Урок "Великдень" 2 клас за підручником несвіт

Про матеріал

Конспект уроку до теми "Великдень " у 2 класі.

Тема: Holidays

Підтема: Easter

Мета:

- навчальна:

Ознайомити з лексичними одиницями по темі “ Easter ";

повторити вивчену лексику з теми “Holidays";продовжувати формувати у дітей навички усного мовлення; тренувати учнів у читанні та письмі, продовжувати навчати правильному використанню граматичної структури this is/ these are.

- розвиваюча:

розвивати навички аудіювання та спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам'ять, уяву, спостережливість, мовлення; розвивати кругозір учнів;

- виховна:

виховувати прагнення вивчати англійську мову; виховувати інтерес до своїх традицій та традицій країни, мову якої вивчаємо; виховувати культуру спілкування.

Обладнання:мультимедійна презентація, дидактичні матеріали до теми, підручник, зошити, кошик.

Перегляд файлу

Тема:   Holidays

Підтема: Easter

Мета:

- навчальна:

Ознайомити з лексичними одиницями по темі Easter ”;

повторити вивчену лексику з теми “Holidays”;продовжувати формувати у дітей навички усного мовлення; тренувати учнів у читанні та письмі, продовжувати навчати правильному використанню граматичної структури this is/ these are.

- розвиваюча: 

розвивати навички аудіювання та спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість, мовлення; розвивати кругозір учнів;

- виховна:

виховувати прагнення вивчати англійську мову; виховувати інтерес до своїх традицій та традицій країни, мову якої вивчаємо; виховувати культуру спілкування.

Обладнання:мультимедійна презентація, дидактичні матеріали до теми, підручник, зошити, кошик.

Тип уроку: Комбінований урок.

Очікувані результати:

Наприкінці уроку учні зможуть:

  • Називати лексичні одиниці та структури по темі Easter
  • Створювати невеликі усні твори-розповіді про святкування Великодня
  • Розширити знання про традиції святкування Великодня

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

1слайд- Greeting Привітання

     T: Good morning, children!

     Children:   Good morning !

                   Good morning !

                   Good morning to you!

                   Good morning !

                   Good morning !

                   We are glad to see you!

T: I am glad to see you too!

2.Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

2-3слайд -What season is it now?

T: So, it is spring now. And today we are going to speak about one of the greatest spring holiday.Так, зараз, весна. І сьогодні ми поговоримо про одне з найбільших весняних свят.

  • One of these holidays is our topic of the lesson today. And which one you must guess, solving the next task: each number is a letter of English alphabet. Find out what letters are hidden of the numbers and you will know our topic  
  1.     слайди       

                           5 – 1 – 19 – 20 – 5 – 18

Але, щоб дізнатися назву цього свята вам потрібно виконати завдання: кожна цифра є номером літери в англійському алфавіті. В кожного з вас на парті є англійський алфавіт, біля кожної з літер є номер. Я буду показувати вам цифру, а ви називатимете літеру біля цієї цифри.

10 слайд            This holiday is Easter

  • Так, правильно, ми з вами на уроці поговоримо про велике свято яке святкують у всьому світі, про Великдень.

11 слайд

  • Та сьогодні у нас урок незвичайний до нас завітав Великодній  кролик Банні. Давайте, привітаємо його (Hello Banny! We are glad to see you.)

12 слайд

  Він приготував для вас різноманітні завдання за допомогою яких ми зможемо зібрати власний Великодній кошик.-Easter basket

 

13 слайд

  Фонетична зарядка:

  • Now we train oure tongues. Listen tale about boy [Wai].Але перш ніж виконувати завдання давайте потренеруємо наші язички і послухаємо казку про хлопчика Вая.

Казка «Про хлопчика Віллі».

У селі далеко за горами жила сім’я. Яка складалася із батька, матері та їх сина, маленького хлопчика, на ім’я [Willy]. 15 слайд І ось одного дня  [Willy] вирішив піти у ліс по гриби.

І тільки він зайшов у густий, густий ліс як дерева над ним зашуміли, загули 16 слайд [∫]. Підійшовши до великої галявини хлопчик [Willy] 17 слайд побачив оленя, який спокійно скубав зелену травичку, і зачаровано сказав 18 слайд 

  ]. Але олень почувши шурхіт швидко утік у ліс. [Willy] вже хотів іти далі, коли помітив пеньочок, біля якого ріс великий гриб. Хлопчик підійшов до гриба зірвав його, коли чує [f], [Wai] заглянувши за пеньочок побачив 19 слайд їжачка, який також збирав грибочки на зиму, а той у свою чергу сказав 20 слайд [f], згорнувся у клубок і покотився.

Піднявши голову хлопчик помітив 21 слайд руденьку красуню білочку, яка перестрибувала з гілки на гілку на одному із дерев. В цей час із лісу почулося грізне 22 слайд [u:] – це 23 слайд ведмідь, злякано сказав хлопчик. [Willy] закричав 24 слайд [Ʌ] і чим дуж побіг 25 слайд додому. Вдома він помітив, що у нього в кошику лише 1 грибочок. Хлопчик більше ніколи не ходив сам у ліс

Мовленнєва зарядка

1.Усебічна перевірка  ступеня раніше засвоєних знань.

1) Завдання на картках.

T.: Ми вже раніше розмовляли про свята не один раз, тому Банні пропонує вам картки для перевірки ваших знань.

Розподіли свята на зимові та весняні.

New Year,  May Day , Christmas, St. Valentine’s Day, Victory Day, Easter,

Winter holiday

Spring holiday

 

 

    26-27 слайди

 -Very well.Дуже добре, ви впорались із своїм завданням і отримаєте подарунок від кролика Банні. That is Easter basket. Це Великодній кошик який ми сьогодні на уроці  зберемо.

28-30 слайд

2).Перевірка  виконання домашнього завдання.

 T.: Tell me, how people in the world celebrate winter holidays?

Ch.: In China they have carnival.

Ch.: In Spain they eat grapes.

Ch.: In India they give presents.

-Good. За це завдання ви отримуєте до нашого великоднього кошика перший. This is paska. Це паска

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

3.  Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.  

  1. Подання лексичного матеріалу

31-36 слайди

2) Розповідь вчителя про Великдень у Великобританії.Now we letʼs listen about Easter in Great Britain.

Послухайте уважно  Банні. Він розповість вам про Великдень. Великдень це час коли Ісус повертається з небес на землю. В Великій Британії Великдень це святковий час. Англійці дарують один одному шоколадні яйця.  В понеділок люди на вулицях дарують дітям подарунки. Яйце – символ нового життя . Ще один з символів Великодня є заєць. Британські діти вірять, що Великодній зайчик ховає яйця, щоб їх знаходили вранці, традиція, що називається полювання на яйця. Ще одна традиційна їжа, це булочки. Яйця та булочки завжди кладуть в корзинку. 

Наш зайчик пропонує познайомитися з новими словами та словосполученнями.

-Look at the picture and repeat after me.

37 слайд A paska [paska] паска

38 слайд The Easter Bunnyi:stər  ˈbʌni] великодній кролик

39 слайд Easter Eggsi:stər eɡz ] великодні яйця

40 слайд The Easter basketi:stər ˈbɑːskɪt   ] великодній кошик

41 слайд An Easter greeting cardi:stər ˈɡriːtɪŋ kɑːd ] великодня листівка

42 слайд An Ester presenti:stər 'prez(ə)nt ] великодній подарунок

Молодці, за ще одне правильно виконане задання ми отримуємо до нашого кошика великоднє яйце або писанку. 43 слайд This is a Easter egg.

44 слайд

5.Фізкультхвилинка.

T.: And now it’s time to have rest and do some exercises.

- Я бачу ви вже трохи втомились, тому Банні пропонує виконати разом з ним фізкультхвилинку. Stand up pleas.

Warm upClap your hands

6.Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань.

45 слайд

  1. Pair work. Ask and answer (ex. 2 p. 112) T.: Bunny asks what do you know about Easter now?

46 слайд

T.: How do you celebrate Easter?

Ch.: We bake paskas.

47 слайд

Very well. Ви отримуєте ще одну писанку.

2) Ayдіювання.

Before-listening.

48 Слайд

T.: Подивіться на малюнок це – великодні булочки. Зараз ми будемо слухати і співати пісню про них. First lets read the words.

49 слайд

Listening. T.: Listen the song. (відео 1)

After- listening.  T.: Bunny wants to sing with you! (відео караоке)

Банні, сподобалось, як ви співаєте і за це він дарує нам ще одне великоднє яєчко. Слайд 50

7.Закріплення знань і способів дій.

Beforereading.

Слайд 51

Ex 4, p 113

Слайд 52

T.: Баннні розгубив яйця він не знає де чиє, допоможи йому.

Слайд 53

Look at the picture. How many eggs can you see?

Ch.: I can see four eggs.

T.: What colour is the egg number one? Ch.:  It is purple and yellow.

T.: You have to know star is зірка, spot is крапка, stripes are смуги.

- Look at the Ex 4, p 113

Reading. T.:  Let’s read in a chain.(ex.4p.113)

After – reading.

T.: Write down in your exercise-book whose eggs are.

 -Write down the date and write this sentence.

Слайд 54-55

Number 1 is Alex’s

Слайд 56-57

Number 2 is Ann’s, Jane’s

Слайд 58-59

Number 3 is Toms

Слайд 60-61

Number 4 is  Kims

-Great!За правильно виконане завдання отримаємо ще одне яєчко.

8.Узагальнення й систематизація знань

1)Speaking (ex.5 p.113)

T.: Зараз ми з вами згадаємо, все те, що вчили на цьому уроці.

Ch.: This is my Easter present.

Ch.: Jane hasn’t got present. She is sad.

Ch.: Bill can’t go to the party. He is ill.

Ch.: We want to celebrate Helen’s birthday on the weekend.

ІІІ. Заключна частина.

1.Підведення підсумків уроку

T.: And now, children, let’s summarize our work. First of all I want to thank you for your work. You worked very well. 

2.Рефлексія( самооцінка діяльності)

        Слайд 63

T.: Whаt holidays we spoke at the lesson?  

Ch.: We spoke  about  Easter.

    Слайд 64

T:What new words we have learned?

 Ch.: Now I know more words (spot, stripe, paska, basket...) .

 Слайд 65

Показ кошика який зібрали за урок

-Банні дуже радий, що завітав до нас на урок, але йому вже час повертатися, адже незабаром  Великдень і йому ще треба підготувати багато Великодніх кошиків. Давайте подякуємо і попрощаємося з Банні. (Діти разом Thank you for much. Good by Banni.)

Bunny says you thank you and good bye.

 Слайд 66

4.Інформування про домашнє завдання

T.: Your homework is ex.6p.113, you have to read it. Bunny says you thank you and good bye.

 

 

docx
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
3091
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку