Урок "Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок"

Про матеріал
За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова та читання» 2 клас 2 частина, сторінка 32, 2019 року. Типові освітні програми за Шияном. Інтегрований урок українська мова, читання та географія.
Перегляд файлу

За підручником Большакова І. О. та Пристінська М. С. «Українська мова та читання» 2 клас 2 частина, сторінка 32,  2019 року. Типові освітні програми за Шияном.

Тема: Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок.

Предметна компетентність:

вдосконалювати навички читання; закріплювати знання учнів про написання великих букви в назвах країн, міст, сіл, річок; продовжувати формувати правильну поставу під час письма; вміння правильно писати назви країн, міст, сіл, річок; розвивати вміння працювати з текстом;

Ключові компетентності:

збагачувати словниковий запас дітей; спілкуватися державною мовою;  опановувати уміння і навички, необхідними для подальшого навчання (навчання впродовж життя).

Обладнання: Наочний матеріал (для дошки), презентація.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань та умінь (комбінований)

Хід уроку

I. Організаційна частина.

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок.

Діти встали посміхнулись,

Привітались, потягнулись.

Й посідали всі за парти.

Прибираємо з парт все зайве залишаємо тільки підручник, зошит та ручку.

II. Актуалізація та мотивація навчальної діяльності.

Вчитель на дошці вивішує назви міст України. Діти як ви вважаєте, чому вони написані з великої букви.

III. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель: Давайте діти розглянемо правило, яке допоможе нам зрозуміти чому ці слова пишуться з великої букви.

Правило: Назви країн, міст, сіл, річок пишуть з великої букви.

Вправа №2 сторінка №32

Вийшов зайчик на перон

І шукає свій вагон.

Київ, Суми, Конотоп,

Харків, Львів і Шаргород,

Луцьк, Тернопіль і Лубни,

Рівне, Сарни, Чигирин,

Миколаїв і Полтава,

Вінниця, Херсон… омана…

Де мій потяг у Зайцівку?

І побіг ловить автівку.

1) Чому зайчик не знайшов свій вагон?

2) Випиши з вірша назви міст України.

3) Напиши назву свого населеного пункту та склади речення з його назвою.

Розбираємо міста які вивішали на дошку.

Країни – Україна,

Міста – Київ, Дніпро, Кривий Ріг, Камянське,

Річки – Дністер, Дунай, Дніпро,

Вулиці – Хрещатик,

IV. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Всі присіли,

Три, чотири - нахилились

Потім вгору підлетіли.

Із струмочка дружно вмились.

П’ять, шість – всі веселі

Ніжками затупотіли.

Крутимось на каруселі.

Дев’ять, десять - відпочили

Сім, вісім – в поїзд сіли

Й за навчання дружно сіли.

V. Узагальнення.

Вправа №1

Спиши та підкресли слова назви країн, міста, вулиці, річки.

Україна – моя Батьківщина.

Столиця України – місто Київ. Київ розташований на берегах річки Дніпро. Центральна вулиця Києва – Хрещатик.

Відповідь: Україна, Київ, Дніпро, Хрещатик.

VI. Закріплення.

Вправа № 3

Вчитель: Діти давайте по черзі кожен назве місто яке ти  мрієш відвідати? Чому? Скласти речення з містом своєї мрії.

№4

Назви одним словом:

Київ, Харків, Одесса –

Дністер, Десна, Дунай –

Україна, Молдова, Росія –

VII. Підсумок.

Рефлексія (Додаток А)

Оцінювання роботи на уроці

Оцініть свою роботу на уроці. Зафарбуйте відповідну фігурку . (В дітей на партах лежать листки з зображенням фігур).

 

 

 

                              Я старався /  старалась, і в мене все вийшло                                                     

 

 

                              Я старався /  старалась, але були помилки

 

 

                                Я старався /  старалась, але в мене не вийшло


Додаток А

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
2168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку