.

- Прочитайте виділені слова, усно складіть з ними речення.

3. Виконання вправи 2.

• Ознайомити  учнів із словами, які можна додавати до імен або до імен і по батькові того, до кого звертаєтеся. Після цього доцільно прочитати слова в першій колонці, потім у другій, з'єднати їх.

4. Виконання вправи 3.

• Надати інструктаж до вправи 3, звертаючи увагу на те, що є різні форми імен, у яких виражаються почуття до людини.

Фізхвилинка   

5. Робота в групах «Загубилась буква»

Вставте пропущені букви, запишіть імена.

І група    ..лизавета                 ІІ група         ..ртем

                 ..лена                                           ..икола

                 ..нна                                            ..аксим

                 ..офія                                              ..лля

          ..настасія                                            ..енис

               ..сіє                                                  ..вген

 

ІІІ група   …ербина               ІV група        … итнік

                 …єтухова                                    …ерстюк

            …атратій                                    …вановський

          …фанас                                         …лименко

         …інченко                                       …раймарк

          …ілошицька                                …аверський

     

 

ІV. Інтегровані види роботи (інтеграція з уроком читання).

Виконання вправи 4.

Нагадати дітям, про кого йдеться в оповіданні Н. Сняданко «Матвійкові іграшки». Учні усно аналізують і виконують вправу.

Словесне оцінювання роботи.

V Риторичний аспект уроку.

 

Розгляд малюнка на с. 45.

-А зараз ми з вами знову звернемося до нашої виховної хвилинки

- Які слова вдячності ви знаєте?

«Асоціативний кущ»

Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно».

Читання і заучування слів вдячності.

IV. Підсумок уроку.

Кожен учень повинен написати своє ім’я та прізвище в зошитах

  • Який у вас настрій на кінець уроку намалюйте на смайликах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку